Projektowanie etykiet
Potrzebujesz projektu etykiety, który zainteresuje klientów i przekona ich do zakupu?
Jesteś we właściwym miejscu! Bezpiecznie przeprowadzimy Cię przez cały proces: od ustalenia Twoich celów biznesowych, grupy docelowej, mocnych stron produktu, aż po oddanie plików do druku i przygotowanie apetycznych wizualizacji Twojego produktu.
Potrzebujesz projektów etykiet, które
sprawią, że sprzedaż Twoich produktów będzie
coraz większa?
Szukasz studia, które wysłucha Twoich potrzeb i
skupi się na Twojej marce, jej esencji i przekazie?
Potrzebujesz agencji, która będzie z Tobą szczerze rozmawiać, słuchać i doradzać?
Jeśli na przynajmniej jedno z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to znaczy, że trafiłeś we właściwe miejsce.
Jakie jest nasze rozwiązanie?
Poznaj naszą sprawdzoną metodę.
Efekt aureoli
1. Twoi klienci wyciągają szybki wniosek. Atrakcyjna etykieta oznacza produkt wart zaufania. Nazywamy to efektem aureoli. Ludzie podświadomie uznają, że jeśli ktoś włożył wysiłek w stworzenie profesjonalnej etykiety, to włożył też ten wysiłek w stworzenie świetnego produktu. Pierwsze wrażenie w ponad 60% jest związane z wyglądem produktu.
Efekt substytucji
2. Twoi klienci szukają na półce produktu, który spełni ich oczekiwania. Jeśli nie wiedzą po czym poznać, czy jakiś produkt jest „tym”, oceniają tak jak mogą. Na podstawie tego co widzą i czytają na Twojej etykiecie. Nazywamy to efektem substytucji.
Dobrze zaprojektowane opakowanie, pozwoli Ci zostać zapamiętanym przez klientów.
Efekt doświadczeń
3. Wiemy jak mówić do klienta, by przekonać go do Twojego produktu. Wiemy co pokazać, by go zachęcić do zakupu. To nie są żadne sztuczki. Naszą rolą jest jasne pokazaniem klientom, dlaczego mogą Ci zaufać.
Wierzymy, że szczera relacja Twoja z Twoimi klientami jest najważniejsza. Bo szczerość pozwala na zbudowanie długotrwałych więzi.
5 sekund. Tyle mniej więcej czasu poświęca klient na podjęcie decyzji, gdy stoi przed półką sklepową
5 sekund na rzut oka na całą półkę sklepową. To Twoja szansa, na dotarcie do nowych klientów. Jeśli czujesz, że Twoje obecne etykiety nie wykorzystują należycie tej szansy, to czas to zmienić!
Co dobrego zrobiliśmy dla naszych klientów?
W Kółko i krzyżyk projektujemy rozpoznawalne marki, które podbijają serca klientów.
Rozumiemy wagę komunikatów pojawiających się na etykietach. Wiemy jak zachęcić klientów do kupienia twojego produktu. Zobacz jak działamy, krok po kroku.
1. Szukamy Twoich wyróżników
Analizujemy Twoją konkurencję, kategorię produktową oraz miejsce, w którym Twoje produkty będą sprzedawane, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Badamy Twoje produkty, ich cechy charakterystyczne, mocne i słabe strony. Szukamy tego, co wyróżnia Twoje produkty na tle konkurencji.
Wykorzystujemy metodę Setha Goodina, która polega na umieszczeniu Twojego produktu na osi X-Y i dostosowaniu odpowiednich parametrów, aby znaleźć Twoich idealnych klientów. Nie korzystamy z prostych podziałów na produkty tanie i drogie, czy też niskiej i wysokiej jakości. Dobrej jakości produkty zawsze znajdą swoją grupę odbiorców. Naszym zadaniem jest znalezienie klientów dla Twoich produktów.
Nie zawsze cena jest głównym kryterium wyboru produktu. Tanie produkty mogą przyciągać swoją łatwością dostępności, szerokim zastosowaniem lub prostotą wykonania. Natomiast drogie produkty niekoniecznie stawiają tylko na jakość. Może być to szybki czas dostawy, składniki pozyskiwane w sposób etyczny lub skupienie się na ekologii. Analizujemy te aspekty i pomagamy określić, które z nich warto promować.
2. Określamy to, co jest najważniejsze
Kiedy projektujemy etykiety produktów, musimy pamiętać, że klienci na sklepowej półce szukają tylko tych, które wydają się im godne zaufania. Dlatego przed rozpoczęciem pracy nad etykietą, musimy dokładnie zrozumieć, dla kogo jest przeznaczony produkt i jakie elementy wizualne i językowe są najbardziej skuteczne w przekonaniu klientów do zakupu. Odpowiednio dobrane słowa i grafiki pozwalają przekonać jak najwięcej osób do wyboru właśnie Twojego produktu, kosztem konkurencji.
Zwracamy też uwagę na hierarchię informacji na etykiecie. Czy najważniejsze jest logo producenta, nazwa produktu, czy może wizualizacja produktu? Odpowiedź na to pytanie zależy od celów biznesowych, które sobie stawiasz. Jeśli planujesz sprzedaż serii produktów, musimy ustalić system projektowy, który umożliwi późniejsze rozwijanie i utrzymanie spójności wyglądu etykiet wszystkich produktów. Pamiętajmy, że etykieta jest ważną częścią wizerunku Twojego produktu i powinna przyciągać uwagę klientów.
3. Mówimy tak, by przekonać Twojego klienta
W marketingu istnieje zasada, że powinniśmy mówić o klientach i ich potrzebach, a nie o sobie. My również kierujemy się tą zasadą podczas projektowania etykiet. Stawiamy na to, co jest dla Twojego klienta najważniejsze i podpowiadamy, jak to pokazać na opakowaniu.
Nasze podejście jest elastyczne. Jeśli Twój produkt jest skierowany do ludzi praktycznych, nie będziemy używać zbędnych, kwiecistych słów, ale skoncentrujemy się na konkretnych informacjach. Natomiast, jeśli chcesz przyciągnąć wyrafinowanych odbiorców, wykorzystamy subtelne obrazy i dopasowane słownictwo, by wzbudzić ich zainteresowanie.
Nieustannie myślimy o Twoim kliencie i o tym, jak przekonać go do zakupu Twojego produktu. Chcemy, aby Twoja etykieta była spójna z jego potrzebami i oczekiwaniami, dzięki czemu stanie się dla niego atrakcyjne i łatwe w zapamiętaniu.
4. Skupiamy się na najważniejszych informacjach
Projektując etykiety produktów, trzeba pamiętać, że klienci przestają słuchać, gdy przekaz jest zbyt długi i skomplikowany. Dlatego skupiamy się na najważniejszych cechach Twojego produktu, które są w stanie utkwić w pamięci konsumenta. Naszym celem jest zbudowanie spójnego obrazu Twojej marki, który będzie skutecznie przekonywał klientów do wyboru Twojego produktu.
Nie każda etykieta musi być bardzo prosta, ale każda powinna zawierać treści skondensowane do minimum. Zbyt duża ilość informacji może sprawić, że każdy klient zinterpretuje przekaz na swój sposób, co może prowadzić do nieporozumień lub braku zainteresowania. Dlatego dbamy o to, by przekaz był jednoznaczny i łatwy do zrozumienia, dzięki czemu przyciągamy uwagę i zainteresowanie Twoich klientów.
Dobry projekt etykiety pozwoli Ci oszczędzić na reklamie.
Projektowanie etykiet to nie tylko estetyka, ale również kluczowy element budowania Twojej marki i przyciągania klientów.
Według badań, dobre etykiety są ponad dwukrotnie ważniejsze niż reklama, a nawet opinie znajomych*. Dlatego wiemy, że projektując etykiety pomagamy Ci oszczędzić na reklamie i znacznie zwiększyć grono odbiorców.
Etykieta to cichy sprzedawca, który podpowiada klientowi by wybrał Twój produkt spośród innych. Dlatego stawiamy na projektowanie etykiet, które będą nie tylko estetyczne, ale także przyciągną uwagę klientów i zbudują silny wizerunek marki.
*Żródło: TNS OBOP
„Jakość projektów i ogólne zadowolenie ze współpracy oceniamy bardzo wysoko. Najbardziej podoba nam się profesjonalizm w podejściu do pracy oraz zwracanie uwagi na istotne szczegóły, często pomijane przez konkurencję”
Michał Świeca – CEO iCom Polska
Zwiększysz rozpoznawalność swojej marki
Jako producent doskonałego produktu wiesz, że cały Twój wysiłek może pójść na marne, jeśli Twoja etykieta nie wzbudzi zaufania klientów. Dobra etykieta jest kluczowa, ponieważ budzi w klientach poczucie pewności, że wewnątrz opakowania znajduje się produkt wysokiej jakości.
Dlatego projektowanie etykiet jest niezwykle ważne. Musisz skoncentrować się na tym, by Twoje opakowanie przekazywało właściwe wartości Twojej marki i były zgodne z charakterem Twojego produktu. To pozwoli Ci przyciągnąć uwagę klientów i zbudować ich zaufanie, a w konsekwencji zwiększyć sprzedaż i zbudować silną pozycję na rynku.
Zaufanie buduje Twoją markę
Stawiamy nacisk na to, aby etykiety, które projektujemy, były atrakcyjne dla Twoich klientów – w sposób, który odpowiada ich potrzebom. Naszym celem jest przekonywanie, a nie nakłanianie. Dzięki temu, gdy klienci raz sięgną po Twój produkt, to wrócą do niego. Bo zbudują z nim trwałą relację, co ostatecznie przyniesie Ci znaczny zysk.
Skontaktuj się z nami!
Chcesz wiedzieć więcej o projektowaniu etykiet?
Poczytaj nasze artykuły. Oto solidna pigułka wiedzy – starannie wybrane artykuły na temat projektowania etykiet i tworzenia silnych marek.
Jak sprawić, by klienci nie zapomnieli naszej marki?
Im więcej bodźców obok nas, tym większa pojawia się wewnątrz nas potrzeba wyciszenia i ograniczenia komunikatów, które do nas docierają. Czytaj dalej…
Jak zbudować personę i do czego jej użyć w marketingu?
Dowiedz się jak wykorzystać potężne narzędzie pozwalające na wyjście naprzeciw wymaganiom klientów i odpowiedzieć na ich pragnienia i potrzeby. Czytaj dalej…
Jakie są uszlachetnienia w druku etykiet?
Kompendium wiedzy na temat uszlachetnień w druku etykiet. Wszystko, co musisz wiedzieć na ten temat. Najpopularniejsze sposoby opisane przystępnym językiem. Czytaj dalej…
Jak wystartować z nową marką?
Start nowej marki to moment niepewności dla wielu producentów. Pojawia się wiele pytań, na które jeszcze nie ma odpowiedzi. Dowiedz się, co wziąć pod uwagę. Czytaj dalej…
Inspiracja płynąca z opakowań – ciekawe opakowania kosmetyków
Na rynku nieustannie pojawiają się nowe produkty. Jest ich tak dużo, że z łatwością można pominąć wartościowe perełki, nawet jeśli staramy się być na czasie. Czytaj dalej…
44 nowoczesne etykiety na wino
Zobacz co ciekawego prezentują sobą nowoczesne etykiety na wino i zainspiruj się. Oto przegląd najciekawszych etykiet. Czytaj dalej…
Projektowanie etykiet – co możemy dla Ciebie zrobić?
Refreshing, czyli odświeżenie
etykiet
Każdy produkt, który jest długo na rynku, wymaga odświeżenia wyglądu etykiet. Musi ono być dokładnie zaprojektowane przez zespół ekspertów, którzy wiedzą, jak zachęcić klientów do ponownego zakupu i wzbudzić w nich entuzjazm. W Kółko i Krzyżyk zajmujemy się przywracaniem blasku Twoich produktów oraz sprawiamy, że marki zyskują nowe życie i dodatkowych odbiorców!
Spójna seria produktów
Jeśli chcesz rozwijać swoją ofertę i wprowadzać na rynek nowe produkty z różnymi smakami, zapachami lub zastosowaniami, to my możemy Ci w tym pomóc. Oferujemy korzystne rabaty przy projektowaniu kolejnych opakowań, gdy zamawiasz u nas całą serię produktów. Wiemy, że Twoje potrzeby nie kończą się na pojedynczej etykiecie i chcemy Cię wspierać w rozwijaniu Twojego biznesu.
Nowe produkty w
dotychczasowej serii
Jeśli potrzebujesz szybko i bezproblemowo wprowadzić nowe produkty do swojej linii, to jesteś we właściwym miejscu. Rozszerzamy istniejące serie produktów, dodając do nich nowe, spójne i estetycznie dopasowane do całości etykiety. Możemy również stworzyć dla Ciebie zupełnie nowe submarki, które będą wyróżniać się na tle Twojego głównego brandu.
Logo produktu
Nie każdy produkt musi mieć własne, niepowtarzalne i ciekawe
logo, ale każdemu produktowi takie logo znacznie pomoże
zaistnieć w świadomości klienta. Pomyśl tylko o logo Coca-Coli,
Pepsi, czy Liptona. Czy marki te mogłyby funkcjonować bez logo?
Jasne. Czy odniosłyby równie wielki sukces? Z pewnością nie.
Dlatego nie tylko projektujemy logo produktu, ale także tworzymy
niebanalne nazwy.
Ile czasu trwa zaprojektowanie
etykiety?
Zazwyczaj pierwsze projekty przedstawiamy w ciągu 10 dni roboczych. Zadzwoń lub napisz do nas, a zaczniemy już dzisiaj!
kontakt@kolkikrzyzyk.pl
+48 531 622 899
Co otrzymasz w cenie?
Starannie przemyślany i zaplanowany projekt.
Taki, który nie funkcjonuje w oderwaniu od rynku, lecz jest jego nową, ważną częścią. Nie tworzymy nic na hurra.
Projektowanie etykiet to specjalizacja, którą zgłębiamy od kilkunastu lat.
Kilka różniących się od siebie propozycji do wyboru.
Nie za dużo, nie za mało. Dokładnie tyle, byś mógł komfortowo wybrać spośród kilku ciekawych pomysłów, ale nie tyle, byś nad wyborem spędził trzy tygodnie.
Ponieważ szanujemy Twój czas, sami dokonujemy wstępnej selekcji pomysłów, pokazując Ci tylko te najlepsze.
Komplet spójnych, apetycznych wizualizacji
Które sprawdzą się w każdych warunkach. Zarówno na stronie internetowej jak i na billboardzie. Dzięki nim wszystkie Twoje materiały będą wyglądać spójnie i profesjonalnie.
Jeśli trzeba, wykonujemy ich zdjęcia, dokonujemy retuszu, nasycamy kolory. Wszystko po to, by jak najkorzystniej zaprezentować Twój produkt!
Pliki do druku.
Przekazanie praw autorskich oraz wsparcie techniczne w kontaktach z drukarnią. Możesz na nas liczyć w każdej sytuacji!
Bez dodatkowych opłat otrzymasz także archiwizację swoich plików na naszych dyskach przez 24 miesiące!
Lubimy dzielić się wiedzą związaną z projektowaniem
Oto kilka treści z naszego bloga.
Zróbmy razem coś dobrego!
Zamów bezpłatną wycenę.