Wegafarm – branding suplementów diety



ApetitOFF jest suplementem diety wspomagającym kontrolę masy ciała i zmniejszającym apetyt. Graficzny motyw strzałek skierowanych w dół symbolizuje redukcję – zarówno apetytu, jak i masy ciała – co natychmiast komunikuje użytkownikom główne korzyści płynące z zastosowania suplementu. Jednocześnie opakowanie jest nowoczesne i atrakcyjne wizualnie.

MamaVita – seria suplementów stworzona z myślą o matkach oraz kobietach planujących ciążę. Głównym celem było zaprojektowanie spójnej linii suplementów, które nawiązują do macierzyństwa, wywołują pozytywne emocje i kojarzą się z ciepłem i troską. Jednocześnie zadbaliśmy o podkreślenie indywidualnych cech każdego z produktów, aby ułatwić ich zidentyfikowanie na półce.

Alvio jest suplementem diety wspomagającym prawidłowe funkcjonowanie jelit. Duża nazwa produktu oraz wyeksponowana nazwa szczepu drożdży od razu informują odbiorcę o właściwościach preparatu. Wybrana paleta kolorystyczna wpisuje produkt w tradycyjną półkę drożdżowych probiotyków, ale wykorzystanie abstrakcyjnych i geometrycznych form w grafice pozycjonuje produkt jako nowoczesny i skuteczny.


PrimeCare to seria suplementów diety premium. Minimalistyczny design, wzbogacony subtelnymi uszlachetnieniami, doskonale oddaje wysoką jakość produktów. Całość tworzy spójną wizualnie linię, która buduje zaufanie i wzmacnia rozpoznawalność na rynku. Jednocześnie wszystkie produkty zostały wyraźnie zróżnicowane w ramach serii za pomocą starannie dobranych kodów kolorystycznych.

Thermo Hot Plast to rozgrzewający plaster łagodzący bóle krzyżowo-lędźwiowe, reumatyczne, stawowe, mięśniowe oraz sztywność karku. Kluczowym celem projektu opakowania było wyraźne zakomunikowanie efektu rozgrzewającego. Intensywna czerwona kolorystyka kojarzy się z działaniem produktu. Charakterystycznym elementem graficznym jest sylwetka człowieka w formie czerwonej wycinanki. Taki design nie tylko wyróżnia Thermo Hot Plast na tle konkurencji, ale także sprawia, że produkt jest nowoczesny, łatwy do zapamiętania i intuicyjnie sugeruje jego główne właściwości.

Ginkgo Plus to suplement diety wspierający pamięć i koncentrację. Kluczowym elementem projektu opakowania było podkreślenie jego funkcji i naturalnego pochodzenia. Dominująca zielona kolorystyka nawiązuje do głównego składnika suplementu – miłorzębu japońskiego. Z kolei zastosowanie medycznego zdjęcia z widocznym mózgiem intuicyjnie komunikuje działanie suplementu, zwiększając jego czytelność i atrakcyjność wizualną.

Magnez plus B6 to suplement diety wspierający osoby prowadzące szybki i stresujący tryb życia. Projekt cechuje minimalistyczny i nowoczesny design, który podkreśla przejrzystość produktu. Duża, wyraźna nazwa oraz mocno zaakcentowane B6 zapewniają czytelność i rozpoznawalność najważniejszych składników. Przeważająca biel z subtelnymi błękitnymi akcentami buduje skojarzenia ze spokojem, równowagą. Do kupienia na stronie producenta 😉

Urocare PLUS to suplement którego główną funkcją jest wspomaganie prawidłowego funkcjonowania układu moczowego. Projekt opakowania podkreśla jego naturalny i ziołowy charakter poprzez dominującą zieloną kolorystykę oraz umieszczone na froncie zdjęcie ziół. Duża, wyraźna nazwa zapewnia łatwą identyfikację produktu. Najważniejsze funkcje zostały wymienione na froncie, co ułatwia szybkie zapoznanie się z działaniem produktu.

Tabletki Emskie to musujące tabletki do sporządzania roztworu łagodzącego kaszel i chrypkę. Opakowanie utrzymane jest w stonowanej turkusowej kolorystyce, która kojarzy się ze świeżością i łagodnym działaniem. Delikatny motyw musujących bąbelków wizualnie podkreśla formę produktu, a duży, czytelny napis zapewnia natychmiastową rozpoznawalność. Prosty i nie skomplikowany design budzi zaufanie.
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.
Kontakt
Podobne projekty

