Bambino – branding produktu
Naszym celem było stworzenie spójnych etykiet, które będą pasować do pozostałych produktów z linii Bambino Rodzina: mydeł, olejków, żeli pod prysznic. Chodziło o podtrzymanie i wpasowanie się w wizerunek marki stawiającej na rodzinne użytkowanie, prostotę i godną zaufania, jakim darzą ją klienci.
Projektowanie etykiet szamponów Bambino Rodzina rozpoczęliśmy od poznania problemów klienta i stojących przed nim oraz nami wyzwań.
Etykiety szamponów Bambino – od czego zaczęliśmy
W pierwszej kolejności dokładnie zapoznaliśmy się z fantastycznym briefem przesłanym przez klienta. Poznaliśmy historię marki, jej główne atuty oraz słowa kluczowe. Obejrzeliśmy także pozostałe produkty z serii Bambino Rodzina i zaczęliśmy się zastanawiać w jaki sposób odróżnić szampony od pozostałych produktów z tej linii. A jednocześnie jak pokazać, że są one częścią jednej wielkiej… rodziny 🙂
Tym razem kluczowe było skupienie się na samym Bambino, nie było w zasadzie potrzeby oglądania się na konkurencję.
Jak sobie poradzić na tak zatłoczonym rynku?
Poprzez posiadanie rozpoznawalnych, charakterystycznych i ciekawych opakowań. To w zasadzie jedyny sposób by klienci zauważyli Twój produkt na półce. Nawet jeśli posiadasz odpowiedni budżet na ambitną kampanię reklamową, to i tak ostatecznie musisz pozwolić klientom odnaleźć Cię potem w sklepie. Dlatego skuteczne opakowania są kluczowe dla powodzenia Twojej marki. Tworząc etykiety dla szamponów Bambino dbaliśmy o to, by zaproponowane rozwiązania nie przekraczały budżetu klienta i były spójne jego dotychczasowym portfolio. A zarazem by wnosiły coś nowego do wizerunku marki. Tym czymś okazała się płynąca przez etykietę kolorowa fala. Nawiązująca zarówno do klasycznej kropli Bambino obecnej na wielu innych opakowaniach, jak i do kształtu włosa. Dzięki temu udało nam się połączyć tradycję z nutą nowości.
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.