projektowanie etykiet na wino bio El Carlino

El Carlino | projektowanie etykiet na wino – branding wina | JNT Group

Bio to sposób myślenia

Bio to wybór produktów, które powstają w zgodzie z naturą. Dlatego winnice, w których rodzą się wina Bio, są uprawiane jako jeden żywy organizm, gdzie wszystkie elementy odgrywają określoną rolę a całość funkcjonuje jak idealnie połączony ekosystem. Właśnie w takich winnicach rodzi się El Carlino Organic Wine. Eleganckie wino w aromacie dojrzałych czerwonych owoców, posiadające delikatne nuty ziołowe i korzenne. Idealne do pieczonej jagnięciny, hiszpańskich sezonowanych szynek, chorizo, owczego sera manchego.
Nasza przyjemność z El Carlino obejmowała nie tylko projektowanie etykiet na wino, lecz również naming i branding. Po zaprezentowaniu przez nas różnych opcji klient wybrał właśnie nazwę El Carlino – która znaczy tyle co “mops”.

branding wina El Carlino
branding wina agencja reklamowa

Branding wina

Na bazie tego szalonego pomysłu powstała marka wina adresowanego do nowoczesnego odbiorcy, chętnego na eksperymenty, ceniącego niecodzienne i odważne marki. Naszym celem było stworzenie etykiet ciekawych, przyciągających wzrok, lecz nie krzykliwych.

Tak narodził się pomysł na troskliwego drwala o melancholijnym spojrzeniu trzymającego na rękach wiecznie radosnego mopsa. Zarówno stylistyka ilustracji jak i dobrane środki wyrazu pozycjonują produkt jako starannie robione bio – organiczne wino. Idealnie według wytycznych klienta!

branding winiarski El Carlino
El Carlino projektowanie etykiet na wino
El Carlino projekt etykiety na wino
El Carlino projektowanie etykiet wina
El Carlino agencja branding wina

Branding wina to nie tylko projekt nazwy, logo czy etykiety. To także koncepcja jego komunikacji, tożsamości marki, promocji. El Carlino to wino odważne, ciekawe i przygotowane z pasją. Taka też musiała być jego komunikacja. Nawiązująca zarówno do naturalnego bio-rodowodu jak i odważnego charakteru. Postanowiliśmy więc nie tworzyć jednego uniwersalnego komunikatu, lecz rozdzielić go na dwa nurty.

Ostatecznie powstał bardzo ciekawy i nietuzinkowy, lekko hipsterski brand wina, który podbija rynek i zdobywa uznanie konsumentów. Bowiem w przypadku win szczególnie istotny jest branding.

To właśnie etykieta decyduje o tym, po które wino klienci sięgną, a które zostanie niezauważone. To etykieta przyciąga odbiorcę, a smak i jakość wina sprawiają, że wraca on do danego wina i poleca je innym.

El Carlino - ilustracje na wino
branding winiarski El Carlino
agencja brandingowa alkohole

Branding wina

Opracowany projekt logo produktu charakteryzuje się starannie dobranym krojem pisma i delikatnymi ozdobnikami. W połączeniu z autorską ilustracją tworzy projekt udanie łączący ornamenty funkcjonujące w tradycyjnych winiarskich etykietach z nowoczesną przebojowością.

Zakres prac: projektowanie nazwy produktu (naming), projektowanie logo produktu, projektowanie komunikacji wizualnej produktu (branding), projektowanie etykiet wina.

logo wina El Carlino
El Carlino etykieta na bio wino