Novascon – opakowania suplementów diety
Normaflex Fast to suplement diety przeznaczony dla osób dbających o stawy, szczególnie osób w podeszłym wieku oraz sportowców i ludzi aktywnych fizycznie. Dzięki opatentowanemu składnikowi OVOMET jest on znacznie bardziej skuteczny niż konkurencja i działa zdecydowanie szybciej niż jego “zwykła” wersja. Naszym zadaniem było stworzenie opakowania podkreślającego zarówno działanie samego produktu (czyli dbałość o stawy) jak i jego szybkość. Po kilkukrotnych konsultacjach z klientem wybraliśmy wspólnie rozwiązanie mocno eksponujące dwa główne składniki oraz podkreślające fakt, że efekt działania pojawia się już po 7 dniach.
Kolorystyka zaprojektowanego przez nas opakowania nawiązuje do “zwykłej” wersji Normaflex, jednak samo opakowanie posiada znacznie bardziej nowoczesny charakter. Dzięki temu oba opakowania w serii nie są sobie obce, a zarazem każde z nich posiada swój własny charakter i nie da się ich pomylić ani ze sobą, ani z produktami konkurencji.
Costix K2 jest dietetycznym środkiem spożywczym specjalnego przeznaczenia medycznego do stosowania w osteoporozie, w osteomalacji oraz w niedoborach wapnia i witaminy D3. Jest on szczególnie polecany u osób starszych i u kobiet w okresie menopauzy. Linia Costix składała się już z wersji zwykłej o pojemności 30, 60 i 100 tabletek. Costix K2 miał więc być naturalnym uzupełnieniem tej linii.
Naszym zadaniem było zaprojektowanie nowego, rozszerzonego logotypu oraz opakowania, które odpowiednio komunikuje nowe cechy preparatu. Po wypróbowaniu rozmaitych wersji kolorystycznych i graficznych, i tych bardzo różnych od dotychczasowego projektu, i tych bardzo podobnych, zdecydowaliśmy się na pomarańczowo-niebieską kolorystykę i zachowanie dotychczasowego motywu graficznego. Rozmieściliśmy nowe informacje tak, by nie zaburzyć hierarchii informacji, dodaliśmy nowy piktogram informujący o Ovocecie i vitaMK7. Efektem jest nowe opakowanie, które od razu wydaje się konsumentom znajome a zarazem jest bez problemu odróżnialne od pierwotnej wersji.
Rajstopy i podkolanówki Detramax to naturalne rozszerzenie linii suplementów diety. Stymulują one krążenie na całej długości nóg. Dzięki temu zapobiegają ich zmęczeniu, obrzękom i bólowi. Przeciwdziałają powstawaniu żylaków i pajączków. Produkty te zawierają aktywne jony srebra, które zapobiegają rozmnażaniu się bakterii, co zwiększa higieniczność i trwałość rajstop oraz przeciwdziała powstawaniu nieprzyjemnego zapachu i uprzyjemnia codzienne noszenie rajstop.
Zaproponowane przez nas rozwiązanie nawiązuje do projektów opakowań suplementów diety Detramax. Jednak na czerwonym pasku umieściliśmy nie grafikę krwinek, lecz stylizowaną ilustrację nóg. Jony srebra pokazane zostały jako osobny piktogram, zaś typografia dopasowana do formatu opakowania oraz nowych treści.
Detramax Duo to nowy produkt w linii opakowań Detramax. Przeznaczony dla kobiet w okresie menopauzy, pomaga łagodzić dolegliwości menopauzalne. Zgodnie z życzeniem klienta stworzyliśmy nową wersję kolorystyczną, dla kolejnego produktu z gamy Detramax. Projektowanie opakowań suplementów diety Detramax Duo skupiło się więc przede wszystkim na dobraniu nowej kolorystyki, nowego logo i nowych tekstów.
Menopea to suplement diety dla kobiet w okresie menopauzy. Łagodzi ona objawy menopauzy (uderzenia gorąca) oraz jako nieliczny produkt dostępny na rynku łagodzi objawy związane ze stresem i zmianami nastroju takie jak problemy z drażliwością, nerwowością i obniżonym poczuciem nastroju.
Naszym zadaniem było stworzenie projektu, który będzie zwracał się do właściwej grupy docelowej, będzie posiadał charakterystyczne elementy a zarazem będzie od razu pokazywał z jakim rodzajem produktu klient ma do czynienia. Dlatego zdecydowaliśmy się na ciepłe, pastelowe kolory. Logo stanowi delikatny, ale czytelny napis, zaś dwutorowe działanie symbolizuje nie tylko grafika wraz opisami, lecz także pokazanie dwóch kluczowych składników.
Opinia klienta:
Ekspresowa, płynna i wsparta pomysłami własnymi projektantów z Kółko i krzyżyk – współpraca godna polecenia!
Jakość niewymagająca korekt, powstała na bazie wieloletniego doświadczenia. Kreatywność bez ograniczeń. Łatwość komunikacji i wyczucia potrzeb klienta.
Joanna Wólczyńska
kierownik marki Detramax
w firmie Novascon
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.