Projektowanie etykiet na wódkę

Oto seria etykiet, które przygotowaliśmy dla Toruńskich Wódek Gatunkowych i ich nowej marki Jan I Olbracht. W kwestii jakości i smaku produkt plasuje się na górnej półce, taka też miała być etykieta, w której klient rozważał m.in. zastosowanie etykiet cynowych oraz wielu innych możliwych uszlachetnień. Produkt od początku tworzony był z myślą o kanale B2B, jako oferta prezentowa dla firm. 

Życzeniem klienta było, by projekt był utrzymany w klasycznej, „królewskiej” formie, z wykorzystaniem elementów królewskich i historycznych. Oczywiście nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie sprawdzili przy okazji, czy nie da się przedstawić tematu w sposób bardziej nowoczesny. Czasem dobrze jest zerknąć na zagadnienie także z innej perspektywy, bez względu na to, czy są to etykiety alkoholi, czy ekskluzywne opakowania kosmetyków. Potrafi to otworzyć oczy na rozwiązania początkowo nieoczywiste.

Poniżej prezentujemy 9 najciekawszych koncepcji. Klientowi przedstawiliśmy je wraz z omówieniem zagadnieniem technologicznych. Opisaliśmy gdzie sugerujemy etykietę cynową, hot stamping, gdzie drukowanie na wewnętrznej stronie etykiety (by móc podziwiać nadruk przez wnętrze butelki).


Jan Olbracht - projekt etykiety na wódkę
projektowanie etykiety na wódkę Jan Olbracht
projektowanie etykiet na wódkę Jan Olbracht
projektowanie etykiet na alkohol
projektowanie etykiet wódek
projektowanie etykiet alkoholu
projektowanie etykiet alkoholu
projektowanie opakowań wódka
agencja opakowania alkohole

Spodobały Ci się nasze prace?

KLIKNIJ TUTAJ i zamów bezpłatną wycenę!