B-Ro: branding marki spożywczej
B-Ro to marka zdrowych i smacznych przekąsek. Całkowicie roślinnych i wegetariańskich, przyjaznych dla wegan. To naturalne przekąski i smoothies składające się ze starannie wyselekcjonowanych składników. Idealnie sycący partner do ćwiczeń, wypraw, pracy lub szkoły. Dlatego szukając pomysłu na na nazwę zdecydowaliśmy się właśnie na B-Ro. Z jednej strony nawiązując do słowa bro (ang. brat/kumpel), a z drugiej strony będącym skrótem zwrotu Bądź ROślinny – idealnie oddającym charakter brandu. Dla tak określonego charakteru marki dobraliśmy też właściwy język komunikacji. Chodzi zarówno o słowa i język, jakim posługujemy się na opakowaniu jak i środki wyrazu, czyli charakter graficzny opakowania.
Branding spożywczy
Matowe wykończenia były dla nas od początku oczywistością. Do tego tekstura papieru pakowego, intensywne kolory dodatkowe i czytelna typografia. Zero zbędnych informacji na froncie opakowania, tylko prosta komunikacja: nazwa brandu, nazwa produktu, podstawowe składniki i informacja o bio-pochodzeniu.
Dzięki temu można błyskawicznie poznać największe zalety produktu, jego główne składniki, przeznaczenie. Pozbywaliśmy się tekstów na froncie aż doszliśmy do najbardziej satysfakcjonującego punktu, w którym nie da się już pozbyć żadnego słowa bez szkody dla czytelności komunikatu. Innymi słowy odchudzaliśmy treści jak tylko się dało. To także idealnie komponuje się z filozofią całego brandu B-Ro, stawiającego na bycie zdrowym i fit.
Nasza praca obejmowała nie tylko projektowanie opakowań batoników i przekąsek, ale także projektowanie etykiet napojów. W tym przypadku – czterech smaków smoothie. Całość dopełnia estetyczna i energetyczna prezentacja produktów na nieidealnych, nierównych, podrapanych tłach, które jednak aż kipią od kolorów i tętnią życiem.
Ważne było bowiem dla nas, by pokazując produkty B-Ro przekazać również filozofię stojącą za tym brandem.
Stąd chropowate tła, które mimo wszystko są niezwykle kolorowe i idealnie komponują się z kolorami obecnymi na samych opakowaniach.
–
Dodatkowo zaprojektowaliśmy również szereg innych materiałów promocyjno-reklamowych. Nadruk na koszulki, torby oraz akcydensy: koperty, papier firmowy, wizytówki, tuby, torebki i inne.
W ten sposób powstała spójna, charakterystyczna marka, posiadająca własny język wizualny, który idealnie oddaje je charakter i aspiracje. Dzięki temu błyskawicznie uzyskuje kontakt z docelowymi odbiorcami.
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.