Projekt key visuala Develey Kasa na Grilla
Gdy zgłosiła się do nas firma Develey z propozycją współpracy i poprosiła o projekt key visuala Develey, a konkretnie akcji Kasa na Grilla – nie posiadaliśmy się z radości. Uwielbiamy tworzyć kreacje key visuali, a możliwość uczestniczenia w szeroko zakrojonej akcji obecnej w różnych mediach była naprawdę ekscytująca. W trakcie ekspresowej pracy powstała spójna i wyrazista szata graficzna, która skutecznie pomogła wypromować akcję i przyczyniła się do wzrostu sprzedaży produktów, oraz świadomości marek z portfolio firmy Develey w świadomości klientów.
Projekt key visuala Develey – główne założenia
Osią projektu jest logo akcji oraz informacja o nagrodach. Oczywiście najmocniej promowana jest nagroda główna w wysokości 6 x 10 000 zł. Nie zapomnieliśmy jednak o atrakcyjnych nagrodach dodatkowych – grillach elektrycznych oraz voucherach o wartości 50 zł. Dodatkowo powstała alternatywna wersja key visualu dedykowana wybranym halom targowym, gdzie do wygrania była również elektryczna hulajnoga. W logo akcji sprytnie wkomponowaliśmy łopatkę do grilla, która wpisaliśmy w słowo “Grilla” – by klienci od razu czuli tę atmosferę grillowania i relaksu. Całość miała za zadanie być energiczna i kusząca dla konsumentów.
Implementacja Key Visualu
Key visual Develey w różnych mediach
Projektowanie key visuala to nie koniec!
Nawet najlepszy projekt key visuala nie zda się na nic, jeśli ludzie go nie zobaczą! Dlatego z energią zabraliśmy się do implementacji świeżego projektu na potrzeby różnych mediów. W ten sposób powstały plakaty, topery, moduły reklam do gazetek, sticker, wobbler, a także landing page w wersji mobilnej i desktopowej. Zadbaliśmy o konsekwentny dobór kolorystyki, ekspozycji najważniejszych treści w zależności od wybranego medium oraz czytelność komunikacji.
Projektowanie key visuala Develey
Mamy pełną świadomość, że klienci zamawiają projekt key visuala po to by osiągnąć konkretne cele. W zależności od tego, czy celem jest zwiększenie świadomości marki, aktywacja konsumentów, wzrost sprzedaży, czy wszystkie te cele naraz – dobieramy odpowiednie środki i kładziemy nacisk na kluczowe informacje. Dzięki temu dostarczamy kreacje spełniające postawione przed nimi założenia bez obaw o ich skuteczność! Ty też możesz być spokojny, że “dowieziemy” dla Ciebie projekt najwyższej jakości.
Wstępne kreacje Key Visualu
A tak prezentowały się pierwsze kreacje key visualu przedstawione klientowi. Pomysły pokazywały różne kierunki w jakich planowaliśmy pójść. Akcent kładliśmy na różne elementy kampanii – od logo akcji (co oczywiste) aż po nagrody rzeczowe i pieniężne. Finalnie klient zdecydował się na motyw przewodni z jednego z projektów oraz pomysł na napis z charakterystyczną łopatką, z drugiego pomysłu.