Sante – opakowania płatków śniadaniowych
Najważniejszą zmianą miało być wymienienie zdjęć dzieci na ciekawe ilustracje sympatycznych zwierzaków. Oczywiście w ślad za tym musiała pójść zmiana tła oraz napisów – zwłaszcza call out’ów. Niezmienione za to pozostało dotychczasowe logo Smart Teens.
Skoro osią nowych opakowań miały być ilustracje, to zabraliśmy się do prac od opisania naszych brand heroes. Kreując nowe maskotki postawiliśmy na ich zróżnicowanie. Życzeniem klienta było to, by były one adresowane do nieco starszego odbiorcy – w wieku 12+. Na kandydatów wybraliśmy pandę, nosorożca, tygryska, zebrę, kanarka i króliczka. Każda z postaci otrzymała różne atrybuty odnoszące się do aktywności fizycznej bądź intelektualnej. Takie rozwiązanie pozwalało zwrócić uwagę na największy atut produktu – naturalne składniki. Odżywcze, zdrowe i wartościowe zarówno dla ciała jak i umysłu. Stąd wzięła się zresztą nazwa całej serii – Smart Teens.
Jak powstaje projekt brand hero?
Najpierw opracowaliśmy do nich serie szkiców testując różne pozy, wyrazy twarzy i atrybuty. Czy króliczka ma trzymać książki, czy lepiej by jeździła na desce? Czy kanarek zostanie chemikiem, czy pilotem? Musieliśmy zdecydować, które atrybuty lepiej pasują do poszczególnych maskotek. Czy idziemy w popularne i czytelne skojarzenia, czy też płyniemy pod prąd?
Następnie przenieśliśmy szkice na ekran komputera i przeszliśmy do dopieszczania konturów i dobierania jak najlepszych zestawień kolorystycznych. Jednak same ilustracje to nie wszystko. Aby je odpowiednio wyeksponować musieliśmy zarówno zmienić kolory tła jak i obecne na nim elementy graficzne. To samo spotkało call out’y. Dzięki tym zmianom firmowane przez Sante płatki śniadaniowe zyskały nowy wygląd. Zapakowane w takie opakowania płatki śniadaniowe przyciągają dzięki temu uwagę właściwej grupy docelowej i skutecznie zwiększają sprzedaż.
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.