Branding kosmetyków
Neutrea to marka kosmetyków adresowanych zarówno do pielęgnacji domowej jak i zabiegów gabinetowych. Odświeżyliśmy projekty opakowań przeznaczonych dla użytkowników indywidualnych. Na pierwszy ogień poszły obecne już na rynku Summer Peel i Hydratin. Wkrótce potem zaprojektowaliśmy także opakowania dla pozostałych kosmetyków: Rich Protection, Sensi Peel oraz Skin Repair. Naszym zadaniem było takie odświeżenie opakowań, by były nowoczesne i atrakcyjne. A jednocześnie by nawiązywały do dotychczasowych opakowań. Ważne było zachowanie dotychczasowej kompozycji i minimalistycznego charakteru.
Projektowanie logo brandu
Prace obejmowały również projekt logo brandu. Odświeżyliśmy je nieco, by lepiej pasowało do nowych opakowań. Zachowaliśmy jednak, zgodnie z wytycznymi, związek z dotychczasowym znakiem. W ten sposób udało nam się tchnąć nowe życie w brand Neutrea, jednocześnie nie zrywając z dotychczasowym wizerunkiem, lecz tylko ulepszając go. Takie podejście do odświeżania projektów opakowań jest dla nas bardzo ważne. Owocuje bowiem zyskaniem nowych klientów, bez utraty dotychczasowych. Praca nad marką, która już funkcjonuje na rynku, wymaga delikatności. Łatwo przedobrzyć, zaszaleć, stworzyć coś kompletnie nowego ale przy tym utracić część dotychczasowych klientów. Opisaliśmy to bardzo szczegółowo w artykule dla Świata Przemysłu Farmaceutycznego -> tutaj.