JNT – projekty etykiet na wino
Wyrusz w podróż smaków
Lazy Wheel to propozycja dla tych, którzy chcą spróbować czegoś nowego. To wino z Chile zaskakuje smakiem i aromatem. A naszym zadaniem było opracowanie nowoczesne brandu pasującego do tej filozofii. Idealne na leniwe popołudnie w parku, piknik na łonie natury, czy wyprawę do lasu. Lazy Wheel posiada prostą etykietę, adresowaną nie tylko do fanów dwóch kółek. Każdą etykietę zdobi ilustracja innego roweru, ale łączy równie doskonały smak i zamiłowanie do detali.
Borogavi – etykiety na wino
Trzeba jednak mieć doświadczenie w temacie projektowania etykiet na wino, by potrafić tworzyć etykiety, które będą odpowiednio wyglądać i sprawdzą się na półkach sklepowych. Ponieważ mamy za sobą kilka tysięcy godzin prac nad etykietami alkoholi, kilkadziesiąt zrealizowanych projektów, to opracowując etykietę dla wina Borogavi dość szybko mieliśmy klarowną ideę jak chcemy podejść do tego tematu. Klasyczne szeryfowe fonty, ręczny dopisek o kraju pochodzenia, ładna ilustracja winnicy, lakier puchnący i tłoczenie. Do tego mała flaga, by koneserzy win z Mołdawii mogli błyskawicznie odnaleźć to wino na półkach.
Cantemiri – wino prosto z Mołdawii
Cantemiri to kolejne wino mołdawskie, które opracowaliśmy dla JNT Group. Tym razem postawiliśmy na nowoczesność: duży, klarowny herb jest największym elementem etykiety. Jednak, dzięki wyciągnięciu go nieco powyżej linii etykiety, umiejscowiliśmy nazwę wina w takim miejscu, które idealnie przyciąga wzrok i ułatwia jej przeczytanie.
Sam herb zawiera nowoczesne ilustracje liści i owoców winogron oraz kieliszka. Pod nim z kolei jest ilustracja winnicy, nadająca etykiecie głębi, pozwalająca “zajrzeć do środka”. Całość jest lekka, nowoczesna, a jednocześnie kojarzy się z krajem o dużych tradycjach winiarskich, tworzącym produkty godne zaufania.
Dla łatwej identyfikacji kraju pochodzenia umieściliśmy na dole flagę Mołdawii oraz oraz dopisek „Moldovian Wine” oraz opis szczepu.
Nowa Zelandia – Nowa ziemia
The New Land to wino nowozelandzkie. Opracowaliśmy dla niego jak zawsze nazwę, logo, projekt etykiety i w ogóle koncepcję całego brandu. Postawiliśmy na duży, rozpoznawalny motyw natychmiast przywodzący na myśl Nową Zelandię. W tle pojawiły się wzory nawiązujące do kartograficznej metody sporządzania map, czyli poziomicy. Chcieliśmy w ten sposób oddać ducha przygody i obcowania z czymś nowym. Odkrywania tego, co wcześniej nieznane. Poznawania niezwykłych miejsc i istot. Taki właśnie pomysł przyświecał nam podczas projektowania etykiety wina The New Land.
Leniwa Zatoka
Szum oceanu, fale rozbijające się spokojnie o brzeg, słońce prześwitujące przez chmury a w twojej dłoni – kieliszek rozkosznego sauvignon blanc. Takie właśnie jest wino Languid Bay. Idealne na leniwe popołudnie, spotkanie ze znajomymi, piknik. Doskonały towarzysz obiadów, sałatek i dań z ryb. Spójrz jak na etykiecie tego wina leniwe fale układają się w abstrakcyjny wzór urozmaicony niespodziankami wyrzuconymi na piaszczystą plażę: kamyczkami, rozgwiazdą, czy okruchami drewna. Rozkoszuj się!
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.