Klient: Olson
Punktem wyjścia dla stworzenia marki Oh! była chęć naszego klienta, firmy Olson, do stworzenia ekologicznych i biodegradowalnych środków chemii gospodarczej, które będą mogły pochwalić się certyfikatem Ecolabel. Produkty te skierowane są do wymagającego i wyedukowanego odbiorcy, interesującego się składem produktów, które kupuje.
Do tak przemyślanego produktu należy stworzyć odpowiednie etykiety. Mieliśmy zaprojektować etykiety odważne, modne i świeże, a przede wszystkim eksponujące ekologiczny charakter produktu. Najważniejszym elementem projektu było stworzenie kreacji, które pozwolą przekazać filozofię produktu za pomocą samego projektu etykiety. Chodziło o to, by klienci czuli specyfikę produktu jeszcze zanim przeczytają jego skład.
Zdecydowaliśmy się na użycie tekstury papieru pakowego, by już na pierwszy rzut oka odbiorca widział, że ma do czynienia z produktem ekologicznym. Dominują tu geometryczne kształty i delikatny motyw listka. Całości dopełnia odważna i dominująca nad projektem typografia. Każdy produkt (do łazienki, kuchni, szkła i uniwersalny) wyróżniony jest wielką pierwszą literą słowa opisującego jego zastosowanie. I tak B oznacza Bathroom, G to Glass, K to Kitchen a U to Universal. Jedną z wytycznych było to, by nie używać ilustracji przedstawiających. Dzięki tak potraktowanej typografii łatwiej można odnaleźć na półce poszczególne projekty. Projekt został zaproszony i zgłoszony do konkursu Art of Packaging 2018.