Amavit D3 – projekty opakowań suplementu diety
System projektowania opakowań
Bardzo istotne było więc takie rozplanowanie opakowań i hierarchii informacji, by uwzględnić rozwój marki w przyszłości.
Wybraliśmy kompozycję, gdzie nazwa znajduje się w prawej-górnej części opakowania a z lewej strony pojawia się kształt złożony z wielu kropek. Takie rozwiązanie pozwoli później wymieniać motyw graficzny, w przypadku kolejnych witamin. I każdy z tych nowych motywów graficznych będzie charakterystycznym elementem nowej linii.
Brandbook
Aby cały system tworzenia tych oraz kolejnych opakowań był jasny i przejrzysty, opracowaliśmy brandbook pokazujący każdy aspekt opakowania, dokładnie opisujący zastosowane czcionki, ich wielkości, umiejscowienie elementów, rozwój kolorystyczny serii.
Seria Amavit z powodzeniem zadebiutowała w wielu punktach sprzedaży i zdobywa zaufanie klientów. My zaś możemy patrzeć z dumą jak nasze dziecko podbija rynek.
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.