Projektowanie Key Visual

Key Visual

 

Oto pomysł na Twoją reklamę, kampanię, promocję.

 

Na jego bazie możesz potem projektować wszelkie materiały promocyjne. Ale musimy zacząć od pomysłu. Idei. Od key visuala.
key visual baner wewnetrzny
Potrzebujesz opowiedzieć o tym co robisz, w ciekawy i zachęcający sposób?
Szukasz firmy, która wie jak to zrobić? Która wykorzysta swoje doświadczenie po to, by pomóc Ci dotrzeć do nowych klientów?
Potrzebujesz agencji, która będzie z Tobą szczerze rozmawiać, słuchać i doradzać?

Jeśli na przynajmniej jedno z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to znaczy, że trafiłeś we właściwe miejsce.

Kiedy jest Ci potrzebny key visual?

Wtedy, gdy chcesz coś pokazać lub zareklamować.

Kiedy reklamujesz produkt

Key visual to po prostu pomysł na to jak w ciekawy sposób opowiedzieć o Twoim produkcie. Bez przynudzania, celnie, intrygująco.

Kiedy reklamujesz usługę

Opowiadania o usłudze nie jest łatwe, ponieważ operujemy na abstrakcjach. Dlatego tak istotne jest opowiedzenie o nich w ciekawy sposób.

Kiedy reklamujesz siebie

Twoi potencjalni klienci nie wiedzą, czym zajmuje się Twoja firma. Musisz im to powiedzieć tak, by zachęcić ich do dalszego słuchania.

Wiele rzeczy małych stało się wielkimi, tylko dzięki odpowiedniej reklamie

Mark Twain

projektowanie katalogów
key visual portfolio landing

Dlaczego warto zainwestować w key visual?

Wszystkie dobre reklamy, które widzisz wokół siebie, plakaty w sklepach, kampanie w internecie – każda z nich powstała w oparciu o projekt key visuala. Gdy więc klikasz w baner odsyłający Cię do sklepu internetowego, to w tym sklepie widzisz grafikę nawiązującą do tego banera. Dlaczego?

Bo w ten sposób buduje się spójne doświadczenie. Dzięki temu od razu masz pewność, że jesteś we właściwym miejscu. A gdy towarzyszy Ci pewność i spokój, to łatwiej podjąć Ci decyzję o zakupie.

Co dobrego zrobiliśmy dla naszych klientów?

https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2023/02/studio-graficzne-lodz-branding-produktow.jpg

Branding produktu – Sora

Rodzaj projektu:
Etykiety
Branża:
Napoje
Zobacz projekt
https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2023/02/dark-marina-branding-alkoholu-key-visual.jpg

Projektowanie etykiet na wódkę Dark Marina

Rodzaj projektu:
Etykiety
Branża:
Alkohole
Zobacz projekt
https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2023/02/projekty-etykiet-napoje-city-sailor.jpg

City Sailor – etykiety do miksów koktajlowych

Rodzaj projektu:
Etykiety
Branża:
Alkohole
Zobacz projekt
https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2023/02/b-ro-projektowanie-eko-opakowan.jpg

B-Ro: branding marki spożywczej

Rodzaj projektu:
Opakowania
Branża:
Spożywcze
Zobacz projekt

Co to jest key visual i do czego możesz go użyć?

Powiedzmy to sobie jasno.

szukamy tego co cie wyroznia

1. Co to jest key visual?

Key visual to po prostu graficzne przedstawienie marki, produktu, idei, kampanii lub wydarzenia. To grafika i tekst, które mają za zadanie przyciągnąć uwagę i w prosty sposób przekazać ideę i wartości, które kryją się za Twoją marką, promocją, firmą czy kampanią.

Można go porównać do wizualnego hasła reklamowego, które pomaga ludziom łatwiej zapamiętać i kojarzyć daną markę z konkretnymi wartościami. Stosując key visual na wszystkich materiałach reklamowych związanych z danym projektem, tworzysz spójny wizerunek, który klienci łatwiej zapamiętają. A im lepiej coś pamiętają, tym bardziej temu ufają. A im lepiej czemuś ufają, tym bardziej skłonni są wydać na to pieniądze.

Mówimy to, co Twój klient chce usłyszeć

2. Kompleksowa obsługa

Key visual można wykorzystać w wielu celach, takich jak:

  1. Reklama produktu – Key visual może być wykorzystany w reklamach prasowych, telewizyjnych, radiowych, w Internecie itp. Na przykład, w przypadku napojów gazowanych, key visual może przedstawiać puszki lub butelki z napojami, w atrakcyjnej kompozycji, by wyróżnić je spośród innych konkurencyjnych produktów.
  2. Promocja wydarzenia – Key visual może być użyty do promocji wydarzeń, takich jak koncerty, festiwale, targi, wystawy itp. Na przykład, key visual dla festiwalu muzycznego obejmuje zazwyczaj motyw wykorzystywany na plakatach, zaproszeniach i banerach związanych z wydarzeniem.
  3. Budowanie wizerunku marki – Key visual może pomóc w budowaniu wizerunku marki i jej rozpoznawalności. Może być wykorzystany na różnych nośnikach, takich jak plakaty, banery, wizytówki, broszury, a także na stronach internetowych czy w mediach społecznościowych.
  4. Kampanie społeczne – Key visual może być wykorzystany do promowania kampanii społecznych, takich jak konferencje, wystawy, czy typowe kampanie społeczne mające na celu uświadomienie lub zmianę zachowania obywateli. Dzięki temu ludzie są w stanie łatwo zidentyfikować wydarzenie i zapamiętać markę, którą ono promuje.

    W każdym przypadku kluczem do sukcesu jest dobrze zaprojektowany i spójny key visual, który przyciągnie uwagę i będzie dobrze kojarzony z marką lub akcją.

„Wysoki poziom przygotowywanych projektów. Szczególnie cenimy jakość i kreatywność. Całą współpracę oceniamy bardzo dobrze. 
Odczuliśmy zauważalną różnicę w sprzedaży. Dziękujemy za solidną robotę.

Janusz Rusnak – właściciel marki Smak Raju

Skontaktuj się z nami!

Napisz kilka słów na temat swojego projektu, tego w jakim jesteś punkcie i co dokładnie chcesz osiągnąć. Możesz użyć formularza obok, lub przesłać wiadomość na kontakt@kolkoikrzyzyk.pl. Możesz też zadzwonić: 531 622 899

    Chcesz wiedzieć więcej o projektowaniu wizerunku marki?


    Poczytaj nasze artykuły. Oto solidna pigułka wiedzy – starannie wybrane artykuły na temat tworzenia silnych marek.

    Jak sprawić, by klienci nie zapomnieli naszej marki?

    Jak sprawić, by klienci nie zapomnieli naszej marki?

    Im więcej bodźców obok nas, tym większa pojawia się wewnątrz nas potrzeba wyciszenia i ograniczenia komunikatów, które do nas docierają. Czytaj dalej…

    Projektowanie opakowan artykul budowanie persony

    Jak zbudować personę i do czego jej użyć w marketingu?

    Dowiedz się jak wykorzystać potężne narzędzie pozwalające na wyjście naprzeciw wymaganiom klientów i odpowiedzieć na ich pragnienia i potrzeby. Czytaj dalej…

    Projektowanie opakowan jakie sa uszlachetnienia w druku

    Jakie są uszlachetnienia w druku etykiet?

    Kompendium wiedzy na temat uszlachetnień w druku etykiet. Wszystko, co musisz wiedzieć na ten temat. Najpopularniejsze sposoby opisane przystępnym językiem. Czytaj dalej…


    Jak wystartować z nową marką?

    Jak wystartować z nową marką?

    Start nowej marki to moment niepewności dla wielu producentów. Pojawia się wiele pytań, na które jeszcze nie ma odpowiedzi. Dowiedz się, co wziąć pod uwagę. Czytaj dalej…

    Inspiracja płynąca z opakowań – ciekawe opakowania kosmetyków

    Na rynku nieustannie pojawiają się nowe produkty. Jest ich tak dużo, że z łatwością można pominąć wartościowe perełki, nawet jeśli staramy się być na czasie. Czytaj dalej…

    Projektowanie etykiet inspiracje artykuł

    44 nowoczesne etykiety na wino

    Zobacz co ciekawego prezentują sobą nowoczesne etykiety na wino i zainspiruj się. Oto przegląd najciekawszych etykiet. Czytaj dalej…

    Ile czasu trwa projektowanie
    key visuala?

    Zazwyczaj pierwsze projekty przedstawiamy w ciągu ok. 10 dni roboczych. Zadzwoń lub napisz do nas, a zaczniemy omawiać najlepsze rozwiązanie dla Ciebie!
    kontakt@kolkikrzyzyk.pl
    +48 531 622 899

    Lubimy dzielić się wiedzą związaną z projektowaniem

    Oto kilka treści z naszego bloga.

    Zróbmy razem coś dobrego!

    Zamów bezpłatną wycenę.