Lubuskie – etykiety na piwo
Jako najbliższą konkurencję określono głównie podobnej wielkości browary regionalne, które z czasem zaczynają zdobywać szerszą popularność i stają się coraz większymi graczami na rynku.
Projektowanie etykiet na piwo to dziedzina pozwalająca na dużą dawkę dizajnerskiego szaleństwa. Od pierwszego kontaktu z tym projektem chcieliśmy stworzyć projekt odważny, ciekawy i atrakcyjny. Pamiętaliśmy jednak o tym, że nie jest to typowe kraftowe piwo, więc i etykiety muszą swoją stylistyką nawiązywać do nieco bardziej klasycznych wzorów. A ponieważ Browar Witnica istnieje już od 1848 roku, postanowiliśmy wykorzystać motyw graficzny samego browaru jako jeden z elementów nowej etykiety.
W miejsce dotychczasowych doraźnych i niespójnych działań zaproponowaliśmy spójność i rytm obecne we wszystkich nowych etykietach. Centralnym punktem projektu jest nazwa Lubuskie, zawsze znajdująca się w tym samym miejscu, zawsze tej samej wielkości. Dzięki temu Browar będzie mógł w końcu budować świadomość marki w oczach swoich obecnych oraz przyszłych klientów. Zaproponowaliśmy również stałe miejsce na logo Browaru.
Na każdej etykiecie za pomocą tekstów, kolorów i ilustracji dokonaliśmy rozróżnienia poszczególnych gatunków bądź smaków. Projektowanie etykiet na piwo to zawsze świetna okazja do wykazania się kreatywnością, a zarazem zadbania o spójność. Dlatego tak ważne było dla nas, by efektem końcowym była właśnie spójna seria etykiet, które nawzajem się wspierają i znacznie podnoszą rozpoznawalność marki.
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.