Fresh – etykiety na mydło

Seria mydeł w płynie Fresh od początku była rozpatrywana przez klienta w dwóch opcjach: bardziej nowoczesnej, z nazwą Fresh, oraz nieco bardziej tradycyjnej, z nazwą Blue Fresh. Przygotowaliśmy więc dopracowane serie dla obu tych koncepcji, zgodnie z życzeniem klienta. Marka Blue funkcjonuje na rynku od lat, dlatego stało przed nami trudne i delikatne zadanie.
Rodzaj projektu:
Opakowania
Branża:
Chemia gospodarcza
Dom i ogród

Nowoczesna linia mydeł Fresh posiada charakterystyczne, ręcznie tworzone ilustracje składników na froncie etykiety. Całość ma nieco zawadiacki charakter, dopełniany także przez maźnięcia farby oraz odręczne napisy. Taki właśnie był cel naszego projektu (oraz założenia klienta): by stworzone przez nas projekty etykiet sprawiły, że klienci chętnie postawią takie mydło w swojej łazience. Zależało nam więc na stworzeniu etykiet, które przyciągają wzrok, mają ciekawą kolorystykę, a jednocześnie nie są nachalne. Stąd wzięła się biel zarówno na zakrętce jak i na etykiecie. Z tego samego powodu znacząco ograniczyliśmy ilość elementów i napisów. Z przedniej etykiety zniknęły wszystkie zbędne treści takie jak “nowość”, informacja o pojemności i inne komunikaty dotyczące benefitów funkcjonalnych.

W efekcie powstała seria etykiet dla mydła w płynie, które faktycznie chce się postawić w łazience bądź kuchni.

projektowanie etykiet na mydła

agencja reklamowa etykiety na chemię

agencja reklamowa etykiety na mydlo

projektowanie etykiet na chemię

Linia Blue Fresh miała zastąpić obecną do tej pory na rynku linię. Stąd nieco bardziej tradycyjny charakter tych projektów. W tym wypadku zastosowaliśmy duże zdjęcia i duże napisy, ale również zostawiliśmy sporo bieli, aby projekt miał oddech.

Zmieniła się komunikacja na froncie. Przeznaczenie tak dużej powierzchni na zdjęcie pozwoliło nam usunąć z frontu informację o tym, że to nowość. W porozumieniu z klientem pozbyliśmy się także komunikatu o zapachu mydła (ponieważ jest on dość oczywisty dzięki dużej fotografii właśnie). W tym miejscu pojawiła się za to informacja o pojemności i neutralnym ph. Tu również, w porozumieniu z klientem, nie eksponowaliśmy benefitów. Powstałe w ten sposób projekty etykiet na mydło w płynie wyróżniają się czytelnością i klarownością.

Etykiety na mydlo projektowanie opakowan

Zróbmy razem coś dobrego!

Zamów bezpłatną wycenę.

Kontakt

Potrzebujesz projektu opakowania dla swojego produktu? Nic prostszego! Napisz do nas, opisz pokrótce projekt i swoje potrzeby. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy w jaki sposób możemy Ci pomóc! Z przyjemnością wyniesiemy Twój produkt na wyższy poziom.

    Podobne projekty

    https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2023/02/branding-kosmetykow-bambino-agencja.jpg

    Bambino – branding produktu

    Branża:
    Dziecięce
    Zobacz projekt
    https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2023/02/123-skin-kosmetyki-agencja-brandingowa.jpg

    1, 2, 3… SKIN! Opakowania kosmetyków

    Branża:
    Kosmetyki
    Zobacz projekt
    https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2023/02/jan-niezbedny-projektowanie-opakowan-agd.jpg

    Jan Niezbędny – projekty opakowań

    Branża:
    Chemia gospodarcza
    Zobacz projekt
    https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2023/02/neutrea-projekt-opakowania.jpg

    Neutrea – branding kosmetyków

    Branża:
    Kosmetyki
    Zobacz projekt