agencja reklamowa branding produktu Bambino

Bambino – branding produktu

Marka Bambino towarzyszy Polakom od lat. Sami używaliśmy tych kosmetyków będąc dziećmi, dlatego z ogromną radością podjęliśmy się współpracy przy projektowaniu najnowszych etykiet dla linii szamponów Bambino Rodzina. Z wielką przyjemnością obserwowaliśmy kolejne etapy powstawania projektu aż do rynkowej premiery.

Naszym celem było stworzenie spójnych etykiet, które będą pasować do pozostałych produktów z linii Bambino Rodzina: mydeł, olejków, żeli pod prysznic. Chodziło o podtrzymanie i wpasowanie się w wizerunek marki stawiającej na rodzinne użytkowanie, prostotę i godną zaufania, jakim darzą ją klienci.

Bambino Kolko i krzyzyk dziecko
studio branding bambino
Szampony bambino family portfolio
kółko i krzyżyk łódź

Etykiety szamponów Bambino – od czego zaczęliśmy

W pierwszej kolejności dokładnie zapoznaliśmy się z fantastycznym briefem przesłanym przez klienta. Poznaliśmy historię marki, jej główne atuty oraz słowa kluczowe. Obejrzeliśmy także pozostałe produkty z serii Bambino Rodzina i zaczęliśmy się zastanawiać w jaki sposób odróżnić szampony od pozostałych produktów z tej linii a jednocześnie pokazać, że są one częścią jednej wielkiej… rodziny :-) Wyjątkowo tym razem podczas projektowania nowych etykiet nie poświęciliśmy zbyt dużo czasu na oglądanie konkurencji.

Tym razem kluczowe było skupienie się na samym Bambino, nie było w zasadzie potrzeby oglądania się na konkurencję.

Projekty etykiet kosmetyki Bambino szampon
Projektowanie etykiet kosmetykow Bambino

Branding kosmetyków

łódź agencja brandingowa KiK

Jak sobie poradzić na tak zatłoczonym rynku?

Poprzez posiadanie rozpoznawalnych, charakterystycznych i ciekawych opakowań. To w zasadzie jedyny sposób by klienci zauważyli Twój produkt na półce. Nawet jeśli posiadasz odpowiedni budżet na ambitną kampanię reklamową, to i tak ostatecznie musisz pozwolić klientom odnaleźć Cię potem w sklepie. Dlatego skuteczne opakowania są kluczowe dla powodzenia Twojej marki. Tworząc etykiety dla szamponów Bambino dbaliśmy o to, by zaproponowane rozwiązania nie przekraczały budżetu klienta i były spójne jego dotychczasowym portfolio, a zarazem by wnosiły coś nowego do wizerunku marki. Tym czymś okazała się płynąca przez etykietę kolorowa fala nawiązująca zarówno do klasycznej kropli Bambino obecnej na wielu innych opakowaniach, jak i do kształtu włosa. Dzięki temu udało nam się połączyć tradycję z nutą nowości.

Projektowanie etykiet na kosmetyki Bambino
Bambino etykieta na butelke
agencja brandingowa kosmetyki bambino kółko i krzyżyk łódź
Szampony bambino family portfolio kosmetyki

Pełną opiekę artystyczną nad tym projektem objęła Katarzyna Wolfigiel.

Potrzebujesz etykiet dla swojego produktu?

Wyślij zapytanie