Detramax – projektowanie materiałów reklamowych
Zadanie
Działania obejmowały wiele rozmaitych mediów: plansze tv, projekty reklam prasowych, projektowanie ulotek, projekty folderów, wobblerów, toreb reklamowych, ekspozytorów, plakatów. Powstała w ten sposób szeroko zakrojona kampania reklamowa obejmująca szerokie spektrum nośników.
Szerokie działania
Projektowanie materiałów reklamowych dla marki Detramax obejmowało szeroką gamę środków. Kampania składała się między innymi z reklam tv w formie statycznych plansz. Reklamy te wyświetlane były nie tylko w telewizji, ale także serwisach streamingowych.
Starannie przygotowane
Poznając dobrze schematy działania i obostrzenia funkcjonujące w przypadku Detramaxu mogliśmy rozpocząć projektowanie materiałów reklamowych, które były spójne, ale zarazem nie były monotonne. Dzięki temu każdy druk miał swoje indywidualne cechy, dostosowane do konkretnych informacji, które musieliśmy w nim zawrzeć.
Reklamy prasowe
Reklamy prasowe rządzą się swoimi prawami. W zależności od miejsca publikacji możemy sobie pozwolić na mniej lub bardziej specjalistyczne słownictwo, krótsze lub dłuższe slogany, więcej lub mniej danych. Sztuką jest odpowiednie dopasowanie komunikatu do czytelnika.
Plansze TV
Plansze reklamowe do tv prezentują 3 główne produkty z serii Detramax. Każdy oznaczony jest indywidualnym kodem kolorystycznym a jego zastosowanie i kluczowe zalety opisane są hasłowo. Dzięki temu na małej planszy reklamowej udało się umieścić dużo treści zachowując porządek i czytelność.
Druki reklamowe
Aby dotrzeć zarówno do farmaceutów jak i do klientów końcowych należało przygotować szereg materiałów reklamowych takich jak ulotki, foldery, broszury. Dzięki temu można zareklamować się w różnych miejscach w zależności od grupy docelowej.
Zarówno język komunikacji jak i ilość danych i statystyk medycznych były zróżnicowane w zależności od tego czy materiały reklamowe były adresowane do klientów końcowych czy też do farmaceutów.
Linia produktów
Korzystając z popularności suplementu Detramax zdecydowano się wprowadzić do sprzedaży również rajstopy uciskowe i podkolanówki, by móc zaoferować klientom całościową opiekę i kompleksowo zadbać o poprawę krążenia żylnego nóg. Mając to na uwadze przygotowaliśmy stosowne projekty reklam prasowych, które prezentowały poszerzoną gamę produktów.
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.