Projekt key visuala Develey Kasa na Grilla
Gdy zgłosiła się do nas firma Develey z propozycją współpracy i poprosiła o projekt key visuala dla akcji Kasa na Grilla – nie posiadaliśmy się z radości. Uwielbiamy tworzyć kreacje key visuali, a możliwość uczestniczenia w szeroko zakrojonej akcji obecnej w różnych mediach była naprawdę ekscytująca. W trakcie ekspresowej pracy powstała spójna i wyrazista szata graficzna, która skutecznie pomogła wypromować akcję i przyczyniła się do wzrostu sprzedaży produktów, oraz świadomości marek z portfolio firmy Develey w świadomości klientów.
Ponieważ nasza współpraca trwała kilka sezonów, najpierw pokażemy wersję z 2022 roku, by potem przejść do wersji wcześniejszej. Na końcu wpisu zaś pokazujemy wstępne kreacje, by można było zobaczyć, jak zmienił się koncept od pierwszych pomysłów, do finalnych materiałów.
Jak to często bywa w takich przypadkach, pomysł kreatywny należy pogodzić z wymaganiami prawnymi i technicznymi. Musieliśmy więc przewidzieć miejsce na „pasek logosów”, prezentujący wszystkie marki klienta, które brały udział w akcji. Musieliśmy także wygospodarować przestrzeń na wymagane prawnie informacje związane z terminem i obszarem obowiązywania promocji. Całość musiała być charakterystyczna i rozpoznawalna, bowiem okolice majówki to czas wzmożonej aktywności wielu firm z sektora FMCG, ponieważ w naturalny sposób rośnie wtedy sprzedaż wielu produktów związanych z wypoczynkiem i grillowaniem.
Projekt key visuala Develey – główne założenia
Osią projektu z roku 2021 było logo akcji oraz informacja o nagrodach. Oczywiście najmocniej promowana jest nagroda główna w wysokości 6 x 10 000 zł. Nie zapomnieliśmy jednak o atrakcyjnych nagrodach dodatkowych – grillach elektrycznych oraz voucherach o wartości 50 zł. Dodatkowo powstała alternatywna wersja key visualu dedykowana wybranym halom targowym, gdzie do wygrania była również elektryczna hulajnoga. W logo akcji sprytnie wkomponowaliśmy łopatkę do grilla, która wpisaliśmy w słowo “Grilla” – by klienci od razu czuli tę atmosferę grillowania i relaksu. Całość miała za zadanie być energiczna i kusząca dla konsumentów.
Projektowanie key visuala to nie koniec!
Nawet najlepszy projekt key visuala nie zda się na nic, jeśli ludzie go nie zobaczą! Dlatego z energią zabraliśmy się do implementacji świeżego projektu na potrzeby różnych mediów. W ten sposób powstały plakaty, topery, moduły reklam do gazetek, sticker, wobbler, a także landing page w wersji mobilnej i desktopowej. Zadbaliśmy o konsekwentny dobór kolorystyki, ekspozycji najważniejszych treści w zależności od wybranego medium oraz czytelność komunikacji.
Mamy pełną świadomość, że klienci zamawiają projekt key visuala po to by osiągnąć konkretne cele. W zależności od tego, czy celem jest zwiększenie świadomości marki, aktywacja konsumentów, wzrost sprzedaży, czy wszystkie te cele naraz – dobieramy odpowiednie środki i kładziemy nacisk na kluczowe informacje. Dzięki temu dostarczamy kreacje spełniające postawione przed nimi założenia bez obaw o ich skuteczność! Ty też możesz być spokojny, że “dowieziemy” dla Ciebie projekt najwyższej jakości.
Wstępne kreacje Key Visualu
A tak prezentowały się wstępne kreacje key visualu przedstawione klientowi. Pomysły pokazywały różne kierunki w jakich planowaliśmy pójść. Akcent kładliśmy na różne elementy kampanii – od logo akcji (co oczywiste) aż po nagrody rzeczowe i pieniężne. Finalnie klient zdecydował się na motyw przewodni z jednego z projektów oraz pomysł na napis z charakterystyczną łopatką, z drugiego pomysłu.
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.