Projektowanie materiałów reklamowych
Materiały reklamowe
Nawet najlepszy produkt nie sprzeda się, jeśli nikomu o nim nie opowiesz.
Katalogi, reklamy prasowe, materiały POS, roll-upy, ulotki, wobblery, plakaty i wszystkie inne rzeczy możesz zamówić u nas. Projektujemy wszystko, co można wydrukować.
Potrzebujesz świetnych materiałów marketingowych, które
rozreklamują Twoje produkty?
Szukasz firmy, która podpowie Ci jakich komunikatów użyć? Jak poukładać treści w katalogu? Czego nie robić?
Potrzebujesz agencji, która będzie z Tobą szczerze rozmawiać, słuchać i doradzać?
Jeśli na przynajmniej jedno z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to znaczy, że trafiłeś we właściwe miejsce.
Co dokładnie możemy dla Ciebie zaprojektować?
Lista jest długa, podzieliliśmy ją na 3 części.
Publikacje
1. Katalogi, broszury, foldery, prezentacje, slajdy. Wiemy jak to robić i podzielimy się tą wiedzą z Tobą. Mamy patent na to, w jaki sposób podejść do tworzenia tych publikacji, by całość przeszła sprawnie i zaowocowała świetnym efektem! Powiemy Ci jak zaplanować te publikacje, by przyniosły odpowiedni efekt.
Materiały POS
2. Wszelkiej maści materiały reklamowe i promocyjne umieszczane w punktach sprzedaży (stąd nazwa Point Of Sale materials). Ich celem jest przyciąganie uwagi i zachęcanie klientów do zakupu. Mogą to być plakaty, banery, stojaki, shelflinery, wobblery, ulotki, naklejki i wiele innych.
Pozostałe
3. Reklamy prasowe, ścianki, elementy wystroju stoiska, roll-upy, wizytówki, potykacze, prezentery, karty menu, cenniki i wiele innych rzeczy. Jeśli chcesz coś zaprojektować – po prostu do nas napisz. Jeśli chcesz jakoś zareklamować swoją markę, ale nie wiesz jak – pomożemy Ci w wyborze najlepszych środków.
Prawda jest taka, że nikt nie zwraca uwagi na reklamy. Ludzie zwracają uwagę na to, co ich interesuje. I czasem zdarza się tak, że są to reklamy.
Howard Luck Gossage
Co dobrego zrobiliśmy dla naszych klientów?
Zaprojektujemy dla Ciebie materiały reklamowe dopasowane do Twoich potrzeb i celów.
Zobacz jak działamy, krok po kroku.
1. Nie klikamy na oślep
Zanim przystąpimy do projektowania, ustalimy z Tobą cel jaki stawiasz przed danym projektem. Bez względu na to czy jest to katalog, prezentacja, slajdy na konferencję, czy stojący w sklepie stand. Rozmawiamy z Tobą o tym, czy chodzi o zwiększenie świadomości marki, aktywizację dotychczasowych klientów, pozyskanie nowych? Czy potrzebny jest Ci katalog sprzedażowy dla handlowców, czy raczej myślisz o katalogu wizerunkowym, dla jeszcze niezdecydowanych klientów. W pierwszym przypadku katalogi są zazwyczaj naszpikowane danymi technicznymi, EANami, wymiarami, wagą etc. W drugim przypadku chodzi o skuszenie klienta i zbudowanie w nim potrzeby posiadania tego, co oferujesz.
Takie podejście do projektu pozwala nam finalnie uzyskać kreacje spełniające stawiane przed nimi cele. Nie chodzi Ci przecież o wydrukowanie ulotek, lecz o pozyskanie nowych klientów, lub ułatwienie składania zamówień, prawda?
2. Kompleksowa obsługa
Nie musisz szukać kilku firm do wykonania jednego projektu. Jeśli potrzebujesz, możemy pomóc Ci zredagować teksty, ułożyć makietę katalogu, dokonać retuszu zdjęć, a także dostarczyć gotowe wydruki prosto do Twojego biura.
Od lat współpracujemy z drukarniami, co oznacza, że mamy agencyjne zniżki. Dzięki temu możemy Ci zaoferować druk w sprawdzonej drukarni, w atrakcyjnej cenie.
Jeśli zaś potrzebujesz wykonać packshoty swoich produktów, to również Ci pomożemy.
Dobre materiały reklamowe pozwolą Ci oszczędzić krocie.
Druk materiałów reklamowych kosztuje tyle samo, bez względu na to czy będą skuteczne, czy nie. Jednak stopa zwrotu jest zupełnie inna. Możesz wydrukować tysiące katalogów, rozesłać je po klientach i siedzieć przy telefonie, bezczynnie czekając na jakikolwiek kontakt.
Ale możesz też włożyć nieco więcej czasu w projekt świetnych materiałów reklamowych, by potem nie móc się opędzić od zamówień i przebierać w klientach, odrzucając tych najmniej rokujących. Brzmi kusząco?
„Jakość projektów stoi na najwyższym poziomie, w zgodzie z najnowszymi trendami, zgodnie z ustaleniami na etapie briefu. Szczególnie doceniamy otwartość, umiejętność słuchania, wysoki poziom kontaktu zarówno przez mail, jak i telefon. Dziękujemy za współpracę.”
Jakub Olszewski – właściciel marki Oh!
Skontaktuj się z nami!
Chcesz wiedzieć więcej o projektowaniu wizerunku marki?
Poczytaj nasze artykuły. Oto solidna pigułka wiedzy – starannie wybrane artykuły na temat tworzenia silnych marek.
Jak sprawić, by klienci nie zapomnieli naszej marki?
Im więcej bodźców obok nas, tym większa pojawia się wewnątrz nas potrzeba wyciszenia i ograniczenia komunikatów, które do nas docierają. Czytaj dalej…
Jak zbudować personę i do czego jej użyć w marketingu?
Dowiedz się jak wykorzystać potężne narzędzie pozwalające na wyjście naprzeciw wymaganiom klientów i odpowiedzieć na ich pragnienia i potrzeby. Czytaj dalej…
Jakie są uszlachetnienia w druku etykiet?
Kompendium wiedzy na temat uszlachetnień w druku etykiet. Wszystko, co musisz wiedzieć na ten temat. Najpopularniejsze sposoby opisane przystępnym językiem. Czytaj dalej…
Jak wystartować z nową marką?
Start nowej marki to moment niepewności dla wielu producentów. Pojawia się wiele pytań, na które jeszcze nie ma odpowiedzi. Dowiedz się, co wziąć pod uwagę. Czytaj dalej…
Inspiracja płynąca z opakowań – ciekawe opakowania kosmetyków
Na rynku nieustannie pojawiają się nowe produkty. Jest ich tak dużo, że z łatwością można pominąć wartościowe perełki, nawet jeśli staramy się być na czasie. Czytaj dalej…
44 nowoczesne etykiety na wino
Zobacz co ciekawego prezentują sobą nowoczesne etykiety na wino i zainspiruj się. Oto przegląd najciekawszych etykiet. Czytaj dalej…
Projektowanie katalogów
Im większa jest Twoja oferta produktowa, tym bardziej odczuwasz potrzebę zebrania tego w jednym miejscu, by móc zaprezentować klientom, prawda? Zróbmy więc tak: my pomożemy Ci to wszystko sensownie i kusząco zaprezentować, a Ty zajmiesz się produkowaniem coraz lepszych produktów i ich sprzedawaniem. Co Ty na to?
Materiały POS
Według wielu badań większość decyzji zakupowych jest podejmowana w sklepie. Co znaczy, że stosując odpowiednie materiały POS (Point Of Sale) możesz dotrzeć do wielu nowych lub niezdecydowanych klientów. Wystarczy, że im się pokażesz. Czy to będzie stand produktowy, plakat mówiący o nowej, ciekawej promocji, czy jakaś inna forma dotarcia do klienta. Doradzimy Ci jakie formy najlepiej sprawdzą się w przypadku Twoich celów biznesowych.
Ile czasu trwa projektowanie
materiałów reklamowych?
Zazwyczaj pierwsze projekty przedstawiamy w ciągu 10 dni roboczych. Zadzwoń lub napisz do nas, a zaczniemy omawiać najlepszą strategię dla Ciebie!
kontakt@kolkikrzyzyk.pl
+48 531 622 899
Lubimy dzielić się wiedzą związaną z projektowaniem
Oto kilka treści z naszego bloga.
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.