Opakowanie na suplementy Wegafarm

Klient: Wegafarm

Oto stworzone przez nas projekty opakowań suplementów diety dla firmy Wegafarm.

Pudełko na suplement diety - Żelazo

Żelazo PLUS to suplement diety zalecany dla osób chcących uzupełnić niedobory żelaza, witamin B6, B12, C oraz kwasu foliowego. Jest to produkt przeznaczony do sprzedaży impulsowej, dlatego postawiliśmy tutaj na bardzo czytelną nazwę i klarowną grafikę. Graficzny motyw krwinek został podkreślony przez tłoczony kształt kropli, zaś intensywna czerwień połączona z czernią i szarością od razu wpada w oko.

Suplementy diety w tubie - Mega Mag

Oto projekty etykiety na Mega Mag – dużą porcję magnezu w musującej tabletce. Pionowy, ciasny układ był dla nas wyzwaniem – bo jak tu dobrze zmieścić i wyeksponować nazwę produktu? W kilku projektach przymierzaliśmy się do wersji poziomej, aż w którymś momencie wszystkie elementy kliknęły, wpadły we właściwe miejsca i stworzyliśmy pionową kompozycję, wspierając napis atrakcyjną, prostą grafiką. W ten sposób projekt nabrał właściwego charakteru.

Pudełko na suplement diety - Vitaminum A+E

Vitaminum A+E to suplement diety zalecany dla osób chcących uzupełnić niedobory witamin A i E. Ma to być produkt przeznaczony do sprzedaży impulsowej, dlatego jego grafika jest prosta, z frontu zniknęły wszelkie zbędne treści. Na froncie znajduje się absolutne minimum. Dzięki temu uzyskaliśmy to, na czym najbardziej zależało klientowi: czytelność. Zdecydowaliśmy się również na ciekawe połączenie kolorystyczne. Do preferowanej przez klienta bieli dodaliśmy fiolet oraz żółcień. Uzupełniliśmy całość delikatnymi geometrycznymi wzorami oraz kilkoma ciekawymi uszlachetnieniami druku: tłoczeniem, lakierem, hotstampingiem. Całość zyskała dzięki temu na atrakcyjności.

Projekt etykiety i pudełka dla suplementu diety Audio Clean

Audio Clean to spray do higieny uszu. Pozwala on skutecznie i bezpiecznie pozbyć się zalegającej woskowiny usznej. Stworzony przez nas projekt jest klarowny i czytelny – w ten sposób nawiązuje do tego, jak dobrze będą słyszeć jego użytkownicy dzięki stosowaniu Audio Clean. Motyw ucha widoczny na opakowaniu jasno pokazuje przeznaczenie preparatu a spokojna niebieska kolorystyka nawiązuje do bezpieczeństwa stosowania.

Projekt opakowania suplementu diety Diosmicare Cyclo

Diosmicare Cyclo to suplement diety skierowany głównie (ale nie tylko) do kobiet. Wspomaga krążenie żylne, przyczynia się do likwidacji uczucia zmęczenia i zapobiega powstawaniu żylaków. Aby nie ograniczać odbiorców docelowych tylko do kobiet zdecydowaliśmy się na rezygnację ze stosowania zdjęć kobiecych nóg, w zamian posługując się grafiką krwinek i czytelną typografią. W momencie gdy na rynku jest już kilka preparatów o podobnym działaniu, odpowiednie liternictwo może być czynnikiem poważnie zwiększającym popularność danego produktu. Wszak łatwiej jest wybrać produkt, którego nazwę klient dobrze widzi i odczytuje.

Opakowania szczoteczek do zębów

Clean dent to szczoteczki do zębów. Wersja Professional skierowana jest do dorosłych, zaś Kids adresowana jest do dzieci. Do wersji dla dzieci dołączana jest dodatkowo klepsydra mierząca optymalny czas mycia zębów, co znacznie pomaga dzieciom skupić się i szczotkować zęby tak długo, jak powinny. Dużym wyzwaniem podczas projektowania etykiet dla szczoteczek do zębów jest bardzo mała ilość dostępnego miejsca. Sam produkt zasłania dużą część powierzchni, a blister dodatkowo utrudnia przeczytanie informacji znajdujących się w miejscu zagięć. Dlatego skupiliśmy się przede wszystkim na jak najlepszym wyeksponowaniu nazw, które następnie wsparliśmy atrakcyjną i budzącą zaufanie grafiką.

Suplement diety Witaminy Complex - projekt opakowania

Witaminy Complex to optymalny zestaw witamin i minerałów dla wszystkich, którzy pragną uzupełnić swoją codzienną dietę o składniki niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Zgodnie z prośbą klienta skupiliśmy się na poszukiwaniu motywu graficznego, który pokaże pełne spektrum zastosowań i będzie adresowany do szerokiego grona odbiorców. Stąd bogactwo kolorów i motyw tęczy, w który wpisaliśmy zdjęcia.

Projekt etykiety suplement diety Witaminy Complex musujące

Witaminy Complex musujące – to uzupełnienie wersji w tabletkach. Widoczny powyżej projekt opakowania pozwala na komfortowe przenoszenie go na kolejne produkty, co widać właśnie na przykładzie Witamin Complex w formie musującej, w tubie. Oba opakowania tworzą harmonijną całość i pozwalają na łatwe zlokalizowanie i odróżnienie ich na półkach. Czytelna typografia pozwala dodatkowo zwrócić się także do starszych klientów, ponieważ ułatwia im poznanie nazwy produktu.

ImmunoOil Forte - projekty opakowań suplementów diety

ImmunoOil to dwa produkty na bazie olejów rybnych, które działają dobroczynnie na nasze zdrowie na wielu poziomach. Od wspomagania krążenia, przez utrzymanie zdrowego poziomu cholesterolu, wspomaganiu układu odpornościowego i wzroku aż po wspomaganie pracy mózgu. Zarówno wersja FORTE jak i TRAN posiadają wspólną szatę graficzną jako produkty naturalnie uzupełniające się. Ich opakowania nawiązują do motywu morskiego, klarownie punktując najważniejsze zalety produktu i uwypuklając je tak, by były doskonale widoczne dla klientów.

Opakowanie suplementy diety na zgagę

Neogastin to suplement diety pomagający w łagodzeniu objawów zgagi i refluksu żołądkowego. Jego opakowanie ma w dyskretny sposób pokazywać łagodzące działanie wyrobu, stąd wybrane przez nas kolory: czerwień i jasny błękit. Wyraźna ekspozycja nazwy jest niezbędna, zwłaszcza w przypadku preparatów wchodzących na rynek. Dlatego bardzo starannie wybraliśmy font, którym zapisana jest nazwa Neogastin. W efekcie stworzyliśmy opakowanie nowoczesne, ciekawe i przyciągające wzrok.

Opakowania suplementów diety dla kobiet - MenoAktiv

MenoAktiv to zestaw starannie dobranych wyciągów roślinnych, witamin i składników mineralnych opracowany specjalnie dla kobiet w okresie menopauzy.

Ważne było więc stworzenie opakowania subtelnego, ale nie mdłego. Delikatnego, ale jednak przyciągającego wzrok. Stąd nasza decyzja, by postawić na połączenie bieli z różem i fioletem. Do tego motywy roślinno-kwiatowe, odpowiednio dobrana typografia i w rezultacie otrzymaliśmy poniższy efekt!

Suplement diety Aktivital - projekt opakowania i etykiety

Aktivital to multitonik, który ma bardzo dobry wpływ m.in. na funkcjonowanie serca, pamięć, koncentrację, układ nerwowy, odporność i witalność. Większość opakowań konkurencyjnych produktów skierowana jest do seniorów, tutaj jednak założenie było takie, by stworzyć opakowanie adresowane do różnych grup wiekowych. I tak właśnie postąpiliśmy. Czerwony kolor od razu pomaga odbiorcom w zrozumieniu z jakim produktem mają do czynienia, a dodatkowe złocenia w postaci hot-stampingu i lakier wybiórczy dodają całości elegancji.

Pudełko suplementu diety Prosti - na prostatę

Prosti to suplement diety pomagający utrzymać zdrową prostatę. Produkt jest oczywiście skierowany do mężczyzn. Dlatego postawiliśmy na prosty, typograficzny layout, grafikę ograniczoną do minimum i zdecydowane, ale dojrzałe kolory. Stąd decyzja o ciemnej czerwieni i czerni.

Suplement diety ułatwiający zasypianie: Melistan Sen

Melistan Sen to suplement diety wspomagający nie tylko komfortowe zasypianie, ale także zdrowy sen i eliminujący poranne uczucie przytłumienia. Tworząc ten projekt nawiązywaliśmy do zwykłej wersji Melistanu. Z różnych pomysłów ostatecznie wraz z klientem wybraliśmy motyw Księżyca jako uniwersalnie kojarzącego się ze spaniem.

Opakowanie i etykieta suplementu diety Bellawit Oil

Bellawit Oil to kolejny produkt w przypadku którego nawiązywaliśmy do zwykłej wersji opakowania. Tym razem jednak zamiast tabletek mamy specjalistyczny olejek przeznaczony do pielęgnacji skóry z problemami. Zastosowana przez nas w tym opakowaniu kolorystyka nawiązuje do naturalnych składników. Na butelce zaś umieściliśmy jedynie subtelny motyw typograficzny, aby nie „przegadać” całości.

Projekt pudełka na suplement diety Laxium

Larixin jest suplementem diety wspomagającym układ odpornościowy oraz zdrowie układu oddechowego, w tym gardło i krtań. Stąd decyzja, by wybrać chłodne kolory oraz wyeksponować same tabletki na opakowaniu. Zaowocowało to projektem stonowanym, spokojnym, od którego lekko wieje chłodem. I dokładnie takie miały być skojarzenia klientów.

Calcium - projekt opakowania i etykiety suplementu diety

Calcium 600 to musujące wapno w tabletkach. W naszym projekcie opakowania postawiliśmy na biel z dodatkiem pomarańczowego koloru i delikatnymi akcentami czarnymi (teksty) oraz niebieskimi (tabletka). Efekt wyszedł naprawdę świetny, zwłaszcza wzbogacony o uszlachetnienia: tłoczenie, hot stamping i lakier UV wybiórczy.

Opakowania suplementów diety Jumps

Witaminy Jumps to prosty i wygodny sposób na podawanie witamin dzieciom. Dzięki kolorowemu opakowaniu i formie gumy do żucia są one przyjazne dla dzieci i będą im się dobrze kojarzyć. Nasz projekt opakowania jest kolorowy, rysunkowy, charakteryzuje się atrakcyjną ilustracją i klarowną typografią. Nawiązuje do innych produktów z linii dziecięcej Wegafarmu.

Projekt opakowania Halitus Freash

Halitus fresh to preparat pozwalający utrzymać świeży oddech. Do projektowania przystąpiliśmy mając na uwadze konieczność oddania świeżości w sposób niebanalny i odbiegający oczywiście od tego stosowanego na opakowaniach gum do żucia. Postawiliśmy więc na kolor miętowy oraz minimalistyczną estetykę. W ten sposób powstało opakowanie klarowne i nieprzegadane, ale jednak nie tak ascetyczne jak opakowania leków.

Projekt opakowania Witamina D3 forte

Witamina D3 forte jest szczególnie polecana w miesiącach zimowych i jesiennych, gdy dociera do nas mało promieni słońca, wobec czego nasz organizm odczuwa niedobory Witaminy D3. Dlatego, za zgodą klienta, wybraliśmy słońce jako główny motyw tego opakowania. Po różnych próbach zdecydowaliśmy się na ilustrację, która będzie lekka i trochę piktogramowa. Połączyliśmy ją z lekkim tłem i czytelną, ale nienachalną typografią i w ten sposób uzyskaliśmy pożądany efekt.

Sylimaryna - opakowania suplementów diety

Sylimaryna plus to suplement diety przeznaczony dla osób szczególnie dbających o swoją wątrobę. Wspomaga również funkcjonowanie układu pokarmowego. Na opakowaniu skupiliśmy się na wyeksponowaniu ilustracji wątroby, czytelności nazwy produkty oraz pokazaniu najważniejszych składników, którymi są karczoch zwyczajny i ostropest plamisty. Do tego znaleźliśmy miejsce by wyeksponować najważniejsze zalety produktu. Całość ubrana jest w chłodną kolorystykę, którą skutecznie przełamuje utrzymana w ciepłej tonacji ilustracja wątroby.

Spodobały Ci się nasze prace?

KLIKNIJ TUTAJ i zamów bezpłatną wycenę!