Amavit D3 – projekty opakowań suplementu diety
Oto seria opakowań dla suplementów diety pod nazwą Amavit D3, którą wykonaliśmy na zlecenie firmy Amara. Składa się ona z 5 produktów. Czterech kartoników z tabletkami i kapsułkami o różnej zawartości witaminy D3 oraz jednego kartonika z buteleczką. Buteleczka zawiera witaminę D3 w kroplach, przeznaczoną dla dzieci od 1. dnia życia. Naszym zadaniem było zaprojektowanie spójnego rozwiązania, które będzie mogło być później rozszerzane na kolejne witaminy wydawane pod marką Amavit.
System projektowania opakowań
Bardzo istotne było więc takie rozplanowanie opakowań i hierarchii informacji, by uwzględnić rozwój marki w przyszłości.
Wybraliśmy kompozycję, gdzie nazwa znajduje się w prawej-górnej części opakowania a z lewej strony pojawia się kształt złożony z wielu kropek. Takie rozwiązanie pozwoli później wymieniać motyw graficzny, w przypadku kolejnych witamin. I każdy z tych nowych motywów graficznych będzie charakterystycznym elementem nowej linii.
Brandbook
Aby cały system tworzenia tych oraz kolejnych opakowań był jasny i przejrzysty, opracowaliśmy brandbook pokazujący każdy aspekt opakowania, dokładnie opisujący zastosowane czcionki, ich wielkości, umiejscowienie elementów, rozwój kolorystyczny serii.
Seria Amavit z powodzeniem zadebiutowała w wielu punktach sprzedaży i zdobywa zaufanie klientów. My zaś możemy patrzeć z dumą jak nasze dziecko podbija rynek.