El Carlino – projekty etykiet na wino
Właśnie w takich winnicach rodzi się El Carlino Organic Wine. Eleganckie wino w aromacie dojrzałych czerwonych owoców, posiadające delikatne nuty ziołowe i korzenne. Idealne do pieczonej jagnięciny, hiszpańskich sezonowanych szynek, chorizo, owczego sera manchego. Nasza przyjemność z El Carlino obejmowała nie tylko projektowanie etykiet na wino, lecz również naming i branding. Po zaprezentowaniu przez nas różnych opcji klient wybrał właśnie nazwę El Carlino – która znaczy tyle co “mops”.
Branding wina
Na bazie tego szalonego pomysłu powstała marka wina adresowanego do nowoczesnego odbiorcy, chętnego na eksperymenty, ceniącego niecodzienne i odważne marki. Naszym celem było stworzenie etykiet ciekawych, przyciągających wzrok, lecz nie krzykliwych.
Tak narodził się pomysł na troskliwego drwala o melancholijnym spojrzeniu trzymającego na rękach wiecznie radosnego mopsa. Zarówno stylistyka ilustracji jak i dobrane środki wyrazu pozycjonują produkt jako starannie robione bio – organiczne wino. Idealnie według wytycznych klienta!
Branding wina to nie tylko projekt nazwy, logo czy etykiety. To także koncepcja jego komunikacji, tożsamości marki, promocji. El Carlino to wino odważne, ciekawe i przygotowane z pasją. Taka też musiała być jego komunikacja. Nawiązująca zarówno do naturalnego bio-rodowodu jak i odważnego charakteru. Postanowiliśmy więc nie tworzyć jednego uniwersalnego komunikatu, lecz rozdzielić go na dwa nurty.
Ostatecznie powstał bardzo ciekawy i nietuzinkowy, lekko hipsterski brand wina, który podbija rynek i zdobywa uznanie konsumentów. Bowiem w przypadku win szczególnie istotny jest branding.
To właśnie etykieta decyduje o tym, po które wino klienci sięgną, a które zostanie niezauważone. To etykieta przyciąga odbiorcę, a smak i jakość wina sprawiają, że wraca on do danego wina i poleca je innym.
Logo dla wina
Opracowany projekt logo produktu charakteryzuje się starannie dobranym krojem pisma i delikatnymi ozdobnikami. W połączeniu z autorską ilustracją tworzy projekt udanie łączący ornamenty funkcjonujące w tradycyjnych winiarskich etykietach z nowoczesną przebojowością.
Zakres prac: projektowanie nazwy produktu (naming), projektowanie logo produktu, projektowanie komunikacji wizualnej produktu (branding), projektowanie etykiet wina.
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.