Sangra de Allegra – kompletny branding produktu
Sangra de Allegra to jedna z marek, w której powstawaniu uczestniczyliśmy od samego początku. Pierwszym wyzwaniem było stworzenie nazwy, która jasno będzie wskazywać na rodzaj produktu (Sangria) ale jednocześnie będzie rozpoznawalna i wyjątkowa. Następnie przyszedł czas na opracowanie logo produktu, które musiało funkcjonować nie tylko na etykietach, ale również na innych materiałach reklamowych.
Projektowanie etykiet na alkohole
Pierwsze projekty tworzone były z myślą o etykiecie na butelkę 1,5 L i klasycznym druku offsetowym. Bez problemu przenieśliśmy też projekt na pięciolitrowy pouch bag. Jednak gdy okazało się, że trzeba przygotować też druk na puszkę 330 ml – pojawił się duży problem.
Nadruk zdjęć na puszkach to sprawa bardzo skomplikowana technologicznie. Ze względu na technikę druku na metalu, nie jest możliwe przygotowanie pliku w taki sposób jak do druku na papierze. Było więc dla nas dużym wyzwaniem: jak przygotować do druku tak skomplikowany plik? Nie można go tak po prostu dać drukarni i oczekiwać, że ktoś to zrobi za nas. A tradycyjne metody nie sprawdzają się przy takich projektach.
Musieliśmy więc opracować autorską metodę przeniesienia zdjęć na puszki, by całość wyglądała atrakcyjnie. Po kilku dniach prób i testów udało się!
Nie tylko opakowania i etykiety
Nasza praca nie zakończyła się tylko na projektach opakowań i etykiet. Stworzyliśmy również szereg materiałów reklamowych: kubki, (w kilku pojemnościach) windery, leżaki i inne. Takie całościowe podejście do promocji produkty znacząco poprawia jego widoczność w sklepie i zwiększa rozpoznawalność wśród klientów nawet po zakończeniu okresu promocji. Jest to świetne rozwiązanie dla produktów, które dopiero wchodzą na rynek
W ten sposób stworzyliśmy silny brand, obecny w wielu sklepach całej Polski. Który towarzyszy na wakacyjnych imprezach, pomaga się ochłodzić w upalne dni, a gdy nadejdzie zima – będzie idealnym wspomnieniem lata.