

Tchniemy nowe życie w twoje projekty
Zadbamy o to, by strona wizualna twoich opakowań była spójna z wizerunkiem twojej marki. Zachęcająca, atrakcyjna, przyciągająca.

Przyciągniemy nowe spojrzenia do Twoich produktów
Twoi klienci wyciągają prosty wniosek. Dobre opakowanie oznacza zazwyczaj dobry produkt. Mówimy na to efekt aureoli. Poczytasz o nim nieco niżej.

Wzmocnimy Twoją markę i sprzedaż
Jeśli wiesz jak mówić do klienta, by przekonać go do swojego produktu – gratulacje. Właśnie wyprzedziłeś 70% swojej konkurencji. Jeśli nie wiesz – pomożemy Ci w tym.
Dobre produkty zasługują na lepszą sprzedaż!
Dobre produkty zasługują na lepszą sprzedaż!
W Kółko i krzyżyk projektujemy rozpoznawalne marki, które podbijają serca klientów.
Rozumiemy wagę komunikatów pojawiających się na opakowaniach. Wiemy jak zachęcić klientów do kupienia twojego produktu.
W Kółko i krzyżyk projektujemy rozpoznawalne marki, które podbijają serca klientów.
Rozumiemy wagę komunikatów pojawiających się na opakowaniach. Wiemy jak zachęcić klientów do kupienia twojego produktu.
1. Przyciągniemy klientów do Twojego produktu
Wielu klientów bardziej niż nazwę produktu zapamiętuje jego opakowanie
Klienci szukają produktu na półce sklepowej tylko do momentu znalezienia opakowania, które wzbudzi ich zaufanie. Dlatego przed rozpoczęciem projektowania zawsze dowiadujemy się do kogo kierujesz swój produkt i szukamy języka, który najskuteczniej przekona ich do zakupu.

Ponad 60% klientów deklaruje, że opakowanie jest dla nich ważne lub bardzo ważne podczas podejmowania decyzji o zakupie*
Liczba ta nieustannie rośnie.
*żrodło TNS OBOP
2. Efekt aureoli
Dobre opakowanie wzbudza zaufanie. Pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz. Tak działa efekt aureoli.
Jeśli opakowanie Twojego produktu wygląda słabo, nieciekawie i nie wzbudza zaufania, to nikt nie zaufa także samemu produktowi. Jeśli opakowanie będzie atrakcyjne, profesjonalne, ciekawe, to te same emocje klienci przeniosą na Twój produkt. Dzięki temu prostemu zabiegowi wzmocnisz swoją markę i poprawisz wizerunek produktu w oczach klientów. To nie żaden trik, tak działa mózg każdego człowieka.

3. Mówimy to, co Twój klient chce usłyszeć
Każdy kto ma dziecko, ten wie, że jak się do niego mówi za długo, to ono się wyłącza. Twoi klienci mają tak samo.
Zamiast więc gadać do nich godzinami o wszystkich zaletach Twojego produktu, skupiamy się na esencji. Jednej-dwóch cechach, które klient ma zapamiętać. Konkret. Dzięki temu mamy pewność, że kontrolujemy przekaz, który odbiorcy odczytają. Zbyt duża ilość treści skończy się tym, że każdy klient przeczyta co innego. A my chcemy zbudować w ich głowach spójny obraz Twojego brandu.

Dobry projekt opakowania pozwoli Ci oszczędzić na reklamie
Projektowanie opakowań ma właśnie taki cel: zbudować silny wizerunek Twojej marki w głowach klientów. Badania dowodzą, że dobre opakowanie jest ponad dwa razy ważniejsze niż reklama!* Jest nawet ważniejsze niż opinie znajomych.
Dlatego wiemy, że tworząc jak najlepsze opakowania pomagamy naszym klientom oszczędzić znaczne środki na reklamie. Albo znacznie zwiększyć grono odbiorców. Nie bez powodu mówi się, że opakowanie jest cichym sprzedawcą. Nasz cichy sprzedawca podszepnie klientom dokładnie to, co trzeba, by sięgnęli po Twój produkt.
*Żródło: TNS OBOP
“Czas potrzebny na przygotowanie projektów oceniamy jako idealny. Zawsze szybka reakcja i pomoc w sytuacjach z bardzo napiętym timingiem. Doceniamy profesjonalizm, kulturę współpracy, zaangażowanie, rozumienie ‘briefu bez briefu’. Ta współpraca jest dla mnie przyjemnością.“
Dariusz Kaźmierczyk - Brand Manager
JNT GROUP


Zaufanie to podstawa
Dobre opakowanie budzi w klientach zaufanie i pewność, że wewnątrz znajduje się produkt dobrej jakości. Dlatego producenci nie mogą sobie pozwolić na to, by cały ich wysiłek związany z produkcją doskonałego produktu, jego marketingiem i reklamą poszedł na marne. A jednak zdarza się, że dobre produkty czasem przegrywają z gorszymi. Dzieje się tak wtedy, gdy opakowania nie budzą zaufania u klientów.
Dlatego kładziemy ogromny nacisk na to, by projektowane przez nas opakowania zachęcały klientów, mówiły do nich właściwym językiem, kusiły. Wtedy wiemy, że nasze projekty przyniosą Państwu zysk!

Chcesz wiedzieć więcej o projektowaniu opakowań?
Poczytaj nasze teksty. Oto solidna pigułka wiedzy – starannie wybrane artykuły na temat projektowania opakowań i tworzenia silnych marek.
Odświeżanie opakowań. Jak to zrobić, by nie stracić klientów?
Masz już produkt, ale chciałbyś odświeżyć jego opakowanie? Dowiedz się co musisz wziąć pod uwagę, by ta inwestycja przyniosła zyski, a nie straty. Czytaj dalej…
Jakie są uszlachetnienia w druku opakowań?
Kompendium wiedzy na temat uszlachetnień w druku opakowań. Wszystko, co musisz wiedzieć na ten temat. Najpopularniejsze sposoby opisane przystępnym językiem. Czytaj dalej…
Budowanie persony. Jak zbudować personę i do czego jej użyć w marketingu?
Dowiedz się jak wykorzystać potężne narzędzie pozwalające na wyjście naprzeciw wymaganiom klientów i odpowiedzieć na ich pragnienia i potrzeby. Czytaj dalej…
Ile kosztuje projekt opakowania?
Od czego zależy koszt opakowania? W jakiej kwocie może się zamknąć? Jak zaplanować budżet projektu opakowania? Czytaj dalej…
7 cech dobrego opakowania
Z tego artykułu dowiesz się, co jakie są cechy dobrego opakowania. Idealny wstęp dla wszystkich dopiero zaczynających swoją przygodę z projektowaniem opakowań. Podstawowa wiedza. Czytaj dalej…
Trendy w opakowaniach 2020
Poznaj najnowsze trendy w opakowaniach. Zobacz na co warto zwrócić uwagę w najbliższym czasie i co będzie istotne dla twoich klientów. Czytaj dalej…

Potrzebujesz projektów opakowań, które sprawią, że sprzedaż twoich produktów będzie coraz większa?

Szukasz firmy, która wysłucha twoich potrzeb i skupi się na twojej marce, a zarazem nie będzie zamęczać nieskończonymi spotkaniami i briefingami?

Potrzebujesz agencji, która nie będzie ci mydlić oczu niezrozumiałym potokiem słów, lecz skupi się na dostarczaniu projektów idealnie spełniających twoje potrzeby i oczekiwania?
Jeśli na przynajmniej jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco, to znaczy, że trafiłeś we właściwe miejsce.
Zaprojektujemy opakowania, po które twoi klienci będą sięgać z przyjemnością
Co możemy dla ciebie zrobić?
Wyróżniające opakowania dla nowych produktów
Wprowadzasz na rynek nowy produkt, dla którego potrzebujesz świetnego opakowania? Takiego, które wzmocni Twoją pozycję na rynku i od razu zwróci uwagę klienta? Opakowania, po które ręka sama sięga? Z przyjemnością zaprojektujemy je dla ciebie.

Wszystkie projekty spełniły nasze oczekiwania i przyniosły spodziewany rezultat.
Możemy z powodzeniem polecić studio graficzne Kółko i krzyżyk wszystkim firmom
szukających wartościowych projektantów opakowań.
Piotr Dera
Malborżanka S.J.
właściciel
Refreshing, czyli odświeżenie dotychczasowych opakowań
Każdy produkt po jakimś czasie na rynku wymaga odświeżenia opakowania. Musi ono być zrobione z wyczuciem, przez doświadczony zespół potrafiący sprostać temu wyzwaniu. Zespół, który wie jak dać klientom nowy bodziec do zakupu i wywołać efekt „Wow!”. W Kółko i krzyżyk sprawiamy, że opakowania odzyskują blask, a marki przeżywają drugą młodość.

Spójna seria produktów
Twoje potrzeby nie kończą się na jednym opakowaniu? Chcesz rozszerzyć linię swoich produktów? Dodać nowe smaki, zapachy, czy zastosowania? Zamawiając u nas całą serię produktów możesz zawsze liczyć na atrakcyjne zniżki przy projektowaniu kolejnych opakowań!


Nowe produkty w dotychczasowej serii
Jeśli potrzebujesz szybko i sprawnie dodać nowy projekt do już istniejącej linii to świetnie trafiłeś. Rozszerzamy już istniejące serie dodając do nich kolejne spójne i estetyczne produkty. Albo tworząc nowe sub brandy, wyraźnie odróżniające się od brandu-matki. Wszystko tak, jak sobie zażyczysz.


Logo produktu
Nie każdy produkt musi mieć własne, niepowtarzalne i ciekawe logo, ale każdemu produktowi takie logo znacznie pomoże zaistnieć w świadomości klienta. Pomyśl tylko o logo Coca-Coli, Pepsi, czy Liptona. Czy marki te mogłyby funkcjonować bez logo? Jasne. Czy odniosłyby równie wielki sukces? Z pewnością nie. Dlatego nie tylko projektujemy logo produktu, ale także tworzymy niebanalne nazwy.
Projektowanie opakowań to nie wszystko
Świetnie zaprojektowane opakowanie, idealnie dobrana nazwa i logo produktu to nie koniec naszych kompetencji! Potrzebujesz wesprzeć swój produkt dodatkowymi materiałami takimi jak: katalogi, ulotki, roll upy, wobblery, displaye, plakaty etc.? Możesz na nas polegać!


Co otrzymasz w cenie?

Starannie przemyślany i zaplanowany projekt. Taki, który nie funkcjonuje w oderwaniu od rynku, lecz jest jego nową, ważną częścią. Nie tworzymy nic na hurra.
Wiemy, że każda minuta poświęcona na analizę projektu to 10 minut zaoszczędzonych na jego wdrażaniu.
Kilka różniących się od siebie propozycji do wyboru. Nie za dużo, nie za mało. Dokładnie tyle, byś mógł komfortowo wybrać spośród kilku ciekawych pomysłów, ale nie tyle, byś nad wyborem spędził trzy tygodnie.
Ponieważ szanujemy Twój czas sami dokonujemy wstępnej selekcji pomysłów, pokazując ci tylko te najlepsze.


Projektowanie opakowań to nie wszystko. Niezbędny jest też komplet spójnych, apetycznych wizualizacji, które sprawdzą się w każdych warunkach. Zarówno na stronie internetowej jak i billboardzie. Dzięki nim wszystkie Twoje materiały będą wyglądać spójnie i profesjonalnie.
Jeśli trzeba wykonujemy ich zdjęcia, dokonujemy retuszu, nasycamy kolory. Wszystko po to, by jak najkorzystniej zaprezentować Twój produkt!
Pliki gotowe do druku, przekazanie praw autorskich oraz wsparcie techniczne w kontaktach z drukarnią. Możesz na nas liczyć w każdej sytuacji!
Bez dodatkowych opłat otrzymasz także archiwizację swoich plików na naszych dyskach przez 36 miesięcy!

Tworzenie opakowań to Kółko i krzyżyk!
Jesteśmy specjalistami w dziedzinie projektowania opakowań. Lubimy, kiedy tworzone przez nas rzeczy są ładne i funkcjonalne. Właśnie takie są nasze opakowania! Projektowanie to nasze życie, a bogate doświadczenie na rynku potwierdza, że tylko najwyższej klasy opakowania, dopracowane do granic możliwości są w stanie przyciągnąć uwagę klientów. A tym samym przyczynić się do sukcesu komercyjnego Waszych produktów. Fascynuje nas komunikacja mająca miejsce pomiędzy opakowaniem a klientem, dlatego design opakowań to nasza specjalność. Dzięki naszym niekonwencjonalnym pomysłom przyspieszymy sprzedaż Twoich produktów. Opracowaliśmy autorski system projektowania, który pozwala nam tworzyć projekty opakowań jeszcze lepiej spełniające stawiane przed nimi założenia. Wieloletnie doświadczenie sprawia, że projekty graficzne opakowań nie mają przed nami tajemnic!
Nasze projekty opakowań to przede wszystkim pomysł
Uważamy, że projektowanie opakowań zaczyna się od dobrego pomysłu. Czasami inspiruje nas jedno słowo, obraz, czy idea. Jest to zawsze poprzedzone dokładną analizą potrzeb i wymagań klientów. Projekt opakowania produktu zaczynamy od podstaw. Jeśli nie dysponują Państwo siatką wykrojnika, możemy zaprojektować nawet dokładny kształt pudełka, wraz z przedstawieniem makiety opakowania. Doświadczony projektant opakowań podpowie Państwu jakie są możliwości dotyczące kształtu Państwa opakowania i która z nich sprawdzi się najlepiej. W następnym etapie powstaje grafika na opakowania. Jako jedyni na rynku oferujemy możliwość zamówienia jednej sztuki makiety opakowania, od razu z gotowym wydrukiem oraz proofem kolorystycznym! Dzięki temu oferujemy kompleksowe tworzenie opakowań.


Projektowanie opakowań, czyli dbałość o kolor
Projektowanie graficzne opakowań to przede wszystkim dbałość o odpowiednią kolorystykę. Obojętnie czy potrzebujesz wielu kolorów, czy tylko jednego, musisz mieć pewność, że Twoje projekty opakowań mają dokładnie takie kolory, jakie powinny mieć. Dlatego dbamy o odpowiednie odwzorowanie kolorów dzięki specjalistycznym, profesjonalnym monitorom graficznym, cyklicznej kalibracji i profesjonalnym wzornikom kolorów. W ten sposób mamy pewność, że tworzone przez nas projekty graficzne opakowań będą gotowe do druku dokładnie w takiej formie, jak chcieliśmy. Żaden projekt opakowania nie będzie miał racji bytu bez dobrze dobranych i zastosowanych kolorów, dlatego przywiązujemy tak dużą wagę do tego aspektu. Atrakcyjny design opakowań, jest tym, na co projektant opakowań zwraca szczególną uwagę. Stawiamy na atrakcyjność produktu w oczach klienta. Wiemy, że mając do wyboru tysiące różnych produktów zapakowanych w tysiące różnych opakowań, klient wybierze w pierwszej kolejności to opakowanie, które najbardziej wzbudzi jego zaufanie.
Profesjonalny design opakowań w rozsądnej cenie. Zapraszamy do sprawdzenia naszej oferty!
Jego wzrok przyciągnie oryginalna, ale nie nachalna kolorystyka, zgrabny kształt opakowania i ogólny design. Reklama może wiele, ale ostatecznie w sklepie sięgamy po produkt. Dlatego projekty opakowań są tak ważne! Projektant opakowań musi więc zadbać o to, żeby opakowanie było atrakcyjne pod wieloma względami: dopasowane do właściwej grupy odbiorców, wypozycjonowane na odpowiednią półkę cenową, eksponujące właściwe cechy produktu. Projektowanie opakowań to bardzo specjalistyczna dziedzina projektowania graficznego i wymaga ogromnej biegłości i doświadczenia. Wykorzystana na opakowaniu grafika ukierunkowuje zachowania nabywców i wpływa na ich percepcję danego opakowania, wyróżnia produkt na półce oraz na jego pozycjonowanie. Dobre projekty opakowań kształtują percepcję marki i wpływają na jej wartość w oczach klientów. Dlatego tak ważne jest tworzenie opakowań na najwyższym poziomie.