Sulima wódka branding

Dlatego wódka Sulima, występująca w dwóch wersjach, posiada klasyczne polskie elementy wzbogacone nowoczesnym dizajnem. Zależało nam na stworzeniu brandu, który będzie osadzony w tradycji, ale pozbawiony ludycznych elementów. I dokładnie taki efekt osiągnęliśmy. Projektowanie etykiet na wódkę Sulima wymagało połączenia różnych talentów: zarówno wiedzy historycznej, kulturowej jak i talentu graficznego.



Sulima – branding wódki
Punktem wyjścia było określenie wrażenia, jakie chcieliśmy osiągnąć. Chodziło o polski charakter, oryginalnej, tradycyjnej wódki, ale bez typowych widoków czy polskiej flagi. Dlatego wybraliśmy nazwę Sulima, która wywodzi się z jednego z polskich herbów szlachecki. Pierwsze wzmianki o nim sięgają 1352 roku. Sulimy używał Zawisza Czarny. Poszukując graficznych środków wyrazu wybraliśmy proste zdobienia oraz kształt nawiązujący do skrzydeł. Nad całością umieściliśmy orła nawiązującego do polskiego godła a także herbu Sulima. Całości dopełnia sleeve wchodzący na szyjkę i zwieńczony nakrętką w odpowiednim kolorze. Projektowanie etykiet na wódkę Sulima to była ciekawa nauka historii.
Korzystając z nowoczesnych elementów graficznych zaprojektowaliśmy etykietę nawiązująca do średniowiecznego herbu, ale nie odtwarzającą go w sposób dosłowny.




Alkohol to nie tylko etykieta
Oczywiście najważniejszy jest jego smak. Ale ponieważ wiemy, że wygląd opakowania wpływa na smak produktu, to mamy świadomość jak ważna jest etykieta dla powodzenia produktu na rynku. Projektowanie etykiet na wódkę Sulima, to niejedyne działania, które podjęliśmy. Wsparcie POS jest nieocenione, podobnie jak obecność w internecie. Dlatego przygotowaliśmy także key visuale i przepiękne zdjęcia produktowe podkreślające charakter wódki Sulima. Branding wódki to sprawa złożona i wymagająca dużego wyczucia. Całość uzupełniliśmy także koszulkami, by klienci mogli otrzymać gratis podczas akcji promocyjnych.







Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.
Kontakt
Podobne projekty

