Gnatyshyn Tech – kosmetyki dla profesjonalistów
Kiedy wygląd Twoich produktów nie oddaje jakości, którą dostarczasz
To jest częsty problem, z którym trafia do nas wiele firm. Są na rynku od kilku (czasem nawet kilkudziesięciu) lat, zdobyli zaufanie klientów, inwestują w świetne składniki, zatrudniają wykwalifikowane kadry, opracowują fantastyczne receptury, klienci cenią ich za jakość, dbają o środowisko.
A jednak ciągle nie mogą osiągnąć sukcesu, jaki powinien przypaść im w udziale. Dlaczego?
Zazwyczaj problem leży w komunikacji. Być może nie mówią tego, co interesuje klientów. Być może nie mówią tego tam, gdzie klienci chcą tego słuchać. A być może ich marka poprzez swój wygląd nie komunikuje swoich atutów. Mówiąc prościej: nie wygląda jakby była godna zaufania. Albo jakby stało za nią naprawdę solidne know-how. Bo to właśnie wizerunek marki decyduje o tym, jak ją widzą klienci.
„Jak Cię widzą, tak Cię piszą”


Wyróżniki marki
Pracując nad nowym otwarciem dla Gnatyshyn Tech przeanalizowaliśmy dotychczasowy wizerunek marki, jej opakowania, komunikaty w social mediach, porozmawialiśmy z właścicielami. Na bazie tych interakcji wyodrębniliśmy następujące wyróżniki marki:
- wyraziste i bezkompromisowe podejście – od doboru składników, które autentycznie działają, po nieszablonowe nazewnictwo.
- marka powinna sprawiać wrażenie precyzyjnie przemyślanej i poukładanej. Dopisek „Tech” w nazwie nie jest przypadkowy. Cała marka jest oparta o staranne dobieranie składu produktów.
- bogate ale nienachalne zdobienia doskonale oddadzą filozofię marki: nie trzeba na każdym kroku emanować złotem, by jednak oddać pewność, jaką jej twórcy pokładają w dobranych formułach


Nowy cel brandingu
Kiedy ostatnio widzieliście produkty nazwane Extasa, Kokaina czy Doping? W wielu branżach trzeba się krygować, ale akurat świat fryzjerski jest otwarty na nowości, lubi rzeczy nietypowe i naprawdę odważne. Odważne nazwy to wynik odważnego podejścia zarówno do marki jak i do samych produktów.
Właściciele Gnatyshyn Tech nie tylko sprzedają kosmetyki, ale przede wszystkim prowadzą szkolenia dla fryzjerów i sami na co dzień dbają o fryzury swoich klientów. Taki rodowód sprawia, że doskonale wiedzą jakie powinny być kosmetyki, by dać właściwy efekt końcowy. Nie ma tu miejsca na kompromisy jakościowe, są za to wielotygodniowe testy każdego produktu, przed wprowadzeniem go na rynek.
Nowy branding miał pokazać nieszablonowe rozwiązania zarówno na płaszczyźnie nazewnictwa produktów jak i ich technicznego działania.




Silna, spójna linia produktów
Insight: „Nasza jakość jest tak dobra, że fryzjerzy uzależniają się od niej. Wiedzą, że można w 100% polegać na naszych produktach.”
Finalnie opracowaliśmy kompletną architekturę marki i opakowania dla 6 rodzajów produktów. Projektowanie opakowań kosmetyków Gnatyshyn Tech objęło także system wizualny dla całej marki.
Od początku ustaliliśmy z klientem, że rozwój kolejnych projektów zostanie przekazany w ręce jego własnych projektantów, pracujących wewnątrz Gnatyshyn Tech. Dlatego przekazaliśmy w ręce klienta uporządkowany system projektowy, który pozwala mu rozwijać kolejne opakowania własnymi siłami.
Osiągnęliśmy zakładany cel: uporządkowaliśmy wizerunek marki, uspójniliśmy wygląd wszystkich produktów, przez co wzmocniliśmy rozpoznawalność marki i podkreśliliśmy jej bezkompromisowość oraz indywidualny charakter. Charakter w pełni zgodny z witalnością i przebojowością jej właścicieli.






Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.
Kontakt
Podobne projekty