Projektowanie opakowań
To nasza specjalność: projekty opakowań, które przyciągają, wspierają sprzedaż i skłaniają do zakupów. Szczególną radość odnajdujemy w tworzeniu kreacji, które potem zyskują uznanie odbiorców.
Dzięki temu, że stworzyliśmy niezliczoną ilość opakowań, możemy szybko i skutecznie dobrać środki odpowiednie do Państwa produktu czy branży. Powstałe w ten sposób projekty będą lepiej komunikować się z docelowymi odbiorcami, a w rezultacie przyczynią się do wzrostu sprzedaży Państwa produktów. Tak działa dobre opakowanie!
Projektowanie etykiet
Butelki, słoiki, tuby, torby, doypacki – każde z tych opakowań potrzebuje czasem projektu etykiety. Dzięki ścisłej współpracy z drukarniami oraz corocznemu uczęszczaniu na konferencje i spotkania związane z drukiem wiemy jak zaprojektować etykiety, które przyciągają wzrok i skłaniają do zakupu.
Doradzimy w kwestii zdobień, hierarchii informacji, czy na temat pozycjonowania produktu za pomocą projektu graficznego. Możesz mieć pewność, że nasze etykiety są nie tylko ładne, ale też skuteczne. A skuteczne projekty etykiet to takie, które zwiększają sprzedaż twoich produktów.
Brand design | Projektowanie logo
Bez względu na to, czy masz firmę, czy wartościowy produkt – potrzebujesz dla nich rozpoznawalnego i charakterystycznego projektu logo, które wyróżni je na tle konkurencji i pozwoli klientom łatwo je zlokalizować. Jednak brand to nie tylko logo. To cały język komunikacji.
W jego skład wchodzą kolory, kroje pisma, język jakim się posługujemy, kształty jakich używamy. Tak powstaje całość – spójny i zapadający w pamięć brand. Bez względu na to, czy startujesz z nowym przedsięwzięciem, czy chcesz odświeżyć dotychczas funkcjonujący branding – możesz na nas liczyć!
Strategia marketingowa produktu
Każdy produkt radzi sobie lepiej, gdy jest wypuszczony na rynek w sposób przemyślany i zaplanowany. Strategia marketingowa jest niezbędnym elementem sukcesu większości marek, zwłaszcza tych większych.
Nie warto wydawać dziesiątek czy setek tysięcy na promocję brandu, gdy nie ma żadnej spójnej wizji tego, gdzie ma się on znaleźć. Strategia pomoże Ci określi zarówno punkt początkowy, jak i punkt docelowy. A następnie da odpowiedzi na pytania jak dotrzeć z jednego punktu do drugiego.