Jak odświeżyć opakowanie, by nie stracić klientów?
Artykuł ukazał się w czasopiśmie Świat Przemysłu Kosmetycznego 2020 02
Brak zmian w wyglądzie opakowań będzie prowadzić do tego, że w końcu odbiorcy uznają produkt za przestarzały i niebudzący zaufania. Zbyt częste i radykalne zmiany wyglądu grożą z kolei dezorientacją klientów.
Uszlachetnienia w druku opakowań. Co można uzyskać?
Artykuł ukazał się w czasopiśmie Świat Druku 2020 03
Poznaj sześć najpopularniejszych sposobów uszlachetniania opakowań; hot/cold stamping, lakierowanie, tłoczenie, laminowanie (foliowanie), farby specjalne i druk soczewkowy. I dowiedz się, kiedy warto je stosować oraz czymś się różnią.
Inspiracja płynąca z opakowań
Artykuł ukazał się w czasopiśmie Świat Przemysłu Kosmetycznego 2019 03
Gdy dozowniki stają się dominujące w domach konsumentów, to firmy tracą możliwość codziennego oswajania klientów ze swoją marką. Skoro opakowanie od razu po przyniesieniu do domu trafi a do kosza, to tracimy szansę na regularne przypominanie
naszego brandu klientom.
Jak sprawić, by klienci nie zapomnieli naszej marki?
Artykuł ukazał się w czasopiśmie Świat Przemysłu Kosmetycznego 2019 02
Gdy dozowniki stają się dominujące w domach konsumentów, to firmy tracą możliwość codziennego oswajania klientów ze swoją marką. Skoro opakowanie od razu po przyniesieniu do domu trafi a do kosza, to tracimy szansę na regularne przypominanie
naszego brandu klientom.
Opakowanie impulsem do zakupów
Artykuł ukazał się w czasopiśmie OOH 2019 02
“Opakowania umożliwiają nam dowolne konstruowanie komunikatów i zwracanie się do odbiorcy nie tylko za pośrednictwem słów czy grafiki, lecz także dzięki formie samego opakowania” – mówi Antoni Łuchniak w wypowiedzi dla magazynu OOH.
Jak bardzo minimalistyczne powinny być opakowania?
Artykuł ukazał się w czasopiśmie Świat Przemysłu Kosmetycznego 2019 01
Opakowania przeładowane informacjami wydają się chaotyczne i nieczytelne, a przez to nieatrakcyjne. W przypadku szaty graficznej minimalizm jest i jeszcze bardzo długo będzie
jednym z wiodących trendów.
Ekologiczne, proste, ale nietuzinkowe
Artykuł ukazał się w czasopiśmie Świat Druku 2019 02
Przemysł opakowaniowy odpowiada za ogromną ilość odpadów, tym większa więc odpowiedzialność spoczywa na jego barkach, by jak najbardziej ulżyć naszej planecie i dbać o środowisko, w którym wszyscy żyjemy.
Opakowanie = zabawa, czyli dzieci lubią opakowania
Artykuł ukazał się w czasopiśmie OOH 2018 11
“Wystarczy zwykły nadruk wewnątrz opakowania i z pudełka robi się wycinanka, kolorowanka, szablon. (…) Możemy w ten sposób stworzyć podstawkę pod telefon, okulary do smartfona i VR.” – Antoni Łuchniak w wypowiedzi dla magazynu OOH.
Opakowanie wystawia na próbę lojalność...
Artykuł ukazał się w czasopiśmie OOH 2018 10
“Obojętnie czy obierzemy sobie za cel stworzenie marki eko, czy też luksusowej, to odpowiednie opakowanie jest równie ważne jak sam produkt” – mówi Antoni Łuchniak w wypowiedzi dla magazynu OOH.
Kolor, eko, a może retro?
Artykuł ukazał się w czasopiśmie Świat Druku 2018 02
Wiele osób lubi robić podsumowania na koniec roku. Ja zaś lubię na początku roku zastanowić się, co ciekawego on przyniesie. Jako specjalista od projektowania szaty graficznej opakowań, chciałem w tym artykule przybliżyć trendy w projektowaniu opakowań na 2018 rok.
7 cech dobrego opakowania
Artykuł ukazał się w czasopiśmie Przemysł Farmaceutyczny 2018 04
Ostatnio znajomy designer spytał mnie jakie powinno być dobre opakowanie. Haczyk tkwił w tym, że mogłem odpowiedzieć tylko jednym słowem. Bez wahania odparłem więc, że musi być ono po prostu skuteczne.
Opakowanie - ładne czy skuteczne?
Artykuł ukazał się w czasopiśmie Przemysł Farmaceutyczny 2018 01
Być może czasem zadajesz sobie pytanie, czy twojemu produktowi w ogóle potrzebne jest lepsze opakowanie? Czy to jest coś w co warto w ogóle inwestować? Przecież na rynku jest wiele produktów, które dobrze się sprzedają w mało atrakcyjnym opakowaniu.