Co robimy przykład

Projektowanie
opakowań

 

W Kółko i Krzyżyk projektujemy rozpoznawalne marki,
które podbijają serca klientów.

 

Rozumiemy wagę komunikatów pojawiających się na opakowaniach. Wiemy jak zachęcić klientów do kupowania twojego produktu.
Mask Group 31
Potrzebujesz projektów opakowań, które
sprawią, że sprzedaż twoich produktów będzie
coraz większa?
Szukasz firmy, która wysłucha twoich potrzeb i
skupi się na twojej marce, a zarazem nie będzie
zamęczać nieskończonymi spotkaniami i
briefingami?
Potrzebujesz agencji, która nie będzie ci mydlić
oczu niezrozumiałym potokiem słów, lecz skupi
się na dostarczaniu projektów idealnie
spełniających twoje potrzeby i oczekiwania?

Jeśli na przynajmniej jedno z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to znaczy, że trafiłeś we właściwe miejsce.

Tchniemy nowe życie w twoje projekty

Zadbamy o to, by strona wizualna twoich opakowań była spójna z wizerunkiem twojej marki. Zachęcająca, atrakcyjna, przyciągająca.

Przyciągniemy nowe spojrzenia do Twoich produktów

Twoi klienci wyciągają prosty wniosek. Dobre opakowanie oznacza zazwyczaj dobry produkt. Mówimy na to efekt aureoli. Poczytasz o nim nieco niżej.

Wzmocnimy Twoją markę i sprzedaż

Jeśli wiesz jak mówić do klienta, by przekonać go do swojego produktu – gratulacje. Właśnie wyprzedziłeś 70% swojej konkurencji. Jeśli nie wiesz – pomożemy Ci w tym.

Ponad 60% klientów deklaruje, że opakowanie jest dla nich ważne lub bardzo ważne podczas podejmowania decyzji o zakupie*

Liczba ta nieustannie rośnie.

*żrodło TNS OBOP

1. Przyciągniemy klientów do Twojego produktu

Wielu klientów bardziej niż nazwę produktu zapamiętuje jego opakowanie

Klienci szukają produktu na półce sklepowej tylko do momentu znalezienia opakowania, które wzbudzi ich zaufanie. Dlatego przed rozpoczęciem projektowania zawsze dowiadujemy się do kogo kierujesz swój produkt i szukamy języka, który najskuteczniej przekona ich do zakupu.

1. Przyciągniemy klientów do Twojego produktu

Wielu klientów bardziej niż nazwę produktu zapamiętuje jego opakowanie

Klienci szukają produktu na półce sklepowej tylko do momentu znalezienia opakowania, które wzbudzi ich zaufanie. Dlatego przed rozpoczęciem projektowania zawsze dowiadujemy się do kogo kierujesz swój produkt i szukamy języka, który najskuteczniej przekona ich do zakupu.

1. Przyciągniemy klientów do Twojego produktu

Wielu klientów bardziej niż nazwę produktu zapamiętuje jego opakowanie

Klienci szukają produktu na półce sklepowej tylko do momentu znalezienia opakowania, które wzbudzi ich zaufanie. Dlatego przed rozpoczęciem projektowania zawsze dowiadujemy się do kogo kierujesz swój produkt i szukamy języka, który najskuteczniej przekona ich do zakupu.

Dobry projekt opakowania pozwoli Ci oszczędzić na reklamie.

Projektowanie opakowań ma właśnie taki cel: zbudować silny wizerunek Twojej marki w głowach klientów. Badania dowodzą, że dobre opakowanie jest ponad dwa razy ważniejsze niż reklama!* Jest nawet ważniejsze niż opinie znajomych.
Dlatego wiemy, że tworząc jak najlepsze opakowania pomagamy naszym klientom oszczędzić znaczne środki na reklamie. Albo znacznie zwiększyć grono odbiorców. Nie bez powodu mówi się, że opakowanie jest cichym sprzedawcą. Nasz cichy sprzedawca podszepnie klientom dokładnie to, co trzeba, by sięgnęli po Twój produkt.

*Żródło: TNS OBOP

Wzmocnisz swoją
markę.

Zaufanie to
podstawa.

Dobre opakowanie budzi w klientach zaufanie i pewność, że
wewnątrz znajduje się produkt dobrej jakości. Dlatego
producenci nie mogą sobie pozwolić na to, by cały ich wysiłek
związany z produkcją doskonałego produktu, jego marketingiem i reklamą poszedł na marne. A jednak zdarza się, że dobre produkty czasem przegrywają z gorszymi. Dzieje się tak wtedy, gdy opakowania nie budzą zaufania u klientów.
Dlatego kładziemy ogromny nacisk na to, by projektowane
przez nas opakowania zachęcały klientów, mówiły do nich
właściwym językiem, kusiły. Wtedy wiemy, że nasze projekty
przyniosą Państwu zysk!

Co możemy dla ciebie zrobić?

Wyróżniające opakowania dla
nowych produktów

Wprowadzasz na rynek nowy produkt, dla którego potrzebujesz
świetnego opakowania? Takiego, które wzmocni Twoją pozycję
na rynku i od razu zwróci uwagę klienta? Opakowania, po które
ręka sama sięga? Z przyjemnością zaprojektujemy je dla ciebie.

Refreshing, czyli odświeżenie
dotychczasowych opakowań

Każdy produkt po jakimś czasie na rynku wymaga odświeżenia
opakowania. Musi ono być zrobione z wyczuciem, przez
doświadczony zespół potrafiący sprostać temu wyzwaniu. Zespół,
który wie jak dać klientom nowy bodziec do zakupu i wywołać
efekt „Wow!”. W Kółko i krzyżyk sprawiamy, że opakowania
odzyskują blask, a marki przeżywają drugą młodość.

Spójna seria produktów

Twoje potrzeby nie kończą się na jednym opakowaniu? Chcesz
rozszerzyć linię swoich produktów? Dodać nowe smaki, zapachy,
czy zastosowania? Zamawiając u nas całą serię produktów
możesz zawsze liczyć na atrakcyjne zniżki przy projektowaniu
kolejnych opakowań!

Nowe produkty w
dotychczasowej serii

Jeśli potrzebujesz szybko i sprawnie dodać nowy projekt do już
istniejącej linii to świetnie trafiłeś. Rozszerzamy już istniejące
serie dodając do nich kolejne spójne i estetyczne produkty. Albo
tworząc nowe sub brandy, wyraźnie odróżniające się od brandu-
matki. Wszystko tak, jak sobie zażyczysz.

Logo produktu

Nie każdy produkt musi mieć własne, niepowtarzalne i ciekawe
logo, ale każdemu produktowi takie logo znacznie pomoże
zaistnieć w świadomości klienta. Pomyśl tylko o logo Coca-Coli,
Pepsi, czy Liptona. Czy marki te mogłyby funkcjonować bez logo?
Jasne. Czy odniosłyby równie wielki sukces? Z pewnością nie.
Dlatego nie tylko projektujemy logo produktu, ale także tworzymy
niebanalne nazwy.

Ile czasu trwa zaprojektowanie
opakowania?

Zazwyczaj pierwsze projekty przedstawiamy w ciągu 10 dni roboczych. Zadzwoń lub napisz do nas, a zaczniemy już dzisiaj!
kontakt@kolkikrzyzyk.pl
+48 531 622 899

Co otrzymasz w cenie?

Starannie przemyślany i zaplanowany projekt.

Taki, który nie funkcjonuje w oderwaniu od rynku, lecz jest jego nową, ważną częścią. Nie tworzymy nic na hurra.
Wiemy, że każda minuta poświęcona na analizę projektu to 10 minut zaoszczędzonych na jego wdrażaniu.

Starannie przemyślany i zaplanowany projekt.

Taki, który nie funkcjonuje w oderwaniu od rynku, lecz jest jego nową, ważną częścią. Nie tworzymy nic na hurra.
Wiemy, że każda minuta poświęcona na analizę projektu to 10 minut zaoszczędzonych na jego wdrażaniu.

Starannie przemyślany i zaplanowany projekt.

Taki, który nie funkcjonuje w oderwaniu od rynku, lecz jest jego nową, ważną częścią. Nie tworzymy nic na hurra.
Wiemy, że każda minuta poświęcona na analizę projektu to 10 minut zaoszczędzonych na jego wdrażaniu.

Starannie przemyślany i zaplanowany projekt.

Taki, który nie funkcjonuje w oderwaniu od rynku, lecz jest jego nową, ważną częścią. Nie tworzymy nic na hurra.
Wiemy, że każda minuta poświęcona na analizę projektu to 10 minut zaoszczędzonych na jego wdrażaniu.

Lubimy dzielić się wiedzą związaną z projektowaniem