Toba – opakowania na kawę
Używając tak wyrazistej kolorystyki, mogliśmy od razu rozróżnić poszczególne smaki, zachowując przy tym bardzo dużą spójność całej linii produktów. Na górze opakowania znajduje się duże logo produktu wraz z opisem filozofii marki: małych partii produktów pochodzących z Indonezji, starannie wyselekcjonowanych ziaren kawy. Z kolei na dole opakowania wygospodarowaliśmy miejsce na szczegóły produktu takie jak nazwa, intensywność, czy data palenia, która może być wpisywana ręcznie białym markerem.
Całość uzupełniliśmy plakatami reklamowymi, które w humorystyczny sposób opowiadają o produkcie i wrażeniach płynących z obcowania z nim. Plakaty te stanowią podstawę do dalszej komunikacji marki, rozciągającej się również na kreacje digitalowe. Oprócz projektowania opakowania powstał więc cały język wizualny marki TOBA, który sprawia, że marka jest rozpoznawalna i widoczna nie tylko na półkach, ale także w swojej komunikacji z klientami.
Jak to często bywa w takich przypadkach, pomysł kreatywny należy pogodzić z wymaganiami prawnymi i technicznymi. Musieliśmy więc przewidzieć miejsce na „pasek logosów”, prezentujący wszystkie marki klienta, które brały udział w akcji. Musieliśmy także wygospodarować przestrzeń na wymagane prawnie informacje związane z terminem i obszarem obowiązywania promocji. Całość musiała być charakterystyczna i rozpoznawalna, bowiem okolice majówki to czas wzmożonej aktywności wielu firm z sektora FMCG, ponieważ w naturalny sposób rośnie wtedy sprzedaż wielu produktów związanych z wypoczynkiem i grillowaniem.
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.