Projektowanie opakowań

Projektowanie
opakowań

 

W Kółko i Krzyżyk projektujemy rozpoznawalne marki,
które podbijają serca klientów.

 

Rozumiemy wagę komunikatów pojawiających się na Twoich opakowaniach. Wiemy jak zachęcić klientów do kupowania właśnie Twojego produktu.
Mask Group 31
Potrzebujesz projektów opakowań, które
sprawią, że sprzedaż Twoich produktów będzie
coraz większa?
Szukasz firmy, która wysłucha Twoich potrzeb i
skupi się na twojej marce, a zarazem nie będzie
zamęczać nieskończonymi spotkaniami i
briefingami?
Potrzebujesz agencji, która nie będzie Ci mydlić
oczu niezrozumiałym potokiem słów, lecz skupi
się na dostarczaniu projektów idealnie
spełniających Twoje potrzeby i oczekiwania?

Jeśli na przynajmniej jedno z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to znaczy, że trafiłeś we właściwe miejsce.

Jakie jest nasze rozwiązanie?

Poznaj naszą sprawdzoną metodę.

Efekt aureoli

1. Twoi klienci wyciągają prosty wniosek. Dobre opakowanie oznacza zazwyczaj dobry produkt. Nazywamy to efektem aureoli. Podświadomie uznają, że jeśli ktoś włożył wysiłek w stworzenie profesjonalnego opakowania, to włożył też ten wysiłek w stworzenie świetnego produktu.

Efekt substytucji

2. Twoi klienci szukają na półce produktu, który spełni ich oczekiwania. Jeśli nie wiedzą po czym poznać, czy jakiś produkt jest „tym”, oceniają tak jak mogą. Na podstawie tego co widzą i czytają na Twoim opakowaniu. Nazywamy to efektem substytucji.

Efekt doświadczeń

3. Gdy wiemy jak mówić do klienta, by przekonać go do swojego produktu i co mu pokazać, by go zachęcić – właśnie pokonaliśmy 80% Twojej konkurencji. Potem dopracowujemy kreację, szukamy, zastanawiamy się i analizujemy, by zyskać kolejne punkty procentowe dla Ciebie.

Ponad 60% klientów deklaruje, że opakowanie jest dla nich ważne lub bardzo ważne podczas podejmowania decyzji o zakupie*

Liczba ta nieustannie rośnie.

*żrodło TNS OBOP

Co dobrego zrobiliśmy dla naszych klientów?

https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2023/02/branding-kosmetykow-bambino-agencja.jpg

Bambino – branding produktu

Rodzaj projektu:
Etykiety
Branża:
Dziecięce
Zobacz projekt
https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2023/02/barmanska-gotowe-etykiety-komplet.jpg

Barmańska – odświeżenie etykiet

Rodzaj projektu:
Etykiety
Branża:
Alkohole
Zobacz projekt
https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2023/01/gardimax-baner-1.jpg

Gardimax – odświeżenie opakowań

Rodzaj projektu:
Opakowania
Branża:
Leki i suplementy diety
Zobacz projekt
https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2023/02/opakowanie-farmaceutyczne-hepafit-slim-wegafarm.jpg

Wegafarm – projektowanie opakowań suplementów diety

Rodzaj projektu:
Opakowania
Branża:
Leki i suplementy diety
Zobacz projekt

W Kółko i krzyżyk projektujemy rozpoznawalne marki, które podbijają serca klientów.

Rozumiemy wagę komunikatów pojawiających się na opakowaniach. Wiemy jak zachęcić klientów do kupienia twojego produktu. Zobacz jak działamy, krok po kroku.

szukamy tego co cie wyroznia

1. Szukamy tego, co Cię wyróżnia

Przyglądamy się Twojej konkurencji, kategorii produktowej, półce sklepowej. Zarówno w Polsce jak i zagranicą. Analizujemy Twój produkt, jego cechy charakterystyczne, silne i słabe strony. Szukamy tego, co Cię odróżnia.

Działamy według metody Setha Goodina – umieszczając Twój produkt na osi X-Y i dobierając odpowiednie parametry. Nie poruszamy się tu wśród prostych podziałów tani-drogi, niskiej jakości-wysokiej jakości. Dobrze przemyślane produkty zawsze znajdą swoich odbiorców. Naszą rolą jest właśnie znalezienie Twoich idealnych klientów.

Tanie produkty nie muszą wygrywać tylko ceną. Mogą kusić łatwą dostępnością, szerokim spektrum zastosowań, mogą czasem być przeznaczone do prostszych zadań. A drogie produkty nie muszą stawiać tylko na swoją jakość. Być może Twoim atutem jest superszybki czas dostawy, etycznie pozyskiwane składniki czy nacisk na ekologię. Przyjrzymy się temu, które aspekty warto promować i my pomożemy Ci je określić!

Wyznaczamy plan działania

2. Wyznaczamy plan działania

Klienci szukają produktu na półce sklepowej tylko do momentu znalezienia opakowania, które wzbudzi ich zaufanie. Dlatego przed rozpoczęciem projektowania zawsze określamy, do kogo kierujesz swój produkt i dobieramy język, który najskuteczniej przekona ich do zakupu. Zarówno jeśli chodzi o słowa jak i język wizualny, czyli grafikę. Dzięki temu potrafimy przekonać jak najwięcej osób do zakupu właśnie Twojego produktu.

Ustalamy też z Tobą hierarchię informacji na opakowaniu. Czy najważniejsze jest logo producenta, nazwa produktu, a może apetyczna wizualizacja tego, co jest w środku? Odpowiedź zależy od Twoich celów biznesowych.

Jeśli planujesz serię produktów, to od razu ustalimy system projektowy, który będzie potem można rozwijać o kolejne produkty, by wszystko wyglądało spójnie i atrakcyjnie.

Mówimy to, co Twój klient chce usłyszeć

3. Mówimy to, co Twój klient chce usłyszeć

Jedno z podstawowych praw marketingu brzmi: mów klientowi o nim i o jego potrzebach, a nie sobie. Tak też robimy my podczas rozmów z Tobą. koncentrujemy się na tym, czego Ty potrzebujesz.

I to radzimy Tobie. Niech Twoje opakowanie od razu mówi do klienta to, co jest dla niego najważniejsze. Czasem będzie to po prostu nazwa produktu, lub jego zastosowanie, innym razem będzie to obietnica korzyści.

Zawsze podchodzimy do sprawy racjonalnie. Jeśli sprzedajesz produkt dla praktycznych ludzi, nie będziemy ich mamić kwiecistymi słowami, lecz pokażemy im konkrety. A gdy chcesz dotrzeć do wyrafinowanego odbiorcy, to uwiedziemy go subtelnym obrazem i pięknie dobranym słowem.

Mówimy tylko tyle, ile trzeba

4. Mówimy tylko tyle, ile trzeba

Każdy kto ma dziecko, ten wie, że jak się do niego mówi za długo, to ono się wyłącza. Przestaje słuchać. Twoi klienci mają tak samo.

Zamiast więc gadać do nich godzinami o wszystkich zaletach Twojego produktu, skupiamy się na esencji. Jednej-dwóch cechach, które klient ma zapamiętać. Konkret. Dzięki temu mamy pewność, że kontrolujemy przekaz, który odbiorcy odczytają. Zbyt duża ilość treści kończy się tym, że każdy klient przeczyta co innego. A naszym celem jest taki projekt opakowania, który zbuduje w ich głowach spójny obraz Twojej marki.

Nie każde opakowanie musi być minimalistyczne, ale każde opakowanie powinno być zwięzłe jeśli chodzi o treści. Rozwadnianie przekazu to najszybsza droga do znudzenia odbiorcy i utraty jego uwagi. My zaś zajmujemy się przekonywaniem klientów do wyboru właśnie Twojego produktu.

Dobry projekt opakowania pozwoli Ci oszczędzić na reklamie.

Projektowanie opakowań ma właśnie taki cel: zbudować silny wizerunek Twojej marki w głowach klientów. Badania dowodzą, że dobre opakowanie jest ponad dwa razy ważniejsze niż reklama!* Jest nawet ważniejsze niż opinie znajomych.
Dlatego wiemy, że tworząc jak najlepsze opakowania pomagamy naszym klientom oszczędzić znaczne środki na reklamie. Albo znacznie zwiększyć grono odbiorców. Nie bez powodu mówi się, że opakowanie jest cichym sprzedawcą. Nasz cichy sprzedawca podszepnie klientom dokładnie to, co trzeba, by sięgnęli po Twój produkt.

*Żródło: TNS OBOP

“Czas potrzebny na przygotowanie projektów oceniamy jako idealny. Zawsze szybka reakcja i pomoc w sytuacjach z bardzo napiętym timingiem. Doceniamy profesjonalizm, kulturę współpracy, zaangażowanie, rozumienie ‘briefu bez briefu’. Ta współpraca jest dla mnie przyjemnością.“

Dariusz Kaźmierczyk – Brand Manager JNT GROUP

Wzmocnisz swoją
markę.

Dobre opakowanie budzi w klientach zaufanie i pewność, że wewnątrz znajduje się produkt dobrej jakości. Dlatego producenci nie mogą sobie pozwolić na to, by cały ich wysiłek
związany z produkcją doskonałego produktu, jego marketingiem i reklamą poszedł na marne.
A jednak zdarza się, że dobre produkty czasem przegrywają z gorszymi. Dzieje się tak wtedy, gdy opakowania nie budzą zaufania u klientów.

Zaufanie to
podstawa.

Dlatego kładziemy ogromny nacisk na to, by projektowane przez nas opakowania zachęcały klientów, mówiły do nich właściwym językiem. Przekonywały, a nie okłamywały. Bo chcemy byś zbudował z nimi trwałą relację.
Wtedy wiemy, że nasze projekty przyniosą Wam zysk!

Skontaktuj się z nami!

Napisz kilka słów na temat swojego projektu, tego w jakim jesteś punkcie i co dokładnie chcesz osiągnąć. Możesz użyć formularza obok, lub przesłać wiadomość na kontakt@kolkoikrzyzyk.pl. Możesz też zadzwonić: 531 622 899

    Chcesz wiedzieć więcej o projektowaniu opakowań?


    Poczytaj nasze teksty. Oto solidna pigułka wiedzy – starannie wybrane artykuły na temat projektowania opakowań i tworzenia silnych marek.

    Projektowanie opakowan artykul o projektowaniu opakowan

    Odświeżanie opakowań. Jak to zrobić, by nie stracić klientów?

    Masz już produkt, ale chciałbyś odświeżyć jego opakowanie? Dowiedz się co musisz wziąć pod uwagę, by ta inwestycja przyniosła zyski, a nie straty. Czytaj dalej…

    Projektowanie opakowan artykul budowanie persony

    Budowanie persony. Jak zbudować personę i do czego jej użyć w marketingu?

    Dowiedz się jak wykorzystać potężne narzędzie pozwalające na wyjście naprzeciw wymaganiom klientów i odpowiedzieć na ich pragnienia i potrzeby. Czytaj dalej…

    Projektowanie opakowan jakie sa uszlachetnienia w druku

    Jakie są uszlachetnienia w druku opakowań?

    Kompendium wiedzy na temat uszlachetnień w druku opakowań. Wszystko, co musisz wiedzieć na ten temat. Najpopularniejsze sposoby opisane przystępnym językiem. Czytaj dalej…


    Projektowanie-opakowan-artykul-7-cech-dobrego-opakowania

    7 cech dobrego opakowania

    Z tego artykułu dowiesz się, jakie są cechy dobrego opakowania. Idealny wstęp dla wszystkich dopiero zaczynających swoją przygodę z projektowaniem opakowań. Podstawowa wiedza. Czytaj dalej…

    Projektowanie opakowan artykul o trendach w opakowaniach

    Trendy w projektowaniu opakowań

    Poznaj najnowsze trendy w opakowaniach. Zobacz na co warto zwrócić uwagę w najbliższym czasie i co będzie istotne dla twoich klientów. Czytaj dalej…

    Projektowanie opakowan baner poczytaj wiecej o projektowaniu opakowan artykul 6

    Dlaczego niektóre opakowania nie sprzedają produktów?

    Dlaczego większość opakowań w sklepie mijasz bez zastanowienia, nie zwracając na nie nawet najmniejszej uwagi? Czytaj dalej…

    Refreshing, czyli odświeżenie
    dotychczasowych opakowań

    Każdy produkt po jakimś czasie na rynku wymaga odświeżenia
    opakowania. Musi ono być zrobione z wyczuciem, przez
    doświadczony zespół potrafiący sprostać temu wyzwaniu. Zespół,
    który wie jak dać klientom nowy bodziec do zakupu i wywołać
    efekt „Wow!”. W Kółko i krzyżyk sprawiamy, że opakowania
    odzyskują blask, a marki przeżywają drugą młodość.

    Spójna seria produktów

    Twoje potrzeby nie kończą się na jednym opakowaniu? Chcesz
    rozszerzyć linię swoich produktów? Dodać nowe smaki, zapachy,
    czy zastosowania? Zamawiając u nas całą serię produktów
    możesz zawsze liczyć na atrakcyjne zniżki przy projektowaniu
    kolejnych opakowań!

    Nowe produkty w
    dotychczasowej serii

    Jeśli potrzebujesz szybko i sprawnie dodać nowy projekt do już
    istniejącej linii to świetnie trafiłeś. Rozszerzamy już istniejące
    serie dodając do nich kolejne spójne i estetyczne produkty. Albo
    tworząc nowe sub brandy, wyraźnie odróżniające się od brandu-
    matki. Wszystko tak, jak sobie zażyczysz.

    Logo produktu

    Nie każdy produkt musi mieć własne, niepowtarzalne i ciekawe
    logo, ale każdemu produktowi takie logo znacznie pomoże
    zaistnieć w świadomości klienta. Pomyśl tylko o logo Coca-Coli,
    Pepsi, czy Liptona. Czy marki te mogłyby funkcjonować bez logo?
    Jasne. Czy odniosłyby równie wielki sukces? Z pewnością nie.
    Dlatego nie tylko projektujemy logo produktu, ale także tworzymy
    niebanalne nazwy.

    Ile czasu trwa zaprojektowanie
    opakowania?

    Zazwyczaj pierwsze projekty przedstawiamy w ciągu 10 dni roboczych. Zadzwoń lub napisz do nas, a zaczniemy już dzisiaj!
    kontakt@kolkikrzyzyk.pl
    +48 531 622 899

    Co otrzymasz w cenie?

    Starannie przemyślany i zaplanowany projekt.

    Taki, który nie funkcjonuje w oderwaniu od rynku, lecz jest jego nową, ważną częścią. Nie tworzymy nic na hurra.
    Wiemy, że każda minuta poświęcona na analizę projektu to 10 minut zaoszczędzonych na jego wdrażaniu.

    Starannie przemyślany i zaplanowany projekt.

    Taki, który nie funkcjonuje w oderwaniu od rynku, lecz jest jego nową, ważną częścią. Nie tworzymy nic na hurra.
    Wiemy, że każda minuta poświęcona na analizę projektu to 10 minut zaoszczędzonych na jego wdrażaniu.

    Starannie przemyślany i zaplanowany projekt.

    Taki, który nie funkcjonuje w oderwaniu od rynku, lecz jest jego nową, ważną częścią. Nie tworzymy nic na hurra.
    Wiemy, że każda minuta poświęcona na analizę projektu to 10 minut zaoszczędzonych na jego wdrażaniu.

    Starannie przemyślany i zaplanowany projekt.

    Taki, który nie funkcjonuje w oderwaniu od rynku, lecz jest jego nową, ważną częścią. Nie tworzymy nic na hurra.
    Wiemy, że każda minuta poświęcona na analizę projektu to 10 minut zaoszczędzonych na jego wdrażaniu.

    Lubimy dzielić się wiedzą związaną z projektowaniem

    Oto kilka treści z naszego bloga.