Jak odświeżyć opakowanie, by nie stracić klientów?


Artykuł ukazał się w czasopiśmie Świat Przemysłu Kosmetycznego 2020 02

Brak zmian w wyglądzie opakowań będzie prowadzić do tego, że w końcu odbiorcy uznają produkt za przestarzały i niebudzący zaufania. Zbyt częste i radykalne zmiany wyglądu grożą z kolei dezorientacją klientów.

Czytaj dalej...

Uszlachetnienia w druku opakowań. Co można uzyskać?


Artykuł ukazał się w czasopiśmie Świat Druku 2020 03

Poznaj sześć najpopularniejszych sposobów uszlachetniania opakowań; hot/cold stamping, lakierowanie, tłoczenie, laminowanie (foliowanie), farby specjalne i druk soczewkowy. I dowiedz się, kiedy warto je stosować oraz czymś się różnią.

Czytaj dalej...

Inspiracja płynąca z opakowań


Artykuł ukazał się w czasopiśmie Świat Przemysłu Kosmetycznego 2019 03

Gdy dozowniki stają się dominujące w domach konsumentów, to firmy tracą możliwość codziennego oswajania klientów ze swoją marką. Skoro opakowanie od razu po przyniesieniu do domu trafi a do kosza, to tracimy szansę na regularne przypominanie
naszego brandu klientom.

Czytaj dalej...

Jak sprawić, by klienci nie zapomnieli naszej marki?


Artykuł ukazał się w czasopiśmie Świat Przemysłu Kosmetycznego 2019 02

Gdy dozowniki stają się dominujące w domach konsumentów, to firmy tracą możliwość codziennego oswajania klientów ze swoją marką. Skoro opakowanie od razu po przyniesieniu do domu trafi a do kosza, to tracimy szansę na regularne przypominanie
naszego brandu klientom.

Czytaj dalej...

Opakowanie impulsem do zakupów


Artykuł ukazał się w czasopiśmie OOH 2019 02

“Opakowania umożliwiają nam dowolne konstruowanie komunikatów i zwracanie się do odbiorcy nie tylko za pośrednictwem słów czy grafiki, lecz także dzięki formie samego opakowania” – mówi Antoni Łuchniak w wypowiedzi dla magazynu OOH.

Czytaj dalej...

Jak bardzo minimalistyczne powinny być opakowania?


Artykuł ukazał się w czasopiśmie Świat Przemysłu Kosmetycznego 2019 01

Opakowania przeładowane informacjami wydają się chaotyczne i nieczytelne, a przez to nieatrakcyjne. W przypadku szaty graficznej minimalizm jest i jeszcze bardzo długo będzie
jednym z wiodących trendów.

Czytaj dalej...

Ekologiczne, proste, ale nietuzinkowe


Artykuł ukazał się w czasopiśmie Świat Druku 2019 02

Przemysł opakowaniowy odpowiada za ogromną ilość odpadów, tym większa więc odpowiedzialność spoczywa na jego barkach, by jak najbardziej ulżyć naszej planecie i dbać o środowisko, w którym wszyscy żyjemy.

Czytaj dalej...

Opakowanie = zabawa, czyli dzieci lubią opakowania


Artykuł ukazał się w czasopiśmie OOH 2018 11

“Wystarczy zwykły nadruk wewnątrz opakowania i z pudełka robi się wycinanka, kolorowanka, szablon. (…) Możemy w ten sposób stworzyć podstawkę pod telefon, okulary do smartfona i VR.” – Antoni Łuchniak w wypowiedzi dla magazynu OOH.

Czytaj dalej...

Opakowanie wystawia na próbę lojalność...


Artykuł ukazał się w czasopiśmie OOH 2018 10

“Obojętnie czy obierzemy sobie za cel stworzenie marki eko, czy też luksusowej, to odpowiednie opakowanie jest równie ważne jak sam produkt” – mówi Antoni Łuchniak w wypowiedzi dla magazynu OOH.

Czytaj dalej...

Kolor, eko, a może retro?


Artykuł ukazał się w czasopiśmie Świat Druku 2018 02

Wiele osób lubi robić podsumowania na koniec roku. Ja zaś lubię na początku roku zastanowić się, co ciekawego on przyniesie. Jako specjalista od projektowania szaty graficznej opakowań, chciałem w tym artykule przybliżyć trendy w projektowaniu opakowań na 2018 rok.

Czytaj dalej...

7 cech dobrego opakowania


Artykuł ukazał się w czasopiśmie Przemysł Farmaceutyczny 2018 04

Ostatnio znajomy designer spytał mnie jakie powinno być dobre opakowanie. Haczyk tkwił w tym, że mogłem odpowiedzieć tylko jednym słowem. Bez wahania odparłem więc, że musi być ono po prostu skuteczne.

Czytaj dalej...

Opakowanie - ładne czy skuteczne?


Artykuł ukazał się w czasopiśmie Przemysł Farmaceutyczny 2018 01

Być może czasem zadajesz sobie pytanie, czy twojemu produktowi w ogóle potrzebne jest lepsze opakowanie? Czy to jest coś w co warto w ogóle inwestować? Przecież na rynku jest wiele produktów, które dobrze się sprzedają w mało atrakcyjnym opakowaniu.

Czytaj dalej...