Projektowanie opakowań

W Kółko i Krzyżyk projektujemy rozpoznawalne marki,
które podbijają serca klientów.

 

Naszym celem jest przekonanie ludzi, że to właśnie Tobie powinni zaufać. Że to Twój produkt wart jest ich pieniędzy. Dzięki naszemu doświadczeniu wiemy, jak przekonać klientów do kupienia właśnie Twojego produktu.
Mask Group 31

Branding produktu to nie tylko szata graficzna opakowania. To cały wizerunek produktu.

To co myślą o nim klienci.

I czy w ogóle o nim myślą.

Wygląd opakowania jest narzędziem biznesowym. Przekonuje klientów do zakupu, pozycjonuje produkt na półce, przyciąga uwagę odpowiednich klientów, skłania do zakupu.
Wysłuchamy Twoich potrzeb. Skupimy się na Twojej marce, celach i ambicjach.
Dostarczymy Ci projektów opakowań, które
zwiększą sprzedaż Twoich produktów.

Jakie jest nasze rozwiązanie?

Poznaj naszą sprawdzoną metodę.

projektowanie etykiet szampon


1. Mówimy o tym, co ważne.

Używając odpowiedniej kombinacji słów, obrazów, kolorów, czcionek. To efekt wielu lat doświadczenia, wyczucia estetycznego i wiedzy związanej z tym w jaki sposób zwracać się do różnych grup klientów.


2. Usuwamy to, co zbędne.

Im więcej komunikatów na Twoim opakowaniu, tym mniejsza szansa, że Twój klient je przeczyta. Dlatego wspólnie z Tobą ustalamy, co jest najważniejszą cechą Twojego produktu, co mniej ważną, a co jest najmniej istotne.


3. Opracowujemy odpowiednią szatę graficzną.

Nie będziemy Cię czarować, że ludzie przyglądają się całymi godzinami opakowaniom w sklepach. Nie znaczy to jednak, że nie zwracają na nie uwagi. Dlatego atrakcyjna i wyróżniająca szata graficzna jest kluczowa dla przyciągnięcia wzroku klientów.


Ponad 60% klientów deklaruje, że opakowanie jest dla nich ważne lub bardzo ważne podczas podejmowania decyzji o zakupie*

Liczba ta nieustannie rośnie.

*źrodło TNS OBOP

Co dobrego zrobiliśmy dla naszych klientów?

https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2023/02/opakowanie-farmaceutyczne-hepafit-slim-wegafarm.jpg

Wegafarm – projektowanie opakowań suplementów diety

Branża:
Leki i suplementy diety
Zobacz projekt
https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2023/02/jan-niezbedny-projektowanie-opakowan-agd.jpg

Jan Niezbędny – projekty opakowań

Branża:
Chemia gospodarcza
Zobacz projekt
https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2023/01/gardimax-baner-1.jpg

Gardimax – odświeżenie opakowań

Branża:
Leki i suplementy diety
Zobacz projekt
https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2023/10/agencja-reklamowa-etykiety-na-alkohol-paprocky.jpg

Paprocky – Single Malt Whisky

Branża:
Alkohole
Zobacz projekt

Chcesz porozmawiać o swoich nowych opakowaniach?

Napisz do nas!

Opowiedz nam o swoim produkcie. W jakim jesteś punkcie i co dokładnie chcesz osiągnąć? Kto jest Twoją konkurencją? Kto jest Twoim targetem?

Możesz użyć formularza obok, lub przesłać wiadomość na kontakt@kolkoikrzyzyk.pl. Możesz też zadzwonić: 531 622 899

    W Kółko i krzyżyk projektujemy rozpoznawalne marki, które podbijają serca klientów.

    Rozumiemy wagę komunikatów pojawiających się na opakowaniach. Wiemy jak zachęcić klientów do kupienia twojego produktu. Zobacz jak działamy, krok po kroku.

    szukamy tego co cie wyroznia

    1. Szukamy tego, co Cię wyróżnia

    Przyglądamy się Twojej konkurencji, kategorii produktowej, półce sklepowej. Zarówno w Polsce jak i zagranicą. Analizujemy Twój produkt, jego cechy charakterystyczne, silne i słabe strony. Szukamy tego, co Cię odróżnia.

    Działamy według metody Setha Goodina – umieszczając Twój produkt na osi X-Y i dobierając odpowiednie parametry. Nie poruszamy się tu wśród prostych podziałów tani-drogi, niskiej jakości-wysokiej jakości. Dobrze przemyślane produkty zawsze znajdą swoich odbiorców. Naszą rolą jest właśnie znalezienie Twoich idealnych klientów.

    Tanie produkty nie muszą wygrywać tylko ceną. Mogą kusić łatwą dostępnością, szerokim spektrum zastosowań, mogą czasem być przeznaczone do prostszych zadań. A drogie produkty nie muszą stawiać tylko na swoją jakość. Być może Twoim atutem jest superszybki czas dostawy, etycznie pozyskiwane składniki czy nacisk na ekologię. Przyjrzymy się temu, które aspekty warto promować i my pomożemy Ci je określić!

    Wyznaczamy plan działania

    2. Wyznaczamy plan działania

    Klienci szukają produktu na półce sklepowej tylko do momentu znalezienia opakowania, które wzbudzi ich zaufanie. Dlatego przed rozpoczęciem projektowania zawsze określamy, do kogo kierujesz swój produkt i dobieramy język, który najskuteczniej przekona ich do zakupu. Zarówno jeśli chodzi o słowa jak i język wizualny, czyli grafikę. Dzięki temu potrafimy przekonać jak najwięcej osób do zakupu właśnie Twojego produktu.

    Ustalamy też z Tobą hierarchię informacji na opakowaniu. Czy najważniejsze jest logo producenta, nazwa produktu, a może apetyczna wizualizacja tego, co jest w środku? Odpowiedź zależy od Twoich celów biznesowych.

    Jeśli planujesz serię produktów, to od razu ustalimy system projektowy, który będzie potem można rozwijać o kolejne produkty, by wszystko wyglądało spójnie i atrakcyjnie.

    Mówimy to, co Twój klient chce usłyszeć

    3. Mówimy to, co Twój klient chce usłyszeć

    Jedno z podstawowych praw marketingu brzmi: mów klientowi o nim i o jego potrzebach, a nie sobie. Tak też robimy my podczas rozmów z Tobą. koncentrujemy się na tym, czego Ty potrzebujesz.

    I to radzimy Tobie. Niech Twoje opakowanie od razu mówi do klienta to, co jest dla niego najważniejsze. Czasem będzie to po prostu nazwa produktu, lub jego zastosowanie, innym razem będzie to obietnica korzyści.

    Zawsze podchodzimy do sprawy racjonalnie. Jeśli sprzedajesz produkt dla praktycznych ludzi, nie będziemy ich mamić kwiecistymi słowami, lecz pokażemy im konkrety. A gdy chcesz dotrzeć do wyrafinowanego odbiorcy, to uwiedziemy go subtelnym obrazem i pięknie dobranym słowem.

    Mówimy tylko tyle, ile trzeba

    4. Mówimy tylko tyle, ile trzeba

    Każdy kto ma dziecko, ten wie, że jak się do niego mówi za długo, to ono się wyłącza. Przestaje słuchać. Twoi klienci mają tak samo.

    Zamiast więc gadać do nich godzinami o wszystkich zaletach Twojego produktu, skupiamy się na esencji. Jednej-dwóch cechach, które klient ma zapamiętać. Konkret. Dzięki temu mamy pewność, że kontrolujemy przekaz, który odbiorcy odczytają. Zbyt duża ilość treści kończy się tym, że każdy klient przeczyta co innego. A naszym celem jest taki projekt opakowania, który zbuduje w ich głowach spójny obraz Twojej marki.

    Nie każde opakowanie musi być minimalistyczne, ale każde opakowanie powinno być zwięzłe jeśli chodzi o treści. Rozwadnianie przekazu to najszybsza droga do znudzenia odbiorcy i utraty jego uwagi. My zaś zajmujemy się przekonywaniem klientów do wyboru właśnie Twojego produktu.

    Dobry projekt opakowania pozwoli Ci oszczędzić na reklamie.

    Projektowanie opakowań ma właśnie taki cel: zbudować silny wizerunek Twojej marki w głowach klientów. Badania dowodzą, że dobre opakowanie jest ponad dwa razy ważniejsze niż reklama!* Jest nawet ważniejsze niż opinie znajomych.
    Dlatego wiemy, że tworząc jak najlepsze opakowania pomagamy naszym klientom oszczędzić znaczne środki na reklamie. Albo znacznie zwiększyć grono odbiorców. Nie bez powodu mówi się, że opakowanie jest cichym sprzedawcą. Nasz cichy sprzedawca podszepnie klientom dokładnie to, co trzeba, by sięgnęli po Twój produkt.

    *Żródło: TNS OBOP

    “Czas potrzebny na przygotowanie projektów oceniamy jako idealny. Zawsze szybka reakcja i pomoc w sytuacjach z bardzo napiętym timingiem. Doceniamy profesjonalizm, kulturę współpracy, zaangażowanie, rozumienie ‘briefu bez briefu’. Ta współpraca jest dla mnie przyjemnością.“

    Dariusz Kaźmierczyk – Brand Manager JNT GROUP

    Wzmocnisz swoją
    markę.

    Dobre opakowanie budzi w klientach zaufanie i pewność, że wewnątrz znajduje się produkt dobrej jakości. Dlatego producenci nie mogą sobie pozwolić na to, by cały ich wysiłek
    związany z produkcją doskonałego produktu, jego marketingiem i reklamą poszedł na marne.
    A jednak zdarza się, że dobre produkty czasem przegrywają z gorszymi. Dzieje się tak wtedy, gdy opakowania nie budzą zaufania u klientów.

    Zaufanie to
    podstawa.

    Dlatego kładziemy ogromny nacisk na to, by projektowane przez nas opakowania zachęcały klientów, mówiły do nich właściwym językiem. Przekonywały, a nie okłamywały. Bo chcemy byś zbudował z nimi trwałą relację.
    Wtedy wiemy, że nasze projekty przyniosą Wam zysk!

    Chcesz odświeżyć swoje dotychczasowe opakowania?

    To naturalne, że po kilku latach obecności na rynku większość produktów potrzebuje choćby drobnego liftingu. Taki czas pozwala Ci na otrzymanie informacji zwrotnej od Twoich klientów i handlowców. Wiesz już co działa, a czego brakuje.

    Jest to więc idealny moment na tchnięcie nowego życia w Twój produkt i poszukanie nowych klientów. Taka zmiana sygnalizuje również, że Twoja marka żyje i idzie z duchem czasu.

    Napisz kilka słów na temat swojego projektu, tego w jakim jesteś punkcie i co dokładnie chcesz osiągnąć. Możesz użyć formularza obok, lub przesłać wiadomość na kontakt@kolkoikrzyzyk.pl. Możesz też zadzwonić: 531 622 899

      Chcesz wiedzieć więcej o projektowaniu opakowań?


      Poczytaj nasze teksty. Oto solidna pigułka wiedzy – starannie wybrane artykuły na temat projektowania opakowań i tworzenia silnych marek.

      Projektowanie opakowan artykul o projektowaniu opakowan

      Odświeżanie opakowań. Jak to zrobić, by nie stracić klientów?

      Masz już produkt, ale chciałbyś odświeżyć jego opakowanie? Dowiedz się co musisz wziąć pod uwagę, by ta inwestycja przyniosła zyski, a nie straty. Czytaj dalej…

      Projektowanie opakowan artykul budowanie persony

      Budowanie persony. Jak zbudować personę i do czego jej użyć w marketingu?

      Dowiedz się jak wykorzystać potężne narzędzie pozwalające na wyjście naprzeciw wymaganiom klientów i odpowiedzieć na ich pragnienia i potrzeby. Czytaj dalej…

      Projektowanie opakowan jakie sa uszlachetnienia w druku

      Jakie są uszlachetnienia w druku opakowań?

      Kompendium wiedzy na temat uszlachetnień w druku opakowań. Wszystko, co musisz wiedzieć na ten temat. Najpopularniejsze sposoby opisane przystępnym językiem. Czytaj dalej…


      Projektowanie-opakowan-artykul-7-cech-dobrego-opakowania

      7 cech dobrego opakowania

      Z tego artykułu dowiesz się, jakie są cechy dobrego opakowania. Idealny wstęp dla wszystkich dopiero zaczynających swoją przygodę z projektowaniem opakowań. Podstawowa wiedza. Czytaj dalej…

      Projektowanie opakowan artykul o trendach w opakowaniach

      Trendy w projektowaniu opakowań

      Poznaj najnowsze trendy w opakowaniach. Zobacz na co warto zwrócić uwagę w najbliższym czasie i co będzie istotne dla twoich klientów. Czytaj dalej…

      Projektowanie opakowan baner poczytaj wiecej o projektowaniu opakowan artykul 6

      Dlaczego niektóre opakowania nie sprzedają produktów?

      Dlaczego większość opakowań w sklepie mijasz bez zastanowienia, nie zwracając na nie nawet najmniejszej uwagi? Czytaj dalej…

      Ile czasu trwa zaprojektowanie
      opakowania?

      Zazwyczaj pierwsze projekty przedstawiamy w ciągu 10 dni roboczych. Zadzwoń lub napisz do nas, a zaczniemy już dzisiaj!
      kontakt@kolkikrzyzyk.pl
      +48 531 622 899

      Lubimy dzielić się wiedzą związaną z projektowaniem

      Oto kilka treści z naszego bloga.

      Zróbmy razem coś dobrego!

      Zamów bezpłatną wycenę.