
Dobre produkty zasługują na lepszą sprzedaż!
5 sekund. Tyle mniej więcej czasu poświęca klient na podjęcie decyzji gdy stoi przed półką sklepową
5 sekund na rzut oka na całą półkę sklepową. To Twoja szansa, na dotarcie do nowych klientów. Jeśli czujesz, że Twoje obecne etykiety nie wykorzystują należycie tej szansy, to czas to zmienić!

Będziesz spokojny o przyszłość swoich produktów
Zadowoleni klienci, którzy z przyjemnością będą sięgać po Twoje produkty. Tak działa efekt aureoli i dobrze przemyślany branding Twojej marki. Pomożemy Ci w tym!

Przemyślane projekty, tworzone przez profesjonalistów
Przez 10 lat zaprojektowaliśmy ponad 2 000 opakowań i etykiet. Pracujemy dla liderów i startupów. Możesz być spokojny, Twoje projekty będą w najlepszych rękach.

Projekty etykiet, które przemówią do Twoich klientów
Używając odpowiedniego języka, dobierając właściwe obrazy i korzystając z osiągnięć nauki jesteśmy w stanie przekonać klientów do zakupu właśnie Twojego produktu.
78% klientów podejmuje decyzję o zakupie konkretnego produktu dopiero w punkcie sprzedaży*
Dlatego Twoje opakowanie jest kluczowe dla zwiększenia sprzedaży.
*żrodło Marketing przy kawie
1. Projektowanie etykiet zaczyna się od ich kształtu
Odpowiednio dobrany kształt etykiety wzmacnia przekaz Twojej marki. Medycznie? Elegancko? Fantazyjnie?
Kształt etykiety jest widoczny z daleka. Dlatego warto wykorzystać tę możliwość i już od samego początku rozważyć różne kształty etykiety. Dopilnujemy, by odpowiednio układały się na Twoim opakowaniu. Zadbamy o to, by Twoja nowa etykieta pozwoliła pomieścić wszelkie niezbędne informacje i pracowała na Twoje zyski!


2. Sposób prezentowania informacji ma kluczowe znaczenie
Powiemy klientowi to, co potrzebuje usłyszeć, by kupić Twój produkt. Nie rozpraszamy go zbędnymi komunikatami.
Rozumiemy jak działa ludzki mózg, dlatego możemy prowadzić wzrok klienta po Twojej etykiecie i dbać o to, by kluczowe informacje przeczytał w pierwszej kolejności. To nie tylko kwestia wielkości napisów, ale też ich kolorystyki, doboru odpowiedniego fontu (czcionki), tła, grafiki i wielu innych czynników. Użyjemy całego naszego doświadczenia i wiedzy, by wspomóc Twoją sprzedaż!
Referencje
Novascon Pharmaceuticals
„Ekspresowa, płynna i wsparta pomysłami własnymi studia Kółko i krzyżyk współpraca godna polecenia! Jakość niewymagająca korekt, powstała na bazie wieloletniego doświadczenia. Kreatywność bez ograniczeń. Łatwość komunikacji i wyczucia potrzeb klienta. Innymi słowy – jesteśmy bardzo zadowoleni!”
– Joanna Wólczyńska – kierownik marki Detramax
Novascon Pharmaceuticals
JNT Group
“Czas potrzebny na przygotowanie projektów oceniamy jako idealny. Zawsze szybka reakcja i pomoc w sytuacjach z bardzo napiętym timingiem. Doceniamy profesjonalizm, kulturę współpracy, zaangażowanie, rozumienie ‘briefu bez briefu’. Ta współpraca jest dla mnie przyjemnością.“
– Dariusz Kaźmierczyk – Brand Manager
JNT GROUP
iCom Poland
„Jakość projektów i ogólne zadowolenie ze współpracy oceniamy bardzo wysoko.
Najbardziej podoba nam się profesjonalizm w podejściu do pracy oraz zwracanie uwagi na istotne szczegóły, które często są pomijane przez konkurencję.”
– Michał Świeca
iCom Poland
Chcesz wiedzieć więcej o projektowaniu etykiet?
Projektowanie etykiet i opakowań bez tajemnic! Poczytaj więcej na temat budowania marki za pomocą opakowań, trendów w projektowaniu etykiet czy uszlachetnieniach druku.
Uszlachetnienia w druku etykiet
Chcesz wiedzieć jak dodać charakteru swoim etykietom? Ten artykuł opisuje wszystko, co musisz wiedzieć na ten temat. Najpopularniejsze sposoby opisane przystępnym językiem. Czytaj dalej…
Odświeżanie opakowań. Jak to zrobić, by nie stracić klientów?
Masz już produkt, ale chciałbyś odświeżyć jego opakowanie? Dowiedz się co musisz wziąć pod uwagę, by ta inwestycja przyniosła zyski, a nie straty. Czytaj dalej…
Budowanie persony. Jak zbudować personę i do czego jej użyć w marketingu?
Dowiedz się jak wykorzystać potężne narzędzie pozwalające na wyjście naprzeciw wymaganiom klientów i odpowiedzieć na ich pragnienia i potrzeby. Czytaj dalej…
Trendy w projektowaniu opakowań 2020
Poznaj najnowsze trendy w opakowaniach. Zobacz na co warto zwrócić uwagę w najbliższym czasie i co będzie istotne dla twoich klientów. Czytaj dalej…
Projekty etykiet do Twoich produktów
Na co dzień często nie zdajemy sobie sprawy, że przymocowana do opakowania produktu etykieta ma tak duży wpływ na sprzedaż. Projektowanie etykiet to proces równie złożony, co projektowanie opakowań. Etykieta nie służy tylko do zidentyfikowania lub określenia zawartości opakowania. Najlepsze etykiety służą również (a w zasadzie przede wszystkim) działaniom marketingowym, ponieważ reklamują produkt przez przyciągnięcie uwagi konsumentów. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu wiemy, że mając do wyboru mnóstwo różnych opakowań, konsument w pierwszej kolejności wybierze ten produkt, który przyciągnie jego uwagę za sprawą idealnie dobranej szaty graficznej, etykiety oraz dobrze eksponowanych korzyści. Dlatego tak dbamy, by tworzone przez nas etykiety na produkty były jak najwyższej jakości.
Atrakcyjne etykiety na produktach
Tworząc projekty etykiet, stawiamy na atrakcyjność efektu końcowego w oczach docelowego klienta. Wiemy jak duże znaczenie mają barwy, kształty i kluczowe słowa. Wysokiej jakości etykiety na produktach przyczyniają się do budowania wizerunku marki. Ponieważ oprócz treści reklamowych umieszcza się na nich treści informacyjne, bardzo ważny jest odpowiedni dobór słów. Producent za pomocą informacji zawartych na etykiecie przekazuje swoim klientom informacje, które mają kluczowy wpływ na decyzję o zakupie. Dlatego dobry projekt etykiety powinien skutecznie sprzedawać. Połączenie sprawdzonej informacji o produkcie z ciekawą szatą graficzną przyciągającą uwagę jest nie lada wyzwaniem!


Projektowanie etykiet gwarancją sukcesu marketingowego
Reklama może wiele, ale ostatecznie w sklepie sięgamy po produkt. Taki produkt powinien być dobrze oznakowany, a więc konieczne jest trafne projektowanie etykiet. W tym przypadku nie chodzi tylko o połączenie grafiki ze słowami. Dobre etykiety charakteryzuje coś więcej. Trafny design może walnie przyczynić się do sukcesu komercyjnego nowego produktu na rynku. Wykorzystana na etykiecie grafika i zabieg słowny wpływają na reakcje konsumentów i wynikające z nich zachowania nabywców. To, czy konsumenci sięgną po dane opakowania, zależy w bardzo dużej mierze od etykiety na produktach. Zwłaszcza tyczy się to produktów, które nie są reklamowane. Wówczas dobra etykieta musi wziąć na siebie rolę reklamy i skutecznie sprzedać produkt.



Dobrze dopasowane projekty etykiet
Projekty etykiet muszą być przemyślane od początku do końca. Zaczyna się od pomysłu i koncepcji, później przychodzi etap rozmów i szkiców. Dopiero kiedy już dokładnie wiemy, co chcemy zaprojektować siadamy do komputera. Tworzenie atrakcyjnych etykiet nie byłoby możliwe bez właściwej kompozycji, hierarchii informacji, odpowiednich kolorów i słów. Projektant etykiety w każdej realizacji musi wykorzystać swoje doświadczenie i dać z siebie sto procent. Tak, aby wzbudzić emocje, przyciągnąć uwagę klientów, wywołać pożądany efekt i osiągnąć sukces na półce, ponieważ etykiety na produktach wpływają na atrakcyjność produktów w oczach klientów. I na jego sprzedaż.
Na co wpływa etykieta?
Etykiety na produktach są jednym z elementów wyróżniających produkt na rynku. Projekty etykiet wpływają na odpowiednie pozycjonowanie wyrobów. Dzięki projektom wysokiej jakości są one adresowane do właściwej grupy docelowej i to ich uwagę przyciągają w pierwszej kolejności. W ten sposób projekty etykiet przyczyniają się do kształtowania percepcji marki. Czy ma ona w oczach odbiorców być przystępna, czy ekskluzywna. Poważna, czy rozrywkowa? Najlepsze etykiety idealnie wspierają przekaz marki.
Projekty etykiet opierają się na słowach
Projekty etykiet to również nadawanie produktom wartości za pomocą… słów! Tak naprawdę same obrazy niczego nie mówią o wartości produktu. Klient najpierw zwraca uwagę na kolor i kształt opakowania, ale gdy po nie sięga zaczyna czytać. Dlatego projekty etykiet opierają się także na słowach. Czasem dobrze dobrane hasło, nazwa brandu, czy ciekawe liternictwo potrafią znacznie podnieść sprzedaż produktu. Jako profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem wiemy, że dopiero dzięki zastosowaniu odpowiednich słów, klienci widzą wartość w tym, co prezentuje całe opakowanie i podejmują decyzję o kupnie produktu. Żeby stworzyć idealną etykietę, trzeba umieć właściwie posługiwać się słowami.