Projekty opakowań na kasze i ryże Pillo
Tworząc projekty opakowań spożywczych dla kasz i ryżu marki Pillo istotne było pokazanie apetycznej propozycji podania. To ona miała stanowić główny wabik opakowania. Jednak równie istotne było dla nas budowanie rozpoznawalnej marki, która stawia na naturalność składników, ich wysoką jakość i odpowiednie pochodzenie.
Kolejnym ważnym elementem była dla nas czytelna hierarchia informacji. Podczas analizowania zachowań użytkowników, wytypowaliśmy kilka istotnych problemów związanych z wieloma opakowaniami produktów sypkich sprzedawanych w kartonikach. Otóż gdy trafią one na półkę w domu klienta, to w wielu z nich na górze i na boku opakowania brakuje informacji o tym, jaki to produkt.
Na szczęście jest prosty sposób, by temu zaradzić. Wystarczy zadbać o to, by bez względu na to, który bok pudełka oglądamy, widniała na nim czytelna nazwa produktu. Dzięki temu wyeliminowaliśmy istotny z punktu widzenia konsumentów problem związany z codziennym użytkowaniem tego typu produktów.
To fascynujące jak często proste rozwiązania znajdują się w zasięgu ręki, ale z jakiegoś powodu mało komu przychodzą one do głowy. Dobrze jest czasem wyjść z bańki własnych przekonań i ograniczeń i spojrzeć na problem z szerszej perspektywy. Dlatego tak istotne jest omawianie projektów z osobami, które mają duże doświadczenie w projektowaniu opakowań i brandingu produktów.
Oprócz projektowania opakowań zajęliśmy się także projektem logo produktu dla marki Pillo. Po konsultacjach z klientem stworzyliśmy projekt stawiający na pionowe linie, nawiązując w ten sposób do wzrostu roślin. Dodatkowo kropka nad „i” jest powielona, by w ten sposób podkreślić nasionowe związki produktów.
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.