Wegafarm – opakowania suplementów diety
Poniżej przedstawiamy wycinek projektów opakowań suplementów diety zrealizowanych dla firmy Wegafarm.
Żelazo PLUS to suplement diety zalecany dla osób chcących uzupełnić niedobory żelaza, witamin B6, B12, C oraz kwasu foliowego. Jest to produkt przeznaczony do sprzedaży impulsowej, dlatego postawiliśmy tutaj na bardzo czytelną nazwę i klarowną grafikę. Graficzny motyw krwinek został podkreślony przez tłoczony kształt kropli, zaś intensywna czerwień połączona z czernią i szarością od razu wpada w oko.
Oto projekty etykiety na Mega Mag – dużą porcję magnezu w musującej tabletce. Pionowy, ciasny układ był dla nas wyzwaniem – bo jak tu dobrze zmieścić i wyeksponować nazwę produktu? W kilku projektach przymierzaliśmy się do wersji poziomej, aż w którymś momencie wszystkie elementy kliknęły, wpadły we właściwe miejsca i stworzyliśmy pionową kompozycję, wspierając napis atrakcyjną, prostą grafiką. W ten sposób projekt nabrał właściwego charakteru.
Vitaminum A+E to suplement diety zalecany dla osób chcących uzupełnić niedobory witamin A i E. Ma to być produkt przeznaczony do sprzedaży impulsowej, dlatego jego grafika jest prosta, z frontu opakowania suplementu diety zniknęły wszelkie zbędne treści. Do preferowanej przez klienta bieli dodaliśmy fiolet oraz żółcień. Uzupełniliśmy całość delikatnymi geometrycznymi wzorami oraz kilkoma ciekawymi uszlachetnieniami druku: tłoczeniem, lakierem, hotstampingiem.
Audio Clean to spray do higieny uszu. Pozwala on skutecznie i bezpiecznie pozbyć się zalegającej woskowiny usznej. Stworzony przez nas projekt jest klarowny i czytelny – w ten sposób nawiązuje do tego, jak dobrze będą słyszeć jego użytkownicy dzięki stosowaniu Audio Clean. Motyw ucha widoczny na opakowaniu jasno pokazuje przeznaczenie preparatu a spokojna niebieska kolorystyka nawiązuje do bezpieczeństwa stosowania.
Diosmicare Cyclo to suplement diety skierowany głównie (ale nie tylko) do kobiet. Zdecydowaliśmy się na rezygnację ze zdjęć kobiecych nóg, w zamian posługując się grafiką krwinek i czytelną typografią – pozwoliło to na poszerzeniu kręgu odbiorców. Projekt opakowania suplementu diety Diosmicare Cyclo jest czytelny, jasno komunikuje cechy produktu, a jednocześnie pozwala na wyeksponowanie wielu istotnych treści na froncie opakowania.
Witaminy Complex to optymalny zestaw witamin i minerałów dla wszystkich, którzy pragną uzupełnić swoją codzienną dietę o składniki niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Zgodnie z prośbą klienta skupiliśmy się na poszukiwaniu motywu graficznego, który pokaże pełne spektrum zastosowań i będzie adresowany do szerokiego grona odbiorców. Stąd bogactwo kolorów i motyw tęczy, w który wpisaliśmy zdjęcia.
ImmunoOil to produkty na bazie olejów rybnych, które działają dobroczynnie na nasze zdrowie na wielu poziomach. Od wspomagania krążenia, przez utrzymanie zdrowego poziomu cholesterolu i inne. Stworzony przez nas projekt opakowania nawiązuje do motywu morskiego, pokazując najważniejsze zalety produktu i uwypuklając je tak, by były doskonale widoczne dla klientów.
Neogastin to suplement diety pomagający w łagodzeniu objawów zgagi i refluksu żołądkowego. Jego opakowanie ma w dyskretny sposób pokazywać łagodzące działanie wyrobu, stąd użyte kolory: czerwień i jasny błękit. Wyraźna ekspozycja nazwy jest niezbędna, zwłaszcza w przypadku preparatów wchodzących na rynek. Dlatego postawaliśmy na jej czytelność. Tak powstało opakowanie nowoczesne, ciekawe i przyciągające wzrok.
MenoAktiv to zestaw starannie dobranych wyciągów roślinnych, witamin i składników mineralnych opracowany specjalnie dla kobiet w okresie menopauzy. Ważne było więc stworzenie opakowania subtelnego, ale nie mdłego. Delikatnego, ale jednak przyciągającego wzrok. Stąd połączenie bieli z różem i fioletem. Do tego motywy roślinno-kwiatowe, odpowiednio dobrana typografia i oto finalny efekt!
Aktivital to multitonik, który ma bardzo dobry wpływ m.in. na funkcjonowanie serca, pamięć, koncentrację, układ nerwowy, odporność i witalność. Założenie było takie, by stworzyć opakowanie adresowane do różnych grup wiekowych. Czerwony kolor od razu pomaga odbiorcom w zrozumieniu z jakim produktem mają do czynienia, a dodatkowe złocenia w postaci hot-stampingu i lakier wybiórczy dodają całości elegancji.
Prosti to suplement diety pomagający utrzymać zdrową prostatę. Produkt jest oczywiście skierowany do mężczyzn, dlatego postawiliśmy na prosty, typograficzny layout, grafikę ograniczoną do minimum i zdecydowane, ale dojrzałe kolory. Stąd decyzja o ciemnej czerwieni i czerni. W ten sposób stworzyliśmy męski i prosty projekt opakowania, który jest zarazem dyskretny.
Melistan Sen to suplement diety wspomagający nie tylko komfortowe zasypianie, ale także zdrowy sen i eliminujący poranne uczucie przytłumienia. Projektowanie opakowań suplementów diety to bardzo wdzięczny proces – gdy ma się doświadczenie i wie jak się poruszać w tej stylistyce, by uzyskać pożądany efekt. W tym wypadku nawiązaliśmy do zwykłej wersji Melistanu, by zadbać o spójność linii produktów.
Larixin jest suplementem diety wspomagającym układ odpornościowy oraz zdrowie układu oddechowego, w tym gardło i krtań. Stąd decyzja, by wybrać chłodne kolory oraz wyeksponować same tabletki na opakowaniu. Zaowocowało to projektem stonowanym, spokojnym, od którego lekko wieje chłodem. I dokładnie takie miały być skojarzenia klientów.
Calcium 600 to musujące wapno w tabletkach. W naszym projekcie opakowania postawiliśmy na biel z dodatkiem pomarańczowego koloru i delikatnymi akcentami czarnymi (teksty) oraz niebieskimi (tabletka). Efekt wyszedł naprawdę świetny, dodatkowo został on wzbogacony o uszlachetnienia: tłoczenie, hot stamping i lakier UV wybiórczy.
Witaminy Jumps to prosty i wygodny sposób na podawanie witamin dzieciom. Dzięki kolorowemu opakowaniu i formie gumy do żucia są one przyjazne dla dzieci i będą im się dobrze kojarzyć. Nasz projekt opakowania jest kolorowy, rysunkowy, charakteryzuje się atrakcyjną ilustracją i klarowną typografią. Nawiązuje do innych produktów z linii dziecięcej Wegafarmu.
Halitus fresh to preparat pozwalający utrzymać świeży oddech. Do projektowania przystąpiliśmy mając na uwadze konieczność oddania świeżości w sposób niebanalny i odbiegający oczywiście od tego stosowanego na opakowaniach gum do żucia. Postawiliśmy więc na kolor miętowy oraz minimalistyczną estetykę. W ten sposób powstało opakowanie klarowne i nieprzegadane, ale jednak nie tak ascetyczne jak opakowania leków.
Witamina D3 forte jest szczególnie polecana w miesiącach zimowych i jesiennych, gdy dociera do nas mało promieni słońca, wobec czego nasz organizm odczuwa niedobory Witaminy D3. Dlatego, za zgodą klienta, wybraliśmy słońce jako główny motyw tego opakowania. Po różnych próbach zdecydowaliśmy się na ilustrację, która będzie połączona z lekkim tłem i czytelną, ale nienachalną typografią. W ten sposób uzyskaliśmy pożądany efekt.
Sylimaryna plus to pierwszy suplement diety, dla którego zaprojektowaliśmy opakowanie. Dla nas jest to więc historyczny projekt 🙂 W projekcie tego opakowania skupiliśmy się na wyeksponowaniu ilustracji wątroby, czytelności nazwy produktu oraz pokazaniu najważniejszych składników, którymi są karczoch zwyczajny i ostropest plamisty. Do tego znaleźliśmy miejsce, by wyeksponować najważniejsze zalety produktu. Całość ubrana jest w chłodną kolorystykę, którą skutecznie przełamuje utrzymana w ciepłej tonacji ilustracja wątroby.
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.