Projektowanie etykiet wina argentyńskie
Opracowaliśmy projekty etykiet dla win argentyńskich w różnej stylistyce. Od klasycznych, przez typograficzne, nowoczesne, ilustracyjne aż po fotograficzne. Coraz częściej bowiem na etykietach winiarskich goszczą fotografie. Projektowanie etykiet win argentyńskich daje ciekawą możliwość wizualnej podróży do języka innych skojarzeń i inspiracji.
Branding etykiety na wino
Większość kreacji rozpoczynamy od stworzenia nazwy dla nowego wina. Naming produktu poprzedza poznanie ciekawostek i smaczków na temat danego kraju, regionu czy winnicy. Poznanie lokalnych wierzeń, kultury, zabytków. W ten sposób szukamy inspiracji, które później stają się punktem wyjścia do projektu szaty graficznej etykiety.
Gdy mamy już nazwę – określamy stylistykę etykiety wina. W zależności od potrzeb klienta oraz grupy docelowej, może to być etykieta klasyczna, nowoczesna lub coś pośrodku. Ilustracyjna, typograficzna, pełna uszlachetnień, lub minimalistyczna. Możliwości jest bardzo wiele, dlatego tak istotne jest wytyczenie właściwego kierunku dla projektu etykiety na wino.
Etykieta stanowi o tożsamości marki
Wiadomo, że w przypadku wina najważniejszy jest jego smak. Jednak w sklepach są setki win i musisz jakoś zachęcić klientów do sięgnięcia właśnie po Twoją pozycję. Tu z pomocą przychodzi idealny projekt etykiety. Projekt szyty na miarę, a nie gotowiec z szablonu, powielany na etykietach konkurencji. To właśnie odpowiednia etykieta skusi klientów do wybrania Twojego produktu. A jego smak zadecyduje o tym, czy do tego produktu wrócą.
Dlatego tak kluczowe dla sukcesu marek są właściwe opakowania i etykiety. To one tworzą w wyobraźni odbiorców wizerunek wina: jego smak, zapach, klimat. Bo przecież nie mogą oni otworzyć wina w sklepie i go skosztować. To etykieta maluje wizerunek i smak produktu w wyobraźni klientów.
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.