Branding
Identyfikacja wizualna
Twoja identyfikacja to nie Twoje logo.
To wszystkie komunikaty, które kierujesz zarówno na zewnątrz jak i w środku firmy. Stworzymy dla Ciebie atrakcyjny, profesjonalny i przejrzysty wizerunek, który sprawi, że klienci z przyjemnością Ci zaufają i pójdą za Tobą w ogień.
Potrzebujesz identyfikacji wizualnej, która
sprawi, że rozpoznawalność Twojej marki będzie
coraz większa?
Szukasz biznesowego partnera, który wysłucha Twoich potrzeb i
skupi się na Twoim brandzie, jego sednie i przekazie?
Potrzebujesz agencji, która będzie z Tobą szczerze rozmawiać, słuchać i doradzać?
Jeśli na przynajmniej jedno z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to znaczy, że trafiłeś we właściwe miejsce.
Jakie jest nasze rozwiązanie?
Poznaj naszą sprawdzoną metodę.
Efekt aureoli
1. Twoi klienci wyciągają prosty wniosek. Atrakcyjny wizerunek firmy oznacza zazwyczaj wysoką jakość. Nazywamy to efektem aureoli. Ludzie podświadomie uznają, że jeśli ktoś włożył wysiłek w stworzenie profesjonalnego wizerunku swojej marki, to włożył też ten wysiłek w stworzenie świetnego produktu.
Efekt substytucji
2. Twoi klienci szukają firmy, która spełni ich oczekiwania. Jeśli nie wiedzą po czym poznać, czy to własnie Twoja firma jest „tym”, oceniają tak jak mogą. Na podstawie tego co widzą. Nazywamy to efektem substytucji. Mózg klienta podkłada jakieś informacje w miejsce tych, którym mu brakuje.
Efekt doświadczeń
3. Jeśli więc mówisz o tym, że Twoja firma jest nowoczesna, ale Twój wizerunek wygląda jak sprzed 30 lat, to klient Ci po prostu nie uwierzy. Dlatego dobieramy takie środki wyrazu, które są spójne z tym co robisz, jak to robisz i jak o tym mówisz. W efekcie tworzymy dla Ciebie rozpoznawalny i spójny wizerunek!
Prostota jest najwyższą formą wyrafinowania
Leonardo da Vinci
Co dobrego zrobiliśmy dla naszych klientów?
W Kółko i krzyżyk projektujemy rozpoznawalne marki, które podbijają serca klientów.
Pomożemy Twojej marce wyróżnić się na rynku poprzez stworzenie spójnego wizerunku. Jest to ważne narzędzie marketingowe, które pozwala na budowanie pozytywnego wizerunku firmy i zwiększenie jej rozpoznawalności. Zobacz jak działamy, krok po kroku.
1. Szukamy Twojej tożsamości
Przed rozpoczęciem prac nad identyfikacją wizualną Twojej marki, dokładnie analizujemy rynek, aby stworzyć spójną strategię brandingową, która będzie odpowiadać Twoim potrzebom i przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności Twojej marki. Badamy trendy, preferencje i zachowania konsumentów. A także analizujemy działań konkurencji, aby uniknąć popełnienia błędów i zaproponować coś nowego, co przyciągnie uwagę klientów.
Identyfikacja wizualna jest niezwykle ważna, ponieważ to właśnie Twój wizerunek stanowi podstawę budowania rozpoznawalności Twojej marki. To on przyciąga uwagę klientów i pozostaje w ich świadomości na dłużej. Dlatego tak istotne jest, aby ten wizerunek był spójny, jednoznaczny i przyciągający uwagę.
W efekcie otrzymujesz od nas identyfikację wizualną dopasowaną do Twojej marki i wartości. Taką, która jasno i dumnie mówi „To właśnie my!„
2. Dlaczego identyfikacja wizualna jest tak istotna dla Twojej marki?
Identyfikacja wizualna marki to nie tylko sposób na wyróżnienie się na rynku, ale również skuteczna metoda pozyskiwania klientów. Dobrze zaprojektowane logo, kolorystyka, czcionka, język komunikacji i ogólny styl wizualny pozwalają na łatwe rozpoznawanie Twojej marki, co buduje świadomość i lojalność klientów.
Przemyślana identyfikacja wizualna pozwala na wykreowanie spójnego i konsekwentnego wizerunku marki, który buduje zaufanie klientów i zwiększa ich pozytywne emocje. Dzięki temu marka staje się bardziej atrakcyjna i pożądana, co przekłada się na zwiększenie liczby klientów. Klienci chętniej wybierają marki, które są łatwo rozpoznawalne i kojarzą się z wartościami, które cenią.
3. Dlaczego warto zainwestować w identyfikację wizualną?
Jeśli chcesz wyróżnić się na rynku i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, warto zainwestować w odpowiednią identyfikację wizualną Twojej firmy. Dobra identyfikacja wizualna przyciągają uwagę klientów i pozwalają na łatwe rozpoznawanie marki. Dzięki temu Twoja firma będzie bardziej rozpoznawalna, co z kolei przekłada się na zwiększenie zasięgu i zainteresowania.
Warto również pamiętać, że odświeżenie identyfikacji wizualnej może pomóc Twojej firmie w rebrandingu. Często zdarza się, że po pewnym czasie marka potrzebuje odświeżenia, aby nadążyć za zmieniającymi się trendami i oczekiwaniami klientów. Przemyślana identyfikacja wizualna może pomóc w odświeżeniu marki, zwiększeniu jej atrakcyjności i dostosowaniu do bieżących trendów. Wszystko to przyczyni się do zwiększenia zainteresowania Twoją firmą oraz pozyskania nowych klientów, co przekłada się na wzrost przychodów i zysków.
Dobry projekt identyfikacji wizualnej pozwoli Ci oszczędzić na reklamie.
Identyfikacja wizualna to nie tylko kwestia estetyczna, ale również najważniejszy element budowania marki. Czytelny i spójny wizerunek marki pozwoli Ci zaoszczędzić krocie na reklamie. Dlatego wiemy, że projektując dobrą identyfikację wizualną, pomagamy naszym klientom oszczędzić na reklamie i zarazem znacznie zwiększyć grono odbiorców.
„Szczególnie doceniamy jakość projektów, które oceniamy na 9,5/10. Czas potrzebny na przygotowanie projektów spełnia nasze oczekiwania, a na pewno już w przypadku projektów pilnych.
Dlatego nie korzystamy z usług innych studiów graficznych.„
Damian Pilich – CEO Allium Pharma
Skontaktuj się z nami!
Chcesz wiedzieć więcej o projektowaniu wizerunku marki?
Poczytaj nasze artykuły. Oto solidna pigułka wiedzy – starannie wybrane artykuły na temat tworzenia silnych marek.
Jak sprawić, by klienci nie zapomnieli naszej marki?
Im więcej bodźców obok nas, tym większa pojawia się wewnątrz nas potrzeba wyciszenia i ograniczenia komunikatów, które do nas docierają. Czytaj dalej…
Jak zbudować personę i do czego jej użyć w marketingu?
Dowiedz się jak wykorzystać potężne narzędzie pozwalające na wyjście naprzeciw wymaganiom klientów i odpowiedzieć na ich pragnienia i potrzeby. Czytaj dalej…
Jakie są uszlachetnienia w druku etykiet?
Kompendium wiedzy na temat uszlachetnień w druku etykiet. Wszystko, co musisz wiedzieć na ten temat. Najpopularniejsze sposoby opisane przystępnym językiem. Czytaj dalej…
Jak wystartować z nową marką?
Start nowej marki to moment niepewności dla wielu producentów. Pojawia się wiele pytań, na które jeszcze nie ma odpowiedzi. Dowiedz się, co wziąć pod uwagę. Czytaj dalej…
Inspiracja płynąca z opakowań – ciekawe opakowania kosmetyków
Na rynku nieustannie pojawiają się nowe produkty. Jest ich tak dużo, że z łatwością można pominąć wartościowe perełki, nawet jeśli staramy się być na czasie. Czytaj dalej…
44 nowoczesne etykiety na wino
Zobacz co ciekawego prezentują sobą nowoczesne etykiety na wino i zainspiruj się. Oto przegląd najciekawszych etykiet. Czytaj dalej…
Refreshing, czyli odświeżenie
etykiet
Każdy produkt, który jest długo na rynku, wymaga odświeżenia wyglądu etykiet. Musi ono być dokładnie zaprojektowane przez zespół ekspertów, którzy wiedzą, jak zachęcić klientów do ponownego zakupu i wzbudzić w nich entuzjazm. W Kółko i Krzyżyk zajmujemy się przywracaniem blasku Twoich produktów oraz sprawiamy, że marki zyskują nowe życie i dodatkowych odbiorców!
Spójna seria produktów
Jeśli chcesz rozwijać swoją ofertę i wprowadzać na rynek nowe produkty z różnymi smakami, zapachami lub zastosowaniami, to my możemy Ci w tym pomóc. Oferujemy korzystne rabaty przy projektowaniu kolejnych opakowań, gdy zamawiasz u nas całą serię produktów. Wiemy, że Twoje potrzeby nie kończą się na pojedynczej etykiecie i chcemy Cię wspierać w rozwijaniu Twojego biznesu.
Nowe produkty w
dotychczasowej serii
Jeśli potrzebujesz szybko i bezproblemowo wprowadzić nowe produkty do swojej linii, to jesteś we właściwym miejscu. Rozszerzamy istniejące serie produktów, dodając do nich nowe, spójne i estetycznie dopasowane do całości etykiety. Możemy również stworzyć dla Ciebie zupełnie nowe submarki, które będą wyróżniać się na tle Twojego głównego brandu.
Logo produktu
Nie każdy produkt musi mieć własne, niepowtarzalne i ciekawe
logo, ale każdemu produktowi takie logo znacznie pomoże
zaistnieć w świadomości klienta. Pomyśl tylko o logo Coca-Coli,
Pepsi, czy Liptona. Czy marki te mogłyby funkcjonować bez logo?
Jasne. Czy odniosłyby równie wielki sukces? Z pewnością nie.
Dlatego nie tylko projektujemy logo produktu, ale także tworzymy
niebanalne nazwy.
Ile czasu trwa zaprojektowanie
identyfikacji wizualnej?
Zazwyczaj pierwsze projekty przedstawiamy w ciągu 20 dni roboczych. Zadzwoń lub napisz do nas, a zaczniemy już dzisiaj!
kontakt@kolkikrzyzyk.pl
+48 531 622 899
Co otrzymasz w cenie?
Starannie przemyślany i zaplanowany projekt.
Taki, który nie funkcjonuje w oderwaniu od rynku, lecz jest jego nową, ważną częścią. Nie tworzymy nic na hurra.
Wiemy, że każda jedna godzina poświęcona na analizę projektu to później jeden dzień zaoszczędzony na jego wdrażaniu.
Kilka różniących się od siebie propozycji do wyboru.
Nie za dużo, nie za mało. Dokładnie tyle, byś mógł komfortowo wybrać spośród kilku ciekawych pomysłów, ale nie tyle, byś nad wyborem spędził trzy tygodnie.
Ponieważ szanujemy Twój czas, sami dokonujemy wstępnej selekcji pomysłów, pokazując ci tylko te najlepsze.
Komplet spójnych, apetycznych wizualizacji
Które sprawdzą się w każdych warunkach. Zarówno na stronie internetowej jak i na billboardzie. Dzięki nim wszystkie Twoje materiały będą wyglądać spójnie i profesjonalnie.
Jeśli trzeba, wykonujemy ich zdjęcia, dokonujemy retuszu, nasycamy kolory. Wszystko po to, by jak najkorzystniej zaprezentować Twój produkt!
Pliki do druku.
Przekazanie praw autorskich oraz wsparcie techniczne w kontaktach z drukarnią. Możesz na nas liczyć w każdej sytuacji!
Bez dodatkowych opłat otrzymasz także archiwizację swoich plików na naszych dyskach przez 24 miesiące!
Dodatkowo możesz zamówić pliki otwarte.
Jeśli potrzebujesz, to zawsze możesz dodatkowo zamówić pliki otwarte, by móc samodzielnie edytować swoje projekty. Nie polecamy takiej opcji, ale jeśli taka jest Twoja potrzeba, to oferujemy taką możliwość.
Lubimy dzielić się wiedzą związaną z projektowaniem
Oto kilka treści z naszego bloga.
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.