Sulima wódka branding
Tworząc kolekcję alkoholi z różnych zakątków świata przyświecała nam myśl, by każdy brand posiadał coś wyjątkowego, zanurzonego w lokalnej tradycji. Ale nie w sposób nachalny i przaśny, lecz szlachetny i nietuzinkowy. A zarazem na tyle czytelny, by nie był potrzebny doktorat z kulturoznawstwa, by od razu zorientować się jakie jest pochodzenie danego alkoholu.
Dlatego wódka Sulima, występująca w dwóch wersjach, posiada klasyczne polskie elementy wzbogacone nowoczesnym dizajnem. Zależało nam na stworzeniu brandu, który będzie osadzony w tradycji, ale pozbawiony ludycznych elementów. I dokładnie taki efekt osiągnęliśmy.
Sulima – branding wódki
Punktem wyjścia było określenie wrażenia, jakie chcieliśmy osiągnąć. Chodziło o polski charakter, oryginalnej, tradycyjnej wódki, ale bez typowych widoków czy polskiej flagi. Dlatego wybraliśmy nazwę Sulima, która wywodzi się z jednego z polskich herbów szlachecki. Pierwsze wzmianki o nim sięgają 1352 roku. Sulimy używał Zawisza Czarny. Poszukując graficznych środków wyrazu wybraliśmy proste zdobienia oraz kształt nawiązujący do skrzydeł. Nad całością umieściliśmy orła nawiązującego do polskiego godła a także herbu Sulima. Całości dopełnia sleeve wchodzący na szyjkę i zwieńczony nakrętką w odpowiednim kolorze.
Korzystając z nowoczesnych elementów graficznych zaprojektowaliśmy etykietę nawiązująca do średniowiecznego herbu, ale nie odtwarzającą go w sposób dosłowny.
Branding wódki
Alkohol to nie tylko etykieta
Oczywiście najważniejszy jest jego smak. Ale ponieważ wiemy, że wygląd opakowania wpływa na smak produktu, to mamy świadomość jak ważna jest etykieta dla powodzenia produktu na rynku. Jednak nie tylko ona jest istotna. Wsparcie POS jest nieocenione, podobnie jak obecność w internecie. Dlatego przygotowaliśmy także key visuale i przepiękne zdjęcia produktowe podkreślające charakter wódki Sulima. Branding wódki to sprawa złożona i wymagająca dużego wyczucia. Całość uzupełniliśmy także koszulkami, by klienci mogli otrzymać gratis podczas akcji promocyjnych.