Branding produktu – Sora
Zdrowe odżywianie to podstawowe paliwo dla naszego organizmu. Zdrowe przekąski i napoje to idealna alternatywa dla czipsów i napojów gazowanych. Dlatego dla marki Sora opracowaliśmy kompleksowy branding – od projektu nazwy, przez projektowanie logo produktu, aż po zaprojektowanie etykiet na soki. Dzięki tak kompleksowemu podejściu mieliśmy możliwość pełnego panowania nad wizerunkiem produktu, co zaowocowało spójnymi kreacjami. Naszym celem było stworzenie wizerunku marki stawiającej na naturalne składniki, dynamicznej i nowoczesnej.
Etykiety Sora – najważniejsze elementy
Osią wizualną projektów etykiet na kombucze i napoje na bazie yerba mate jest duża nazwa produktu, wyraźne logo oraz opis smaku. Charakterystyczny kształt etykiety sprawia, że jest ona widoczna z daleka. Zastosowaliśmy tu naturalne kolory tła, pozycjonując dzięki temu natychmiastowo etykiety na właściwej półce. W połączeniu z odpowiednio dobranymi barwami uzupełniającymi dało to bardzo ciekawy efekt. Zrezygnowaliśmy z umieszczania na etykietach owoców, by nie zaburzyć czystości przekazu.
W logo SORA dodaliśmy subtelnie kropkę w literze O, dzięki czemu upodobniliśmy ją tym minimalistycznym zabiegiem do owocu.
Etykiety to nie wszystko!
Co zrobić jeśli nie ma budżetu lub czasu na sesje zdjęciowe?
Bez obaw, przychodzimy z pomocą! Zaprojektowaliśmy serię grafik na media społecznościowe i plakaty. Grafik opierających się na fotomontażach, ponieważ czasem terminy uniemożliwiają czekanie na dostawę etykiet z drukarni. Wtedy trzeba działać równolegle – a zapewniamy, że możesz na nas liczyć w tym aspekcie.
Kolorowe etykiety na soki Sora
Oprócz spójnej linii etykiet dla kombuczy i yerby powstała także nieco poboczna linia etykiet dla soków. Opiera się ona na tych samych kształtach i typografii, ale odróżnia mocniejszymi kolorami i minimalistycznymi ilustracjami owoców. W ten sposób powstały projekty bardziej energetyczne, lepiej dopasowane do tego produktu. Bo nie chodzi zawsze o bezmyślną spójność całej gamy produktów, lecz o skuteczność działań promocyjnych poszczególnych linii a nawet poszczególnych produktów. Spójność jest ważna, ale najważniejszy jest czytelny przekaz i estetyczny efekt końcowy.
Branding marki soków SORA okazał się strzałem w dziesiątkę. W ten sposób powstały kreacje ciekawe, nietuzinkowe, widoczne na półce i, co najważniejsze, potrafiące zaciekawić klientów!