Branding

Branding

 

Znajdujemy w markach prawdziwe i długotrwałe wartości. Nie stawiamy na ulotne trendy i przemijające mody.

 

Dbamy o to, by Twój branding przekazywał kluczowe cechy Twojej marki. Dzięki temu wiemy, że przyciągniemy do Ciebie odpowiednich klientów i spełnimy Twoje założenia strategiczne.
Branding produktu
– Planujesz wprowadzić na rynek nową markę?
– Chcesz tchnąć nowe życie w swój obecny brand?
– Czujesz, że Twój wizerunek nie komunikuje w wystarczający sposób zalet tego, co oferujesz klientom?
– Potrzebujesz odróżnić się od konkurencji i przekonać klientów, by wybrali właśnie Ciebie?

Jeśli na przynajmniej jedno z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to znaczy, że jesteś we właściwym miejscu.

Dbamy o to, by Twój branding przekazywał kluczowe cechy Twojej marki. Dzięki temu wiemy, że przyciągniemy do Ciebie odpowiednich klientów i spełnimy Twoje założenia strategiczne.

Wybierz czego potrzebujesz (lub czytaj dalej, by dowiedzieć się jak możemy Ci pomóc)

Planuję wprowadzić na rynek nową markę

Potrzebuję odświeżyć lub zmienić moją obecną markę

Branding produktu Paprocky

W Polsce jest już ponad 2 mln firm.

I każdego dnia powstają kolejne. Oznacza to, że o uwagę odbiorców walczy coraz więcej marek. A wygrają tylko te, które silnie zakorzenią się w świadomości klientów.

Gdy różnice pomiędzy produktami nie są duże, to branding jest tym, co sprawia, że jedne marki odnoszą sukces, a inne znikają z rynku.

Co daje dobry branding?

Najkrócej mówiąc, branding ma bezpośrednie przełożenie na pieniądze. Ale to bardzo ogólne stwierdzenie. Co więc składa się na te pieniądze?

Większa rozpoznawalność marki


Dobrze poprowadzony branding będzie na każdym kroku opowiadał o wartościach Twojej marki i akcentował korzyści dla Twoich klientów. Im jesteś bardziej spójny, tym łatwiej klienci Cię zapamiętają. Lubimy piosenki, które już znamy, prawda?

Wzrost udziałów w rynku


Większa rozpoznawalność oznacza większy udział w rynku. Im lepiej klienci znają Twoją markę, tym łatwiej przyjdzie im zaufać Tobie i kupić od Ciebie. Spójny branding oznacza, że otrzymujesz większy zwrot z reklam, opakowań, ekspozycji w sklepach, czy uczestnictwa w targach.

Łatwiejsze odróżnienie od konkurencji


Nawet gdy to, co sprzedajesz, jest podobne do tego, co oferuje konkurencja, branding pomaga znaleźć i wydobyć na wierzch unikalne wyróżniki Twojej marki, które klienci szczerze docenią!

Branding jest wizualną odpowiedzią na pytanie “Dlaczego my?”.

Przyciągniecie utalentowanych ludzi


Wiele firm boryka się z problemem znalezienia odpowiednich pracowników. Łatwiej pracuje się dla ciekawych marek, niż tych, które są przestarzałe, nieinteresujące, zostały w tyle. Dobry branding przyciąga nie tylko klientów, ale i wartościowe talenty do Twojego zespołu.

Branding to kompleksowe działania budujące widoczność i rozpoznawalność Twojej marki. Pomożemy Ci w sposób skrojony na miarę. Nie musisz zamawiać kompleksowej usługi, jeśli wiele elementów masz już poukładanych.

Podczas spotkania online omówimy kondycję Twojej marki i podpowiemy, gdzie możemy służyć Ci naszą wiedzą i doświadczeniem.

Co dobrego zrobiliśmy dla naszych klientów?

https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2024/04/projektowanie-etykiet-oleju-delikatesowego-studio-kreatywne-kolko-i-krzyzyk.jpg

Delikatesowy – branding produktu

Branża:
Spożywcze
Zobacz projekt
https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2024/05/branding-produktu-portfolio-kolko-i-krzyzyk.jpg

Mykeos – smak Grecji

Branża:
Spożywcze
Zobacz projekt
https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2023/02/barmanska-gotowe-etykiety-komplet.jpg

Barmańska – odświeżenie etykiet

Branża:
Alkohole
Zobacz projekt
https://kolkoikrzyzyk.pl/app/uploads/2023/02/branding-kosmetykow-bambino-agencja.jpg

Bambino – branding produktu

Branża:
Dziecięce
Zobacz projekt

„Brand to suma tego, jak klienci postrzegają Twoją firmę lub produkt. Branding pozwala to postrzeganie kształtować.”

Ashley Friedlein

Jakimi narzędziami dysponujemy, by wesprzeć Twój branding?

Jak dobrze znasz swoją markę? Czy posiadasz uporządkowane informacje na jej temat? Wiesz jakie wartości wnosi ona do życia klientów? Marka to nie tylko elementy funkcjonalne takie jak smak, kolor, sposób działania. To także emocje, odczucia, spojrzenie na świat.

Warsztat brand Sprint pomoże Ci odkryć wszystkie te informacje, a nawet więcej:

szukamy tego co cie wyroznia

Plan na następne dziesięć lat (tzw. Road map)

Określenie 3 najważniejszych wartości marki

Określenie What-How-Why marki

3 główne grupy odbiorców

Unikatowe obietnice marki – 3 funkcjonalne i 3 emocjonalne

Suwaki osobowości

Mapę percepcji konkurencji

Analizę konkurencji

Punkty styku z klientem (sytuacje i potrzebne media)

Uporządkowana identyfikacja wizualna to element niezbędny, by klienci mogli Cię odróżnić od konkurencji. Identyfikacja Wizualna to wszystkie wizualne elementy Twojej marki. W szczególności są to:

Mówimy to, co Twój klient chce usłyszeć

Logo, kolorystyka i typografia

Opakowania i etykiety

Oferta handlowa

Strona www

Social media

Reklamy i materiały promocyjne

Twoje opakowania są kluczowym punktem stylu z klientami. To jest ten moment, gdy albo przyciągniesz ich wzrok, albo skierują swe oczy ku konkurencji.

Mamy dla Ciebie skrojony na miarę proces brandingu, który jest oparty na autorskiej metodzie dopasowania Twojej marki do idealnej grupy docelowej.

Dbamy o to, by Twoje opakowania były nie tylko estetyczne, ale również spełniały wszystkie strategiczne cele marki. Przyciągały odpowiednią grupę docelową i komunikowały najważniejsze wartości marki. Branże, dla których projektujemy:

Mówimy to, co Twój klient chce usłyszeć

FMCG

Alkohole

Farmacja i suplementy diety

Kosmetyki

Zabawki i artykuły dziecięce

AGD i RTV

Gry planszowe

„Branding to sztuka szukania wyróżników”

David Brier

Wciąż nie masz pewności, czy warto zadbać o spójny branding?

Oto jakie problemy pomoże Ci rozwiązać:

Klienci wybierają naszą konkurencję, chociaż to my mamy lepszy produkt

To naturalne, że klienci wybiorą tę firmę lub produkt, które wywrą na nich lepsze wrażenie. Zawsze powtarzamy, że branding pomoże Ci przyciągnąć klientów, a jakość Twoich produktów jest czynnikiem, który przekona ich do powrotu do Ciebie.

Nasze materiały marketingowe nie są spójne

Branding uporządkuje wszystkie Twoje działania wewnętrzne oraz zewnętrzne. Zadba o to, by komunikaty, które wysyłasz były spójne i konsekwentne. Dobry branding zaczyna się od poznania marki, jej celu i wartości, które są dla niej istotne.

Nasi klienci zbyt często kierują się ceną

Kiedy klienci nie widzą różnicy pomiędzy markami, to cena staje się najważniejszym elementem decydującym o wyborze. Dlatego branding w pierwszej kolejności skupia się na znalezieniu Twoich wyróżników, a następnie na ich pokazaniu. Brzmi prosto, ale osiągnięcie tej prostoty wymaga ogromnej ilości myślenia, doświadczenia, prób i błędów. Dlatego tak istotne jest, by towarzyszył Ci w tym zaufany partner. Taki jak my.

Każdy handlowiec ma inną ofertę, każda osoba z działu marketingu tworzy nieco inne posty na social media, każdy komunikat prasowy wygląda trochę inaczej. Tworzone przez nas materiały nie budują spójnego wizerunku naszej marki

Dzieje się tak, gdy każda osoba odpowiedzialna w firmie za komunikację (wewnętrzną lub zewnętrzną) tworzy swoje materiały według własnego poziomu znajomości obsługi programów graficznych. Wiele takich elementów może być z powodzeniem tworzonych wewnątrz firmy, pod warunkiem, że każda osoba korzysta z tych samych szablonów. To właśnie odpowiednie szablony są gwarancją spójności wszystkich komunikatów, które firma wypuszcza.

Nasi handlowcy mówią klientom kompletnie różne rzeczy, niż komunikuje nasz marketing

Dzieje się tak dlatego, że nie ustaliliście najważniejszych cech, zalet i wartości marki. Handlowiec opowiada klientowi o wysokiej jakości produktów i rewelacyjnej obsłudze posprzedażowej, a cały marketing od roku skupia się na proekologicznych rozwiązaniach? Spokojnie, mamy na to odpowiednio poukładane procesy 🙂

Ludzie tworzą relacje z innymi ludźmi. Jeśli Twoja marka będzie przystępna, klienci będą mogli nawiązać z nią więź.

Tylko marki dobrze osadzone w rzeczywistości i potrzebach klientów mają szansę chwycić ich za serca. Tylko przemyślane komunikaty będą podawane dalej. Tylko marki, które coś wnoszą do życia ludzi, są warte spontanicznych rozmów.
Dobry branding pozwoli Ci uwypuklić kluczowe komunikaty i wartości. Pokaże ludzką twarz Twojej marki i nawiąże nić porozumienia z Twoimi idealnymi klientami.

Dlatego opracowane przez nas kreacje pozwalają na realizację dalekosiężnych planów, bez tracenia czasu na nic nieznaczące rozpraszacze.

„Marka nie jest tym, co my mówimy klientom. Jest tym, co klienci mówią między sobą na nasz temat”

Scott Cook

Skontaktuj się z nami!

Chcesz porozmawiać o swojej strategii? Zastanawiasz sie, czy coś Ci da? Daj znać, a przeanalizujemy Twoje potrzeby i porozmawiamy czy warto wdrażać strategię w Twojej firmie. Możesz użyć formularza obok, lub przesłać wiadomość na kontakt@kolkoikrzyzyk.pl. Możesz też zadzwonić: 531 622 899

    Chcesz wiedzieć więcej o brandingu?


    Poczytaj nasze artykuły. Oto solidna pigułka wiedzy – starannie wybrane artykuły na temat tworzenia silnych marek.

    Jak sprawić, by klienci nie zapomnieli naszej marki?

    Jak sprawić, by klienci nie zapomnieli naszej marki?

    Im więcej bodźców obok nas, tym większa pojawia się wewnątrz nas potrzeba wyciszenia i ograniczenia komunikatów, które do nas docierają. Czytaj dalej…

    Projektowanie opakowan artykul budowanie persony

    Jak zbudować personę i do czego jej użyć w marketingu?

    Dowiedz się jak wykorzystać potężne narzędzie pozwalające na wyjście naprzeciw wymaganiom klientów i odpowiedzieć na ich pragnienia i potrzeby. Czytaj dalej…

    Projektowanie opakowan jakie sa uszlachetnienia w druku

    Jakie są uszlachetnienia w druku etykiet?

    Kompendium wiedzy na temat uszlachetnień w druku etykiet. Wszystko, co musisz wiedzieć na ten temat. Najpopularniejsze sposoby opisane przystępnym językiem. Czytaj dalej…


    Jak wystartować z nową marką?

    Jak wystartować z nową marką?

    Start nowej marki to moment niepewności dla wielu producentów. Pojawia się wiele pytań, na które jeszcze nie ma odpowiedzi. Dowiedz się, co wziąć pod uwagę. Czytaj dalej…

    Inspiracja płynąca z opakowań – ciekawe opakowania kosmetyków

    Na rynku nieustannie pojawiają się nowe produkty. Jest ich tak dużo, że z łatwością można pominąć wartościowe perełki, nawet jeśli staramy się być na czasie. Czytaj dalej…

    Projektowanie etykiet inspiracje artykuł

    44 nowoczesne etykiety na wino

    Zobacz co ciekawego prezentują sobą nowoczesne etykiety na wino i zainspiruj się. Oto przegląd najciekawszych etykiet. Czytaj dalej…

    Ile czasu trwa kompleksowy branding?

    Każda firma jest inna. Przed każdym z naszych klientów stoją trochę inne wyzwania. Każdy projekt jest inny. Czas ten należy liczyć w tygodniach albo miesiącach. W zależności od stopnia skomplikowania zadania, które stoi przed Tobą i nami. Napisz do nas już dziś, a doradzimy najlepsze i najbardziej optymalne działania dla Ciebie.
    kontakt@kolkikrzyzyk.pl
    +48 531 622 899

    Zróbmy razem coś dobrego!

    Zamów bezpłatną wycenę.