Fresh – etykiety na mydło
Nowoczesna linia mydeł Fresh posiada charakterystyczne, ręcznie tworzone ilustracje składników na froncie etykiety. Całość ma nieco zawadiacki charakter, dopełniany także przez maźnięcia farby oraz odręczne napisy. Taki właśnie był cel naszego projektu (oraz założenia klienta): by stworzone przez nas projekty etykiet sprawiły, że klienci chętnie postawią takie mydło w swojej łazience. Zależało nam więc na stworzeniu etykiet, które przyciągają wzrok, mają ciekawą kolorystykę, a jednocześnie nie są nachalne. Stąd wzięła się biel zarówno na zakrętce jak i na etykiecie. Z tego samego powodu znacząco ograniczyliśmy ilość elementów i napisów. Z przedniej etykiety zniknęły wszystkie zbędne treści takie jak “nowość”, informacja o pojemności i inne komunikaty dotyczące benefitów funkcjonalnych.
W efekcie powstała seria etykiet dla mydła w płynie, które faktycznie chce się postawić w łazience bądź kuchni.
Linia Blue Fresh miała zastąpić obecną do tej pory na rynku linię. Stąd nieco bardziej tradycyjny charakter tych projektów. W tym wypadku zastosowaliśmy duże zdjęcia i duże napisy, ale również zostawiliśmy sporo bieli, aby projekt miał oddech.
Zmieniła się komunikacja na froncie. Przeznaczenie tak dużej powierzchni na zdjęcie pozwoliło nam usunąć z frontu informację o tym, że to nowość. W porozumieniu z klientem pozbyliśmy się także komunikatu o zapachu mydła (ponieważ jest on dość oczywisty dzięki dużej fotografii właśnie). W tym miejscu pojawiła się za to informacja o pojemności i neutralnym ph. Tu również, w porozumieniu z klientem, nie eksponowaliśmy benefitów. Powstałe w ten sposób projekty etykiet na mydło w płynie wyróżniają się czytelnością i klarownością.
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.