Pillo projekt opakowania kaszy gryczanej

Pillo – opakowania na kasze i ryż

Pillo to jeden z brandów, które zbudowaliśmy od zera. Wymyśliliśmy nazwę, logo, koncepcję opakowań. Opracowaliśmy całościowe podejście do komunikacji na opakowaniach, hierarchię informacji, dobraliśmy kolorystykę, opracowaliśmy ikony widoczne na opakowaniach. Przygotowaliśmy także fotomontaże pokazujące apetyczne zdjęcia wizerunkowe produktów.

Pillo logo brandu spozywczego
Pillo projekt opakowania kasza jeczmienna
projekt opakowania ryz bialy
pillo projekt opakowania ryz jasminowy
brand spozywczy agencja brandingowa

Projektowanie opakowań dla kaszy

Tworząc projekty opakowań spożywczych dla kasz i ryżu marki Pillo istotne było pokazanie apetycznej propozycji podania. To ona miała stanowić główny wabik opakowania. Jednak równie istotne było dla nas budowanie rozpoznawalnej marki, która stawia na naturalność składników, ich wysoką jakość i odpowiednie pochodzenie.

Kolejnym istotnym elementem była dla nas czytelna hierarchia informacji. Podczas poznawania zachować użytkowników wytypowaliśmy kilka istotnych problemów związanych z wieloma opakowaniami produktów sypkich sprzedawanych w kartonikach. Otóż gdy trafią one na półkę w domu klienta, to w wielu z nich na górze i na boku opakowania brakuje informacji o tym, jaki to produkt.

projektowanie opakowan kasza gryczana agencja brandingowa
Branding spozywczy kasza jeczmienna agencja brandingowa
Branding spozywczy ryz bialy agencja brandingowa
Branding spozywczy rys jasminowy agencja brandingowa

Rozwiązywanie problemów

Na szczęście jest prosty sposób, by temu zaradzić. Wystarczy zadbać o to, by bez względu na to, który bok pudełka oglądamy, widniała na nim czytelna nazwa produktu. Dzięki temu wyeliminowaliśmy istotny z punktu widzenia konsumentów problem związany z codziennym użytkowaniem tego typu produktów.

To fascynujące jak często proste rozwiązania znajdują się w zasięgu ręki, ale z jakiegoś powodu mało komu przychodzą one do głowy. Dobrze jest czasem wyjść z bańki własnych przekonań i ograniczeń i spojrzeć na problem z szerszej perspektywy. Dlatego tak istotne jest omawianie projektów z osobami, które mają duże doświadczenie w projektowaniu opakowań i brandingu produktów.

projektowanie opakowan spozywczych agencja reklamowa kolko i krzyzyk

Potrzebujesz projektu opakowania dla swojego brandu?

Napisz do nas!