
Jak ratować swój produkt w czasie pandemii i po niej?
Pobierz nasz poradnik opisujący jak pomóc swoim produktom w trudnym czasie. Co zrobić by wspomóc sprzedaż w czasie pandemii?
Oddajemy w wasze ręce e-book zawierający konkretne porady, pomysły i inspiracje. Do tego garść przydatnych linków. Zero lania wody, sam konkret.
Zero haczyków. Nie pobieramy od ciebie maila, telefonu, rozmiaru buta. Chcemy ci tylko pomóc.

Oto czego się dowiesz na temat tego, co zrobić by twój produkt nie tylko przetrwał ale i wzmocnił swoją pozycję na rynku:
1. Bądź Online – od czego zacząć, jakie są plusy i minusy handlu na serwisach aukcyjnych? Jakie są inne rozwiązania poza Allegro czy Amazonem? Gdzie szukać klientów? Jak rozruszać swój sklep internetowy? Jak sprzedawać gdy nie masz sklepu internetowego?
2. Jak zadbać o prezentację swojego produktu? Jak odświeżyć opakowanie, by nie stracić klientów? Na ile istotna jest apetyczna prezentacja produktu gdy klienci nie mogę go fizycznie dotknąć w sklepie lub gdy ograniczają przebywanie w sklepach do minimum?
3. Czy warto spojrzeć łaskawszym okiem na małe sklepy i lokalnych sprzedawców? Dywersyfikacja źródeł dochodów.
4. Zyskaj nowe spojrzenie na swoje produkty. Pozwól im na nowo zaistnieć na rynku, wymyśl dla nich nowe zastosowanie. Spójrz raz jeszcze na swoje możliwości produkcyjne. Czy możesz zaoferować produkt, na który obecnie jest duże zapotrzebowanie, korzystając z zasobów, którymi dysponujesz?
5. Ustal strategię wyjścia z kryzysu. Zaplanuj dalsze kroki i realizuj je konsekwentnie.
6. Rozważ wejście na rynki zagraniczne. To może być idealny moment na rozmowy z kontrahentami, którzy do tej pory nie mieli czasu.
7. Promuj odpowiedzialne podejście i dbanie o bezpieczeństwo zarówno swoich pracowników jak i klientów. Informuj o tym. Zwiększając poczucie bezpieczeństwa budujesz silną markę.